2008-03-07, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Visst finns chansen.. viktiga detaljer..spelar ni från samma IP? är det samma kontokort som betalar?

Botta aldrig om du inte är beredd att förlora allt.

Ja, samma ip men inte samma kontokort.
2008-03-07, 00:18
Medlem
Hade tänkt och skaffa glider och botta upp några nya gubbar på ett annat konto. Det jag undrar över är hur säkert det är att använda "Invite a friend" dealen för detta nya konto. En fri månad på mitt vanliga konto vore ju inte fel. Självklart skulle namn, adress, e-post etc inte vara samma och aldrig spela från samma IP. Någon som provat, eller viktigare, någon som provat och fått båda kontona bannade?
2008-03-07, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av malm-
Ja, samma ip men inte samma kontokort.

Samma e-post? Då är det ban direkt.
2008-03-07, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven Orvar
Samma e-post? Då är det ban direkt.

Nej, inte samma e-post.
2008-03-07, 00:40
Medlem
Citat:
Varför bottar man då? Problemet är att jag gav bort mitt förra konto till min bror och dum som jag är registrerade jag mitt nya bottkonto i samma namn, blir han också bannad då?

Det jag menade var. Ifall du börjar gråta ifall dom bannar ditt konto så ska du inte botta. Man bottar ju så klart för att slippa lvla själv och skaffa pvp gear
2008-03-07, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mubbe
Haha, du hade ju en jätte bra hemsida för några dagar sedan ju!

jag har bara fått profils hemsidor inte specc tips
Senast redigerad av Alrikzson 2008-03-07 kl. 08:02.
2008-03-07, 07:58
Medlem
Oneofakinds avatar
[quote=Alrikzson]
Citat:
Ursprungligen postat av Mubbe
Haha, du hade ju en jätte bra hemsida för några dagar sedan ju! [/QUOT]

jag har bara fått profils hemsidor inte specc tips

Finns mängder med tips på http://www.wow-europe.com/en/ forumet sen finns det också en del på gliderforumet.

Den som söker skola finna

33 med warriorn nu, snart dags för lite sm runs så att jag får lite finare gear. Gearet från dm funkar dock fortfarande väldigt bra Drar ca 20k exp/h där jag är nu, känns ganska vettigt. Måste säga att det underlättar att ha en bunt med healthpots liggande i väskan medan man grindar. Klarat mig undan en säker död flertalet gånger nu med dem. Jag får väl ta och levla upp first aid snart också - så trökigt..
2008-03-07, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
det känns ju som om att risken ökar att själv bli upptäckt ifall man rapporterar andra. Sen är bottarna oftast afk så vem ska rapportera? =D

Men många är så giriga att dom reportar utan att tänka på följderna. Huvudsaken varför jag aldrig botar vid andra bottar är att dom kan se att jag är en bot inom sekunder. Om dom har lite erfarenhet. Sen den lilla procenten av idoter som reportar räcker för att jag ska känna mig osäker.

Så jag håller mig på mina ställen utan att bli sedd
2008-03-07, 08:17
Medlem
Citat:
Nej, inte samma e-post.

Bottar man i BG's så får man vanligtivis bara varningar, varför vet jag inte. Dom kanske inte orkar gå igenom processen att banna någon utan GM skickar bara ut en suspension och slipper gå till "Chefen" som någon gamal gm skrivit om tidigare på annat forum.
Blir du påkommen att använda glider utanför BG's är det bye bye dock
2008-03-07, 11:24
Medlem
Thedoits avatar
Ni som har haft bott ett tag nu på 70, skulle behöva ett råd av er. VArt kan man dra o farma guld på 70 egentligen? Man kan ju inte direckt farma primals eller så för då blire väl report dirr eller att folk ser att man är bot o blir "noob klassad". Har funderat lite på såna där Aldor/Scryer ställen o sälja tomes o signets i lagom skala så det inte e helt uppenbart att man bottar men vet inte om det ligger mycke guld i det? Så, nån som har ett tips på bra farmar spot där ingen är så ofta?

/MvH Petter
2008-03-07, 12:12
Medlem
temp0s avatar
Hur kollar man när nästa BG weekend är? Måste köpa min crossbow och saknar ganska mycket honor.
2008-03-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Hur kollar man när nästa BG weekend är? Måste köpa min crossbow och saknar ganska mycket honor.

Finns på official wow hemsidan men den verkar nere just nu.

Börjat botta en rogue nu med. 3x glides flyter på bra faktiskt.
Lvl 8 snart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in