2008-05-04, 12:27
Medlem
Går det att få nonelite glider till att flyga runt och mina?
2008-05-04, 12:29
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Vilken är den bästa/lättaste boten? Och hur införskaffar dom?
Bump
2008-05-04, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Finns det någon sidan där man kan köpa prepaid som man får i mailen. Vet att webhallen har men deras koder verkar slut.
Jag använder http://www.hotcdkey.com/World-of-Warcraft.html och det funkar skitbra
2008-05-05, 15:29
Medlem
moshkas avatar
Hej, hörde av min bror som precis kom hem att blizzard disconnectar folk som är online 24/7, kan det stämma ? Jag vart nämligen disconnectad inatt och tänkte bara att det var något med mitt internet. Någon som vet något om detta?
2008-05-05, 15:39
Medlem
Beffhoes avatar
Älskar fan glider. Är på min femte warlock nu påväg till 70, 29 just nu. Även bottat priest, warrior, hunter och rogue till 70. Slippa levla själv ftw. Så jävla bra så det är fan inte sant. Får så mycket tid över till roligare saker. Ni som funderar på att köpa glider; go for it, läs på före ni börjar och sen glida med måtta, in dygnet runt i en vecka. Jag kör nästan bara på nätterna. Funkar skitbra.
2008-05-06, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beffhoe
Älskar fan glider. Är på min femte warlock nu påväg till 70, 29 just nu. Även bottat priest, warrior, hunter och rogue till 70. Slippa levla själv ftw. Så jävla bra så det är fan inte sant. Får så mycket tid över till roligare saker. Ni som funderar på att köpa glider; go for it, läs på före ni börjar och sen glida med måtta, in dygnet runt i en vecka. Jag kör nästan bara på nätterna. Funkar skitbra.

Frågan är vad gör du med alla dessa 70 gubbar? Jag bottade en mage fårn 0-70, skaffade allt som går o fixa för honor, epic flying mount. Ska köpa lite spellstrike pants, hood etc, enchants etc så man kan börja pumpa MGT Heroic och Raida Gruul etc. Men vad ska man med flera 70's till med skitgear?
2008-05-06, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteVanligDag
Frågan är vad gör du med alla dessa 70 gubbar? Jag bottade en mage fårn 0-70, skaffade allt som går o fixa för honor, epic flying mount. Ska köpa lite spellstrike pants, hood etc, enchants etc så man kan börja pumpa MGT Heroic och Raida Gruul etc. Men vad ska man med flera 70's till med skitgear?

Så han kan ragga brudar i puben "Tjena sötnos, vet du vad? jag har 5st 70lvls i wow!!! ska vi drar hem nu så jag ska visa dig mina gubber?"
2008-05-06, 06:00
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Vilken är den bästa/lättaste boten? Och hur införskaffar dom?

Jadu. "Lätta" bottar har ju en tendens att inte vara så värst säkra. Jag skulle dock påstå att Glider är lätt och ganska säker.

Om du vill gå efter säkerhet så skulle jag däremot råda dig att börja använda Open-bot som är lite svårare att sätta upp men definitivt säkrare med tanke på alla plug-ins osv du kan använda för att få din bot att se ut och uppföra sig verkligare. Plus att den är opensource så du kan finjustera saker du inte är nöjd med.
2008-05-06, 11:36
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteVanligDag

För att kunna variera mellan klasserna man vill lira?

Bottande medför ju ett stort problem ur instans/raid synvinkel, ingen vill ha nån som inte kan spela sin klass ordentligt i ett raid eller en instans pug.
Jag börjar i allafall tröttna på folk som inte kan trappa i HC mgt, healers som inte healer tanken osv.
2008-05-06, 12:46
Medlem
Oneofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temp0

Bottande medför ju ett stort problem ur instans/raid synvinkel, ingen vill ha nån som inte kan spela sin klass ordentligt i ett raid eller en instans pug.
Jag börjar i allafall tröttna på folk som inte kan trappa i HC mgt, healers som inte healer tanken osv.

Det beror ju inte på att de kanske bottar. Det beror på att de suger apa.
2008-05-06, 12:49
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temp0

Det har nog inte med bottande att göra

Om du på allvar tror att en healer som inte är afk, missar att heala tanken i en instance utan att det är typ kromosomfel på honom så får du nog tänka om.

Man har EN uppgift, att heala och då framför allt sig själv och tanken.
2008-05-06, 13:12
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Det har nog inte med bottande att göra

Om du på allvar tror att en healer som inte är afk, missar att heala tanken i en instance utan att det är typ kromosomfel på honom så får du nog tänka om.

Man har EN uppgift, att heala och då framför allt sig själv och tanken.

Okej de var ett exempel, ett dåligt sådant men det har hänt, healern stod och spam heala sig själv ^^ men fortfarande, tanks som inte kan hålla aggro på mer än 1 mob i taget? Saken e väl endå det att under tiden man levlar så lär man sig spela sin karaktär?
Jag borde igentligen inte säga något då även jag bottar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in