Antar jag skulle behöva hjälp, dels för att få folk till sidan, med kunskap dvs, samt vad kraven och sådant skall vara.
Det är nog inget problem när väl sidan är igång. Får försöka skapa en sida först sen bara ha några få där sen kan det beslutas hur vida nytt folk ska komma in etc tror jag.
Sen märker man ju ganska snabbt på nya members om dom inte ger något och då åker dom ut, som ett exempel.
Sådär, fått upp ett forum, sitter dock och funderar hur PHPBB3 fungerar, försöker skapa nya forum etc, men vissa syns inte. >.<
Men det skall väl vara fixat om någon timme eller två.
Tanaris usch. Håller mig borta från det stället.. Det är inte south moon ruins du springer i va?
Nej faktiskt inte, dödade bland annat sköldpaddor och "vargar" eller vadfan det är, till öst vid steamwheedle port (w/e på stavningen).
Nu är jag 44 och rör mig mot hinterlands =)
Nej faktiskt inte, dödade bland annat sköldpaddor och "vargar" eller vadfan det är, till öst vid steamwheedle port (w/e på stavningen).
Nu är jag 44 och rör mig mot hinterlands =)
Usch oändligt med folk har blivit bannade där tidigare Allt med turtles i namnet springer jag långt ifrån
Usch oändligt med folk har blivit bannade där tidigare Allt med turtles i namnet springer jag långt ifrån
Satt ungefär 1h och kollade till den, var bara många som sprang förbi verkade det som.
Fast jag brukar inte gilla turtles men det var brist på profiler 43-44 så jag slängde ihop en egen lite snabbt sådär