2011-02-27, 10:04
Medlem
planeraDs avatar
Nu rullar wcc igen, äntligen kan man fortsätta botta.
2011-02-27, 11:06
Medlem
pantis123s avatar
Kan nån hjälpa mig att installera Lazy-bot? Fattar inget
2011-02-28, 00:08
Medlem
Beffhoes avatar
Söker efter en grind/farm bot som fungerar på 2.4.3 privatservers. Någon som känner till någon?
2011-02-28, 12:27
Medlem
Är det säkert att använda: http://www.piroxbots.com/wowbot/freefishbot/info.html utan att blizzard bannar en? Eller att dom som skapade det där programmet hackar en?
Senast redigerad av Peekaboo90 2011-02-28 kl. 12:31.
2011-02-28, 13:36
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peekaboo90
Är det säkert att använda: http://www.piroxbots.com/wowbot/freefishbot/info.html utan att blizzard bannar en? Eller att dom som skapade det där programmet hackar en?
Klart som fan att du aldrig går 100% säker när du kör med bottar, vad gäller Pirox Fishingbot så har jag själv aldrig blivit hackad eller bannad.
Pirox bots är för övrigt ganska säkra skulle jag tro.
2011-02-28, 13:38
Medlem
bjornenws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DioPerdona
Warcraftcheating en sida som crackar och lägger ut HB/GB

De crackar även andra bots. Pirox och en del andra gather / level bots.
2011-02-28, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerothlol
Klart som fan att du aldrig går 100% säker när du kör med bottar, vad gäller Pirox Fishingbot så har jag själv aldrig blivit hackad eller bannad.
Pirox bots är för övrigt ganska säkra skulle jag tro.

Kanon! Det funkar ju fin fint.

Citat:
Ursprungligen postat av sirnicky
Man borde pröjsa de £14.99 som det kostar för en Piroxbot Basic och dessutom få tillgång till ett användbart forum, med matnyttigt innehåll för bottandet. Ser ingen anledning med att snåla!

Funderar också på att köpa den, för 14.99 euro är ju inte direkt så mycket pengar. Men frågan är ju hur lätt blizzard kommer på än om man använder den för att levla 1-85? Känns som att det är en annan sak än fishing bot..
2011-02-28, 15:51
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Funderar också på att köpa den, för 14.99 euro är ju inte direkt så mycket pengar. Men frågan är ju hur lätt blizzard kommer på än om man använder den för att levla 1-85? Känns som att det är en annan sak än fishing bot..

Om du använder botten med sunt förnuft och läser på deras forum så kommer du inte att bli bannad. Botta inte 18 timmar per dag utan pauser, för det är då folk börjar bli misstänksamma. Botta med pauser som simulerar kisspauser, käka osv. Sedan är det grymt om du snackar med lite folk i din guild under tiden som du bottar, det sänker de flesta misstankar. Var inte rädd att lira lite instancer på gubben själv också, så du blandar inte lite av ditt egna spelande också. Och försök använda profiler som inte redan används av flera tusen användare för då ökar risken att du blir bannad. Vet inte hur svårt det är att göra egna till Pirox men om du klarar av det ska du absolut läsa på lite vilka mobs du ska grinda och sedan göra egna profiler.
Jag gör alla mina profiler själv och har bottat länge på mitt mainacc och har aldrig blivigt bannad eller suspendad för att jag bottar med sunt förnuft, något som många glömmer bort att göra.
2011-02-28, 16:01
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Kanon! Det funkar ju fin fint.

Tror inte du behöver oroa dig, jag inbillar mig att den största och nästan enda chans att bli bannad pga bot är om du blir rapporterad av någon och en GM övervakar dig och ser att du beter dig bot-liknande. (Svarar inte på whispers, etc).
Undvik att botta i omänskliga scheman, kör med bra profiler etc så kommer det gå bra.
2011-02-28, 17:25
Medlem
Tack Skitond och Smerothlol känns bättre när man får det mer förklarat för sig. Blir nog att köpa PiroxBots, pvpTool *Basic*. Men borde man köpa något uppgraderings paket? Tänkte ifall man ville skilla upp prof 1-525. För verkar inte gå i basic. Någon som har köpte mer än bara basic hos PrioxBots?
2011-02-28, 18:02
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Tack Skitond och Smerothlol känns bättre när man får det mer förklarat för sig. Blir nog att köpa PiroxBots, pvpTool *Basic*. Men borde man köpa något uppgraderings paket? Tänkte ifall man ville skilla upp prof 1-525. För verkar inte gå i basic. Någon som har köpte mer än bara basic hos PrioxBots?

Vi har förklarat det för fler än dig ett par sidor bak i tråden.

Förövrigt så står vad du kan göra i vilka tillägg av pirox på deras hemsida, att levla enchanting t.ex. går inte dock utan bara gathering proffs samt archeology (rekommenderas)
2011-02-28, 18:13
Medlem
sebbolitos avatar
Någon som kan tipsa om en bra gratis bot för levling?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in