2008-01-21, 14:25
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Ja runt tre stämmer nog bra för min del, brukar ha en del tid över på första gratis månaden när jag blir 70. Då börjar jag såklart med att göra ett trial konto, sen regga keyn såfort trialkontot är skapat så man får 10 dagar extra där

Men du har ju erfarenhet.. kunskap är jävligt mycket värd. Att inte behöva let spots/profiler... utan att man vet vad som funkar osv.
2008-01-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Men du har ju erfarenhet.. kunskap är jävligt mycket värd. Att inte behöva let spots/profiler... utan att man vet vad som funkar osv.

Ja det är sant, när man är ovan blir det mycket spring för att hitta bra profiler.

edit:
Jag kör på ett trial konto nu bara för skoj skull vet inte om jag ska köpa på mig en nyckel eller inte. Men gör jag det så ska jag nog föra en blogg över botens framgång
Senast redigerad av Shaydeath 2008-01-21 kl. 14:52.
2008-01-21, 15:07
Medlem
ap3s avatar
Jag köpte glider den 2:a januari. Var då lvl58 och nu dingade jag precis 66. Rätt skönt. Dock får man inte mycket guld av de profiler jag använder.. iofs så disenchantar jag alla gröna grejer och sparar all cloth till tailoring.
2008-01-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Jag köpte glider den 2:a januari. Var då lvl58 och nu dingade jag precis 66. Rätt skönt. Dock får man inte mycket guld av de profiler jag använder.. iofs så disenchantar jag alla gröna grejer och sparar all cloth till tailoring.

you got PM
2008-01-21, 15:41
Medlem
StorSnokens avatar
borta

edit3: borta
Senast redigerad av StorSnoken 2008-01-21 kl. 15:43.
2008-01-21, 20:19
Medlem
huh?s avatar
Jag har nyligen börjat botta en karaktär från lvl1, vad vill ni se i en bot-blogg?
2008-01-21, 21:00
Medlem
MiniMarängs avatar
Har precis börjat botta(glider) en hordepräst, det är min andra präst och den är på ett nytt account och igentligen så bottar jag upp den för att jag har tröttnat på wow och om den kommer till 70 så hoppas jag att få en nytändning.

Har fått den till lvl 24 nu, bottar mest på nätterna och morgon när det inte är mycket folk ute för jag är på PVP server och jösses vad folk är dryga med ganking av oss lowbies.

Men frågan är, är det någon som har tips på en bra profil för lvling? Jag är inte såpass duktig att jag klarar att ställa in en egen profil med waypoints osv. och tycker inte alltid att de man får från mmogliderforumet funkar speciellt bra. Efter några försök hittar man en som funkar bra - sen lvlar man ifrån det området relativt snabbt så får man söka ny. Söker väl en mer långsiktig (- helst upp till iaf 60) med bra fungerande profil och bra stilla områden utan mycket folk där man kan botta "säkert".

Hoppas frågan kom fram tydligt nog, jag är så trött och snurrig så undrar om det låter vettigt när någon annan läser det jag lyckats skriva Tack iaf.
2008-01-21, 22:37
Medlem
ShmotZs avatar
Tänkte dra en liten OT nu, men är det någon som vet ett bra ställe att bota på i lvl 68-70? Har ju kört sönder nagrand redan
2008-01-22, 00:19
Medlem
SinXs avatar
Har nyligen börjar en horde warrior (Tautius). Började lite smått igår och han har precis kommit till lvl 8. Funderar på att testa glidern. Hur ser det ut med profiler för warriors runt lvl 8 och uppåt? Hur gör boten för att levla? Springer den bara runt i ett NPC område och dödar allt den ser eller hur funkar den ?
2008-01-22, 00:47
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Har nyligen börjar en horde warrior (Tautius). Började lite smått igår och han har precis kommit till lvl 8. Funderar på att testa glidern. Hur ser det ut med profiler för warriors runt lvl 8 och uppåt? Hur gör boten för att levla? Springer den bara runt i ett NPC område och dödar allt den ser eller hur funkar den ?

Man brukar skapa egna profiler, går snabbt.
Ja, sen så dödar den allt den ser i ett valt område. T.ex openbot gör även många quest utöver att döda.
2008-01-22, 02:13
Medlem
SinXs avatar
Okej! Nu är jag rätt fundersam. Köpte glidern och följde någon guide. Tänkte jag skulle testa med en ny gubbe, så jag skapade en Horde Warrior (taurius). Laddade hem en profil från gliders forum och valde den i programmet. Denna profil ska tydligen fungera för lvl 1 - 20. I readmefilen som följer med står följande:

Citat:
1. Spiders2-4
location- Night web hollow which is NW of Deathknell
Drops- crap drops for lowbie cash, rare chance of bag drop.
Info- 1 quest here from one of the guys in deathknell.
runs outside of cave in circle, yes it will pick up some nightweb spiders even
though the majority of those are in the cave. Could be run at level 1 but might get a little
hairy with the lvl 4 nightwebs. Feel free to run afk but be warned their are other players
that are going to be there.
Pull Distance: 30yds although it doesnt really matter on this one.

Kollade på kartan och såg till min förvåning att Deatknell ligger Tirisfal Glades vilket i sin tur ligger i Eastern Kingdoms. Som Horde Warrior (Taurius) startar man ju i Mullgore som ligger i Kalimdor. Trodde han som skrev guiden tagit några konstiga tabletter, så jag tankade hem en annan guide för horde, men med samma resultat. Är ju helt ny i WoW, men kan man verkligen resa som lvl 1 över hela WoW-världen utan risk att dö, eller hur gör man?

Om någon har någon profil som kan funka bra för Horde Warrior så skulle jag vara tacksam.
2008-01-22, 08:13
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Som Horde Warrior (Taurius) startar man ju i Mullgore som ligger i Kalimdor. Trodde han som skrev guiden tagit några konstiga tabletter, så jag tankade hem en annan guide för horde, men med samma resultat. Är ju helt ny i WoW, men kan man verkligen resa som lvl 1 över hela WoW-världen utan risk att dö, eller hur gör man?

Ta dig til Orgrimmar, sätt dig på zepelinaren och pang så är du framme

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in