2008-03-04, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorbP
Skaffa Openbot istället, kräver dock Innerspace men är ju code injection, och har isxwarden och netwarden för att skydda mot blizzard, kör jsut nu 4 klienter på en gång, fixade både mainhand och offhand S1 på en natt, drar in ca 50 priaml mana per natt eller 30 fire/air.

Jo men det där kan ju glider göra med.
Gillar inte riktigt code injection. Orkar inte sitta och lära mig något nytt heller. Sure kanske är Openbot bättre men jag har inga problem att köra med glider.
2008-03-04, 22:58
Medlem
Är någe av dessa gratis? Känns just mer vettigt att betala för 1 produkt i form av glider än att sprida ut mindre kostnader?
2008-03-05, 00:21
Medlem
Har problem med Glider. Kör OOber Druid på min druid (doh) och försöker köra AV med profilen Ducky Horde AV http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=119397&highlight=ducky+horde

När jag dör funkar det ibland men oftast visar Glider ett felmeddelande och avbryter glidingen. Felmeddelandet är "resurrection disabled, stopping glider", nån annan som har det problemet???
2008-03-05, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yarr
Är någe av dessa gratis? Känns just mer vettigt att betala för 1 produkt i form av glider än att sprida ut mindre kostnader?

bara innerspace som kostar ifall du ska ha openbot.

när jag köpte det stod det 10$ för 90 dagar.. känns på något sätt mer prisvärt än glider
2008-03-05, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av merepublic
Har problem med Glider. Kör OOber Druid på min druid (doh) och försöker köra AV med profilen Ducky Horde AV http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=119397&highlight=ducky+horde

När jag dör funkar det ibland men oftast visar Glider ett felmeddelande och avbryter glidingen. Felmeddelandet är "resurrection disabled, stopping glider", nån annan som har det problemet???

Nej alltså glider stoppas alltid när du dör.
Du behöver Spartacus ett program som joinar AV automatiskt och som startar glider efter du dött och blivit ressad.
2008-03-05, 10:16
Medlem
Oneofakinds avatar
Mm mm mmm, fick just Elite. Min lille warrior känns genast mycket smartare
2008-03-05, 10:18
Medlem
Donny_Braskos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merepublic

Händer mig väldigt sällan, men det har hänt, kanske någon glitch. Bico, allt funkar perfekt nu fixade general settings. 15k honor igår! Man får lätt en 20k/24h icke AV weekend. Nästa steg blir att lvla en gubbe.
2008-03-05, 10:55
Medlem
Stewie_griffins avatar
Nån som har en bra AV-profil för alliance.. körde profilepacks till mina horde och ändrade om dem i Edit Patrol. Men kartan blir helt fel när man öppnar Main Loopen för alliance profilen
2008-03-05, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Nån som har en bra AV-profil för alliance.. körde profilepacks till mina horde och ändrade om dem i Edit Patrol. Men kartan blir helt fel när man öppnar Main Loopen för alliance profilen

har du testat att lägga reverse direction eller nått sånt på main loopen?
2008-03-05, 11:37
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
har du testat att lägga reverse direction eller nått sånt på main loopen?

Alltså det är inget problem så.. utan bara att den springer efter dåliga waypoint och jag orkar inte göra nya in game utan vill bara ändra dem med Edit Patrol.
2008-03-05, 14:48
Medlem
Någon som vet hur länge man blir bannad första gången?
2008-03-05, 14:52
Medlem
r1leds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do not F
Någon som vet hur länge man blir bannad första gången?

brukar väll vara 24h?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in