2008-02-06, 15:11
Medlem
kolla forumen fettokisse har en profile du borde prova där
2008-02-06, 16:33
Bannlyst
fattar att alla på tråden hatar mig men a ska sluta nu för ahr egen glider key jippi men asså ja tycker min bot lvlar lite slött är i vll 22 nu ... har 1day och 12hours played time :/ okej typ 10h lärde vi oss alla setting men ändå :/.. har profiler som en kille på gliders forum en fixat gillar dom men han ghostwaypoints verkar cp han springer fel håll hela tiden och om den hittar corpsen så trycker dne ej acsept ... och t.e.x när den dött trycker den ej release... ska ja skaffa addon till de elr? hittar igen ifall har som sgat inte elite men ska skaffa det sen när ja fått ihop lite pengar någon som bottar på venture co ? elr vill bota tsm?
Senast redigerad av alrikzzon 2008-02-06 kl. 16:52.
2008-02-06, 16:43
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
fattar att alla på tråden hatar mig men a ska sluta nu för ahr egen glider key jippi men asså ja tycker min bot lvlar lite slött är i vll 22 nu ... har 1day och 12hours played time :/ okej typ 10h lärde vi oss alla setting men ändå :/.. har profiler som en kille på gliders forum en fixat gillar dom emn han ghostwaypoints verkar cp han springer fel håll bakåt fel hål och om den hittar corpsen så trycker dne ej acsept ... och t.e.x när den dött trycker den ej release... ska ja skaffa addon till de elr? hittar igen ifall har som sgat inte elite men ska skaffa det sen när ja fått ihop lite pengar någon som bottar på venture co ? elr vill bota tsm?

Kom tillbaka när du har gått ur grundskolan. Fattar fan ingenting av vad du skriver.

Är det många här inne som har blivit bannade?
2008-02-06, 16:44
Medlem
temp0s avatar
Citat:
fattar att alla på tråden hatar mig men a ska sluta nu för ahr egen glider key jippi men asså ja tycker min bot lvlar lite slött är i vll 22 nu ... har 1day och 12hours played time :/ okej typ 10h lärde vi oss alla setting men ändå :/.. har profiler som en kille på gliders forum en fixat gillar dom emn han ghostwaypoints verkar cp han springer fel håll bakåt fel hål och om den hittar corpsen så trycker dne ej acsept ... och t.e.x när den dött trycker den ej release... ska ja skaffa addon till de elr? hittar igen ifall har som sgat inte elite men ska skaffa det sen när ja fått ihop lite pengar någon som bottar på venture co ? elr vill bota tsm?

Helt ärligt? är du efterbliven? Tvivlar starkt på att någon här kommer berätta vilken server de spelar på eller vad dom heter speciellt inte till dig. -_-
2008-02-06, 16:46
Medlem
Du ska inte säga vad din char heter också?
2008-02-06, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Du ska inte säga vad din char heter också?

jo om ni gör det.. Jag menade via PM menade ja men aja
2008-02-06, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Kom tillbaka när du har gått ur grundskolan. Fattar fan ingenting av vad du skriver.

Är det många här inne som har blivit bannade?

jojo tack ska de .. haha nesh ja skrev de på 2min för min brud är här å hon ville ej att ja skulle sitta här så drog på glidern igen
2008-02-06, 16:51
Medlem
temp0s avatar
Citat:
jojo tack ska de .. haha nesh ja skrev de på 2min för min brud är här å hon ville ej att ja skulle sitta här så drog på glidern igen

Största mytarn på FBs forum? ^^

Nejmen usch vad mkt OffT det blev nu, Alrikzzon skriv inte mer är du snäll .
2008-02-06, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Största mytarn på FBs forum? ^^

Nejmen usch vad mkt OffT det blev nu, Alrikzzon skriv inte mer är du snäll .

Haha kuuul
2008-02-06, 16:57
Medlem
Citat:
jo om ni gör det.. Jag menade via PM menade ja men aja

Min char heter Lorn och är en 70 lock
2008-02-06, 16:58
Bannlyst
okej alla som hatar mig ja ska lova att vara sarriös nu Lovar
2008-02-06, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Min char heter Lorn och är en 70 lock

okej ? innan sa ni att igen skulle skriva de men aja :P hittar ändå bara max lvl 60 lock på armory..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in