2008-01-06, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Frågar igen eftersom att folk säkerligen missade min Edit innan :P

Är det 100% säkert att köpa Glider med sitt visa ? Orkar inte klydda med PayPal konto osv.. :S

Vad har du för bank? Swedbank åtminstonde har ju en tjänst där du kan skapa ett e-kort som simulerar ditt visa kort, på så vis behöer du inte använda ditt riktiga kortnummer på nätet nätr du handlar med visakortet.
2008-01-06, 14:26
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Frågar igen eftersom att folk säkerligen missade min Edit innan :P

Är det 100% säkert att köpa Glider med sitt visa ? Orkar inte klydda med PayPal konto osv.. :S

Nu hänger jag inte med..? Du betlar ju inte direkt till mmoglider med ditt visa, det går ju via paypal. Funkade skitsmidigt för mig, har inget paypalkonto heller.
2008-01-06, 15:17
Medlem
Knarkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Vad har du för bank? Swedbank åtminstonde har ju en tjänst där du kan skapa ett e-kort som simulerar ditt visa kort, på så vis behöer du inte använda ditt riktiga kortnummer på nätet nätr du handlar med visakortet.
Nordea har den tjänsten också. Säkra kortbetalningar. Men jag köpte min glider direkt med visa kortet via paypal, orkar inte hålla på och logga in på banken och dona varje gång jag ska köpa något.
2008-01-06, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkad
Nordea har den tjänsten också. Säkra kortbetalningar. Men jag köpte min glider direkt med visa kortet via paypal, orkar inte hålla på och logga in på banken och dona varje gång jag ska köpa något.

inte jag heller
2008-01-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ska testa först med ett Trial acc och demo glider, bara för att lära mig lite
Funkar det att bota en charr på ett 10dagars trial-acc samt en demoverision av glider? Skulle vara superbra för test.
2008-01-06, 16:18
Medlem
cockneybastards avatar
måste ju säga att glider är ett av dom bästa köp ja har gjort... håller på att bota en mage atm, fast sen är ja så paranoid så ja sitter vid min dator när ja botar å kolla till boten samtidigt som ja kör en film i skärm nr2.
2008-01-06, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cockneybastard
måste ju säga att glider är ett av dom bästa köp ja har gjort... håller på att bota en mage atm, fast sen är ja så paranoid så ja sitter vid min dator när ja botar å kolla till boten samtidigt som ja kör en film i skärm nr2.

Det bästa du kan göra är att bota ett konto du inte bryr dig om ifall du får bannat eller inte, allt går så mycket bättre och snabbare bota då, och jag har aldrig blivit bannad, jo en gång. Men aldrig från en report

Om du redan har andra chars på kontot som du verkligen inte vill ha bannad så gör du bäst i att köpa ett nytt konto som du glidar med.
2008-01-06, 17:10
Medlem
Emptypocketss avatar
Vi får fäl säga tredje gången gilltn är det någon som har en sjysst AV profil som jag kan få del av. Behöver verkligen en bra. PM mig om ni inte vill lägga ut på FB. Tack på förhand.
2008-01-06, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypockets
Vi får fäl säga tredje gången gilltn är det någon som har en sjysst AV profil som jag kan få del av. Behöver verkligen en bra. PM mig om ni inte vill lägga ut på FB. Tack på förhand.

Det finns dussintals profiler på deras forum, bara o börja söka
2008-01-06, 20:19
Medlem
Nu vet jag inte hur det är med ju AV profiler då jag aldrig botat i BGS, men är det inte lika lät som att göra vanliga profiles? Jag föredrog alltid att använda egna profiles, det är ju lätt, kolla upp hur det är att göra egna AV
2008-01-06, 20:22
Medlem
Emptypocketss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrii
Det finns dussintals profiler på deras forum, bara o börja söka

dussintals har jag inte sett. bara två st. en från profilepacks.com och en annan med ab + av i. den från profilepacks e ok men man märker att det e en bot han fastnar och så haha. men den drog in 8k honor igår på 6-7h. det är väl ok eller?

sen har jag en fråga om customclasses. jag kör ju med parrior men ibland när man dör på bg så stoppar ju spartacus glidern då ibland ändras classen från parrior till vanliga warrior o den fightas ju inte. någon som vet vad det kan bero på? engelskan är ju inte min starka sida så jag fattar inte så mkt det som står på mmogliders hemsida...
2008-01-06, 20:37
Medlem
Rangvalds avatar
Köpt Glider och Elite nu, och sitter och drar upp en rogue. Hittade ett "1-70 - Melee" pack som jag kör med, samt Pouge.

Har reggat min Glider key i Glider, lagt till min elite key ihop med min vanliga key på gliders hemsida, men jag märker ingen skildnad i programmet från när det var "vanliga" glider mot nu när jag har elite.. Hur märker jag detta? :S

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in