2011-01-04, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Nej, vi förlåter inte dig för din jävla dumhet, om du går tillbaka ett par sidor så ser du
:P

Annars så undrar jag hur du vet att den frågan har blivit besvarad förut, så varför frågar du den igen?
2011-01-04, 20:58
Medlem
Ozstrikers avatar
Tja har letat bak i tråden men inte hittat något av det som jag söker.

Jag undrar om det finns någon bra lvling bot just nu. Har en hunter som jag vill lvla upp.

Har bara sett er snacka om bots som hunnybuddy tror jag den hette. Verkar bara vara gather bots.

Tack
2011-01-04, 21:05
Medlem
Cregers avatar
fan vad dom fått till pvp bra i cata, tror fan jag gillar det mer än classic pvp för det är så intensivt och fighterna kan hålla på länge för alla har så hög hp-pool och det blir inga oneshott-festivaler.
2011-01-04, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker

Jag undrar om det finns någon bra lvling bot just nu. Har en hunter som jag vill lvla upp.

Har bara sett er snacka om bots som hunnybuddy tror jag den hette. Verkar bara vara gather bots.

Tack

Leta bättre för fan..

Citat:
Ursprungligen postat av Creger
fan vad dom fått till pvp bra i cata, tror fan jag gillar det mer än classic pvp för det är så intensivt och fighterna kan hålla på länge för alla har så hög hp-pool och det blir inga oneshott-festivaler.

Vad har detta med bot/fusk att göra :/
2011-01-04, 21:13
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Leta bättre för fan..

Vad har detta med bot/fusk att göra :/

Asså vad fan är det med dig?

Hatar dina föräldrar dig eller nåt?

Du är så jävla dryg mot alla som frågar saker. Spar tid och svara på frågan istället.
2011-01-04, 21:14
Medlem
DioPerdonas avatar
Citat:

Tack

Honorbuddy är en lvling bot, har massa nice funktioner som instance bot etc etc, gather bot är en gather bot
2011-01-04, 21:15
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DioPerdona
Honorbuddy är en lvling bot, har massa nice funktioner som instance bot etc etc, gather bot är en gather bot

Ah nice. Tack
2011-01-04, 21:29
Medlem
Citat:
Asså vad fan är det med dig?

Hatar dina föräldrar dig eller nåt?

Du är så jävla dryg mot alla som frågar saker. Spar tid och svara på frågan istället.

Jag är för det mesta bara dryg emot idioter som dig som inte orkar lägga ner tid på att gå tillbaka 4-5 sidor och skumläsa igenom inläggen vilken bot vi har, vart den finns och sånt skit.

Sen så är jag väl dryg emot idioter som dig bara som påstår att de har letat i tråden efter vilken bot vi har, när det står 1-3 sidor bakåt i tråden, och för det mesta så hjälper jag.
2011-01-04, 21:33
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Jag är för det mesta bara dryg emot idioter som dig som inte orkar lägga ner tid på att gå tillbaka 4-5 sidor och skumläsa igenom inläggen vilken bot vi har, vart den finns och sånt skit.

Sen så är jag väl dryg emot idioter som dig bara som påstår att de har letat i tråden efter vilken bot vi har, när det står 1-3 sidor bakåt i tråden, och för det mesta så hjälper jag.

Jag har nog gått 7 sidor bak. Så bara håll käften och påstå fan inte att jag ljuger.
2011-01-04, 21:50
Medlem
Citat:
Jag har nog gått 7 sidor bak. Så bara håll käften och påstå fan inte att jag ljuger.

https://www.flashback.org/t596394p506 Titta på sidan 506, där skriver jag i ett inlägg vilka bots som används för det mesta i den här tråden, och att det finns en länk längre bak.

Sen på sidan 503 så finns det en person som har skrivit länken till hemsidan, så kom inte hit och påstå att du har läst sju jävla sidor i den här jävla tråden..
Senast redigerad av Tropikhoe 2011-01-04 kl. 21:56.
2011-01-04, 23:08
Medlem
Ozstrikers avatar
Tror jag har fått igång en bot nu som ska lvla min hunter.

Få se om den fungerar bra i Azhara.
2011-01-04, 23:12
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/t596394p506 Titta på sidan 506, där skriver jag i ett inlägg vilka bots som används för det mesta i den här tråden, och att det finns en länk längre bak.

Sen på sidan 503 så finns det en person som har skrivit länken till hemsidan, så kom inte hit och påstå att du har läst sju jävla sidor i den här jävla tråden..

Citat:
Tror jag har fått igång en bot nu som ska lvla min hunter.

Få se om den fungerar bra i Azhara.
...och där blev inlägget ignorerat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in