2008-01-06, 21:08
Medlem
Emptypocketss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Köpt Glider och Elite nu, och sitter och drar upp en rogue. Hittade ett "1-70 - Melee" pack som jag kör med, samt Pouge.

Har reggat min Glider key i Glider, lagt till min elite key ihop med min vanliga key på gliders hemsida, men jag märker ingen skildnad i programmet från när det var "vanliga" glider mot nu när jag har elite.. Hur märker jag detta? :S

Jag antar att pogue är customclass. Det skulle du inte kunna köra utan elite och så kan du tabba ut wow medans din char bottar det kan man inte göra utan elite heller. sen finns det lite annat också men det har jag inte så stor koll har precis börjat botta jag själv.
2008-01-06, 21:14
Medlem
Citat:
Köpt Glider och Elite nu, och sitter och drar upp en rogue. Hittade ett "1-70 - Melee" pack som jag kör med, samt Pouge.

Har reggat min Glider key i Glider, lagt till min elite key ihop med min vanliga key på gliders hemsida, men jag märker ingen skildnad i programmet från när det var "vanliga" glider mot nu när jag har elite.. Hur märker jag detta? :S

Programmet i sig ska se lika ut oavsett om du är regular eller elite customer.
Men som killen ovan sa, du kan inte köra custom classes såsom pouge om du inte har elite, och du kan inte köra background mode utan elite.
Det är väl eg. de två anledningarn till att folk skaffar elite.

Emptypockets:
Har du kollat under special combat & under submissions efter AV profiles ?
2008-01-06, 21:51
Medlem
Rangvalds avatar
Mjo, jag kör ut-tabbad i windows sammtidigt, så då bör ju Elite fungera

Snart lvl 10 förresten :P Vet att det skulle gå mycket fortare att lira manuellt till lvl 10, men jag gillar att kolla tv när Glider lirar :P
2008-01-06, 21:53
Bannlyst
Citat:

Snart lvl 10 förresten :P Vet att det skulle gå mycket fortare att lira manuellt till lvl 10, men jag gillar att kolla tv när Glider lirar :P

Fördelen med glider är att man kan göra just det :P
2008-01-06, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypockets
dussintals har jag inte sett. bara två st. en från profilepacks.com och en annan med ab + av i. den från profilepacks e ok men man märker att det e en bot han fastnar och så haha. men den drog in 8k honor igår på 6-7h. det är väl ok eller?

sen har jag en fråga om customclasses. jag kör ju med parrior men ibland när man dör på bg så stoppar ju spartacus glidern då ibland ändras classen från parrior till vanliga warrior o den fightas ju inte. någon som vet vad det kan bero på? engelskan är ju inte min starka sida så jag fattar inte så mkt det som står på mmogliders hemsida...

Jadu, det finns massa om du söker, det jobbiga med deras forum är att deras sök funktion inte är optimalt, söker du inte rätt så finner du inget.

http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=102521&highlight=Alterac+Valley+P rofiles+horde

Den verkar rätt så seriös tycker jag?

Dock säger du att du inte kan engelska så bra, så jag slänger iväg ett PM med lite instruktioner till dig.
2008-01-06, 23:22
Medlem
Citat:

Ja vafan, ja körde alltid mina från typ lvl 2, SÅ less va jag på att levla.
2008-01-07, 00:43
Bannlyst
"binder" sig glider till 1 acc? så om det accet blir bannat, så måste jag köpa en ny licens till ett nytt acc att börja bota på?
2008-01-07, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Better_Half
Nja jag behåller den, den kan alltid komma till nytta, och jag behöver den för att komma åt member forumet där som jag brukar hänga en del på.

Men dom är ju billiga. köp en vettja

Okey, jag ska erkänna, jag har noll koll på detta ämnet, och noll lust just nu att googla då jag är waaay to trött för det, så vad kostar det? I runda tal.
2008-01-07, 00:48
Medlem
Ma.monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
"binder" sig glider till 1 acc? så om det accet blir bannat, så måste jag köpa en ny licens till ett nytt acc att börja bota på?

Nej bara köpa nytt WoW acc och fortsätta med samma licens som du hadde från början.
2008-01-07, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ma.monkey
Nej bara köpa nytt WoW acc och fortsätta med samma licens som du hadde från början.

Höhö. Nice.

Ska ladda hem demot och testa nu.
2008-01-07, 02:22
Medlem
Fettokisses avatar
Har prövat demot nu på en lvl 1:a och är än så länge nöjd. Visserligen gick det extremt segt och stängs av efter 5 minuter men man slipper nöta själv iaf.
Har dragit upp 6 karaktärer till 70 nu och börjar bli lite småless på att levla, men jag vill ändå ha de klasser jag saknar. Blir tammefan att köpa detta när pengarna kommer.

Vad bör gå snabbast att levla som av: mage och shaman?
Stormscale horde BTW? >=D
2008-01-07, 02:31
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Har prövat demot nu på en lvl 1:a och är än så länge nöjd. Visserligen gick det extremt segt och stängs av efter 5 minuter men man slipper nöta själv iaf.
Har dragit upp 6 karaktärer till 70 nu och börjar bli lite småless på att levla, men jag vill ändå ha de klasser jag saknar. Blir tammefan att köpa detta när pengarna kommer.

Vad bör gå snabbast att levla som av: mage och shaman?
Stormscale horde BTW? >=D

Mage sägs vara snabbast att levla, 'själv' klarar jag inte ens av att grinda mobs 3 lvl under min char.

Edit:
Snabbast av alla klasser,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in