Ok, tack.
Men hur går det till då? Den kan ju inte mounta i caven utan måste gå ut, kan man sätta delay på mount funktionen eller märker den av när den kan mounta?
Ok, tack.
Men hur går det till då? Den kan ju inte mounta i caven utan måste gå ut, kan man sätta delay på mount funktionen eller märker den av när man kan mounta?
Om man har glömt bort användarnamn och lösen till forumet men jag vet mailen kontot är registerat med(min mail) kan jag få uppgifterna på något vis? Alltså någon recovery funktion. Det är wowglider jag pratar om nu, har inte spelat på 1år+. Själva kontot är jag inte så intresserad av utan mer keyn som jag köpte för länge sen.
Om man har glömt bort användarnamn och lösen till forumet men jag vet mailen kontot är registerat med(min mail) kan jag få uppgifterna på något vis? Alltså någon recovery funktion. Det är wowglider jag pratar om nu, har inte spelat på 1år+. Själva kontot är jag inte så intresserad av utan mer keyn som jag köpte för länge sen.
st00r är snabb han
Senast redigerad av Razzak 2008-01-31 kl. 14:58.
Anledning: st00r va snabbare