2008-01-30, 22:25
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Tänkte använda den nu men jag det står bara "Got unsolicited target! Ambush?
Monster is not targetting me, no big deal
"

Känner igen det där.. kommer dock inte ihåg hur jag löste det.
2008-01-30, 22:32
Medlem
Hur gör ni för att få eran bg botting att se ut som bäst?
Skulle behöva lite hjälp och tips.

Har använt glider till och från ett bra tag nu, men har nu upptäckt att man kan botta bg's otroligt framgångsrikt. Jag tankade dumbot, altså så använder jag glider och har elite funktionen.
Visst, allt funkar förhållandevis bra... den kubbar runt i bg'n och ser allmänt retard ut, attackerar lamt och healar sig lamt (Resto shaman).
Men man ser ju klart och tydligt att man bottar, så har kollat på custom classes men vet inte om det kan hjälpa så mycket, men det som jag skulle behöva hjälp med är att få den att mounta från start samt om någon har en toppen profil för horde sidans AV så vore jag evigt tacksam.

Tips på hur man ska ställa in boten osv?
Och vilket "tilllägs" program är bäst att använda?
Snälla, hjälp mig. Förlåt mig också om det är skrivet tidigare i tråden. Skummade igenom 20 sidor utan framgång.

Tack på förhand.
Senast redigerad av Mubbe 2008-01-30 kl. 23:01.
2008-01-30, 23:04
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Känner igen det där.. kommer dock inte ihåg hur jag löste det.
Prövar den där profilen nu men seriöst, den springer in i träd hela tiden och antalet såna där needler är ju väldigt begränsat
2008-01-31, 05:49
Medlem
SinXs avatar
Har börjat få glider att funka någotlunda nu. Funderar på att uppgradera till Elite. Dock har jag några funderingar.

Det finns ju några lvl 1-70 pack för i princip alla classer. Hur exakt fungerar dessa. Om jag förljer installationen, börjar med tex en lvl 1 priest, och går till stället den ska börja glida på, och sedan startar glidern, hur gör han då när jag tex nått lvl 6 och det är dags att byta till prfilen för låt säga 6-10? Byter han profil automatiskt, eller måste jag göra det manuellt, och sedan själv ta mig till det nya stället där profilen är ämnad att glida eller går han dit atomatiskt?
2008-01-31, 08:03
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Har börjat få glider att funka någotlunda nu. Funderar på att uppgradera till Elite. Dock har jag några funderingar.

Det finns ju några lvl 1-70 pack för i princip alla classer. Hur exakt fungerar dessa. Om jag förljer installationen, börjar med tex en lvl 1 priest, och går till stället den ska börja glida på, och sedan startar glidern, hur gör han då när jag tex nått lvl 6 och det är dags att byta till prfilen för låt säga 6-10? Byter han profil automatiskt, eller måste jag göra det manuellt, och sedan själv ta mig till det nya stället där profilen är ämnad att glida eller går han dit atomatiskt?

Det måste göras maunellt har jag förståt det som för att gubben måste vara nära en waypoint i profilen för att kunna följa den.
2008-01-31, 08:38
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Prövar den där profilen nu men seriöst, den springer in i träd hela tiden och antalet såna där needler är ju väldigt begränsat

Vad spelar du för class? Vilken cc använder du?

Jag tyckte den profilen funkade riktigt bra.
2008-01-31, 13:04
Medlem
Fettokisses avatar
Körde med default class tidigare, har nu fixat UberDruid, måste säga att allt funkar bättre. Det enda som gör bottandet svårt är när man möter casters som druid, ingen interupt på låg lvl =(
2008-01-31, 13:15
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Körde med default class tidigare, har nu fixat UberDruid, måste säga att allt funkar bättre. Det enda som gör bottandet svårt är när man möter casters som druid, ingen interupt på låg lvl =(
Speciellt casters som healar.
Har också kört upp en druid, är level 58 atm, har en del bra profiler mot endast melee-mobs.
2008-01-31, 13:38
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Vad spelar du för class? Vilken cc använder du?

Jag tyckte den profilen funkade riktigt bra.

Lirar hunter utan CC. Har ej elite än.
2008-01-31, 14:19
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Lirar hunter utan CC. Har ej elite än.

default klasser beter sig retarderat, skaffa elite.
2008-01-31, 14:23
Medlem
ShmotZs avatar
Okej HÄR kommer FILMER till er Nybörjare som precis skaffat glider hur man ställer in Glidern.

Instalera och sätt igång: http://www.youtube.com/watch?v=bibuAm1MS-4

Sätta ut Waypoints!: http://www.youtube.com/watch?v=YRfzRluoFzI

Hur du gör Ghost waypoints(Om du dör och vill att den ska springa tillbaka själv): http://www.youtube.com/watch?v=9w6PcNff3aw
2008-01-31, 14:34
Medlem
Är det möjligt att få glider att mounta med custom classes när man kommit ut ur caven? (av caven dvs)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in