2008-02-23, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZoolgeR
Dingar snart lvl 58 med min paladin så nu tänkte jag köra lite av och bg.

Vilka av de publica av och bg profilerna funkar bäst av de ni har provat?
Fick tag i picottos glider pack som han tar betalt för den innehöll några av och bg profiler, någon som testat?

Kolla min blogg, minns inte vad den hette men den har jag kört afk i en vecka nu utan ban.
Visste inte att Picotto har profiler som han tar betalt för baran Phelon. Har du en länk till sidan?
2008-02-23, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Om dom har färre bans beror det helt enkelt på att dom har färre idioter som använder boten, som du kanske läste så har inte glider fått en banwave sen 2006 och det innebär att alla som blivit bannade har blivit det helt enkelt för att dom har bottat osmart.
Dvs dom har blivit reportade eller en gm har sett dom in action.

Jag tycker openbot verkar bättre i det avseendet att om man har tid/ork kan man göra ruskigt coola saker med det.
Jag har inte det och tycker det funkar bra med glider. Sen ska man ju inte ropa hej för snart kan nog även glider åka på en banwave :P
2008-02-23, 13:33
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
Vet inte ifall dom orkar. Jag blev också bannad. Men jag farmar ändå. kan meddela ifall jag blir permbannad =)

Tackar . Jag är inte allt för sugen att bli perm bannad.. ..
2008-02-23, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
som du kanske läste så har inte glider fått en banwave sen 2006

Juni 07 kom det en warden update som detectade glider, så det är den senaste glider banwaven.
2008-02-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Kolla min blogg, minns inte vad den hette men den har jag kört afk i en vecka nu utan ban.
Visste inte att Picotto har profiler som han tar betalt för baran Phelon. Har du en länk till sidan?

Tackar så mycket har helt missat din blogg intresant läsning

Jodå picotto tar betallt för visa profiler den som jag laddade ner från dena sida inehöll mest olika publica profiler som han hade samlat ihop samt några egna. http://www.mmowned.com
2008-02-24, 08:53
Avslutad
Har ett litet problem med mitt glider. Eller, problem å problem, det irriterar iaf.

Jag spelar i windowed mode. Om jag sätter igång botten och den springer omkring och jag tabbar till något annat i widows så tror botten att den är fast. Den börjar gå i sidled och springa runt i cirklar. Sedan efter ett tag så förstår den att den inte är fast utan bara är trög, och då grindar den som vanlig igen.

Någon som vet om detta bara är för mig? eller har jag missat någon inställning?
2008-02-24, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj
Har ett litet problem med mitt glider. Eller, problem å problem, det irriterar iaf.

Jag spelar i windowed mode. Om jag sätter igång botten och den springer omkring och jag tabbar till något annat i widows så tror botten att den är fast. Den börjar gå i sidled och springa runt i cirklar. Sedan efter ett tag så förstår den att den inte är fast utan bara är trög, och då grindar den som vanlig igen.

Nej så är det alltid för mig. Vänta till han attackerar något och inte ska röra sig så fixar det sig. Alltid när den springer och man tabbar så tror den att den sitter fast
2008-02-24, 10:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Nej så är det alltid för mig. Vänta till han attackerar något och inte ska röra sig så fixar det sig. Alltid när den springer och man tabbar så tror den att den sitter fast

japp, har kommit på detta också. Men den är konstigt att han blir knäpp när han springer och inte när man attakerar något :/
2008-02-24, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj

Jo det är samma för mig Verkar vara en bugg med glider
2008-02-24, 11:07
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Juni 07 kom det en warden update som detectade glider, så det är den senaste glider banwaven.

Undrar när nästa banwave kommer.
2008-02-24, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZoolgeR
Jo det är samma för mig Verkar vara en bugg med glider

Ok, skönt att veta att man inte är ensam. Är det någon som vet om det varit såhär i de förra versionerna av glider också?
2008-02-24, 11:18
Medlem
Har alltid varit så för mig i Background mode

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in