2008-02-03, 16:42
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne87
Någon som använder wow glider och har en warrior? har jävla problem få boten funka som den ska, har registrated version, alltså inte demo. Men gubben fattar inte vad den ska göra, bara typ står still, trycker man på nån mob så dödar den, sen bara står den och yrar. Har ställt in var alla knappar ska vara ,sen har ja laddat in waypoints. Sjukt störigt inte få det att funka. Någon som lust att hjälpa så skriv din msn i mail. Du kan få något roligt om vi får det funka
Pröva, ifal du har elite, att ladda ner tex. Parrior och ladda även ner färdiga profiler.
2008-02-03, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Pröva, ifal du har elite, att ladda ner tex. Parrior och ladda även ner färdiga profiler.

Jag har inte elite, vill få de vanliga funka först, klabbar detta så kommer elite säkert också klabba, så jävla drygt inte få de funka, är de några mer inställningar ja behöver göra ? än att lägga action barsen rätt och lägga in waypoints ?
2008-02-03, 17:12
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne87
Jag har inte elite, vill få de vanliga funka först, klabbar detta så kommer elite säkert också klabba, så jävla drygt inte få de funka, är de några mer inställningar ja behöver göra ? än att lägga action barsen rätt och lägga in waypoints ?
Har du lagt till factions som gubben ska attackera?
2008-02-03, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Har du lagt till factions som gubben ska attackera?
Japp, de ligger auto i waypoints. maila din msn om du lust hjälpa
2008-02-03, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-J90
Eller är dom personliga, dvs att man bara kan använda den en i taget?

Ja.
2008-02-03, 17:47
Medlem
garybuseys avatar
Har nått level 60 nu, allt har gått ruskigt bra hittils, dock har jag problem nu känner jag, i Hellfire har jag försökt hitta bra ställen att glida på, har även laddat hem säkert 5-6 olika profiles, men jag tror min druid är lite för svag än... eller så är ooberdruid bara konstigt, den lyckas alltid dra åt sig minst 1-2 adds.
Jag har provat warp fields, legion front, void ridge och demonerna precis utanför thrallmar...
Om någon vill dela med sig av en level 60 profile hade det varit riktigt snällt...
2008-02-03, 17:54
Medlem
yoshimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garybusey
Har nått level 60 nu, allt har gått ruskigt bra hittils, dock har jag problem nu känner jag, i Hellfire har jag försökt hitta bra ställen att glida på, har även laddat hem säkert 5-6 olika profiles, men jag tror min druid är lite för svag än... eller så är ooberdruid bara konstigt, den lyckas alltid dra åt sig minst 1-2 adds.
Jag har provat warp fields, legion front, void ridge och demonerna precis utanför thrallmar...
Om någon vill dela med sig av en level 60 profile hade det varit riktigt snällt...

de e ett helvette å botta från lvl 60 ända tills du kan börja botta i nagrand kan jag bara säga...
2008-02-03, 18:22
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garybusey
Har du prövat ställa in att den pullar med FFF och väntar tills ditt target når fram till dig?
Gällande profile så har du PM.
2008-02-03, 18:28
Bannlyst
Hej alla köpt glider nu men inte elite ;p inte änn ifall. Men tog en profil från gliders forum. 1-70 men med oliak rpofiler i mapen. men när min bag är full så skriver den in /exit ? och börjar räkna ner tills wow stängs av varför gör den så ?? ska den inte bara skita i att lota och sedan gå vidare..
2008-02-03, 18:30
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
Hej alla köpt glider nu men inte elite ;p inte änn ifall. Men tog en profil från gliders forum. 1-70 men med oliak rpofiler i mapen. men när min bag är full så skriver den in /exit ? och börjar räkna ner tills wow stängs av varför gör den så ?? ska den inte bara skita i att lota och sedan gå vidare..
Du har förmodligen "Shut down when full inventory", eller vad det står, ikryssad.
2008-02-03, 18:33
Medlem
Till alla er om kör hackade verisioner och dylikt, Mitt tips är att inte göra det. Verisionen ni använder kommer bli gammal snabbt och blizzard kommer på ett nytt system i warden att flaga dem, Chansen är mindre att bli bannad om ni köper en riktigt key.

Till alla er som jag inte har hunnit svara på pm angående profilerna, Kan posta lite länkar här så fårni kolla själva.

Alliance:

http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=113530

Horde:

http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=113532

Det finns även sidor där ni kan köpa profiler, Dem profilerna är bra och alla har vendor, Så ni kan gå afk i flera dagar .

www.profilepacks.com
www.profilebay.com

- Tius
2008-02-03, 18:49
Medlem
Luffsens avatar
Tja, har precis börjat botta upp en warrior och allt funkar kanon, men jag har ändå ett problem, när har glider och wow igång så måste jag vara "inne" i spelet för att gubben ska röra på sig. Om jag således tabbar ut för att surfa (eller klickar utanför "World Of Warcraft" rutan, jag spelar Windowed mode) så stannar allt upp... Jag vill ju ligga o kolla på film o liknande när jag bottar. Nån som kan hjälpa mig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in