2008-01-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Jag klarar mig bra utan Background mode då jag har 2 datorer brevid varandra.
Och jag har heller ej förstått fördelen med customklasses...

Har man en dator till övers så är det ju lugnt, OM man nu inte vill glida flera konton samtidigt som många gör. Då måste du ha elite.

Custom classes är oftast mycket effektivare än default klasserna, alla default klasser går dock bra att level bota med. Men xp/h kan ofta bli högre med en custom class och du kan se mycket mindre bottig ut med en custom class eftersom du kan ställa in den att olika saker vid olika tillfällen mycket bättre än default classer.
2008-01-30, 20:56
Medlem
temp0s avatar
Ett stycke glider inhandlat
2008-01-30, 20:57
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Har man en dator till övers så är det ju lugnt, OM man nu inte vill glida flera konton samtidigt som många gör. Då måste du ha elite.

Custom classes är oftast mycket effektivare än default klasserna, alla default klasser går dock bra att level bota med. Men xp/h kan ofta bli högre med en custom class och du kan se mycket mindre bottig ut med en custom class eftersom du kan ställa in den att olika saker vid olika tillfällen mycket bättre än default classer.

Okej men jag får väl försöka ställa in det så gott det går så längre, jag är rå pank atm och efter många om och men så fick jag morsan att betala och hon vägrade betala elite också så de får jag vänta på nästa studiebidrag ^^^^
2008-01-30, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Okej men jag får väl försöka ställa in det så gott det går så längre, jag är rå pank atm och efter många om och men så fick jag morsan att betala och hon vägrade betala elite också så de får jag vänta på nästa studiebidrag ^^^^

Men som sagt, default klasserna går oftast riktigt bra att köra med och om du nu har en extra dator så klarar du dej bra utan elite om du bara botar ett konto i taget. Den absolut viktigaste funktionen som elite ger enligt mig är ju background mode, men även möjligheten att köra flera konton samtidigt och att ha relogger (går nog att fixa relogger utan elite med extra progg) .
2008-01-30, 21:10
Medlem
C.A.Tls avatar
Nån som kan tipsa om en bra PvP bot som är gratis? Ja, säg då inte pirox
2008-01-30, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Nån som kan tipsa om en bra PvP bot som är gratis? Ja, säg då inte pirox

bra och gratis kommer inte hand i hand
2008-01-30, 21:14
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splashy
3. Använd suntförnuft t ex. Gör egna profiler! Ha kvar samma plats på dina spells som du har orginal och ändra istället i keys.xml! Botta inte där det kryllar av folk och använd dom säkerhets saker som finns i glider.
Förstår ej hur man bindar, om jag tex. har Catform på CTRL+1, hur skriver jag det då i keys.xml?
Känner mig relativt retarderad, men whatever.

<Key KeyName="Druid.CatForm" BarState="Combat" ShiftState="CTRL" Char="1" />
eller?
Senast redigerad av Fettokisse 2008-01-30 kl. 21:16.
2008-01-30, 21:17
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
Jahapp så dingade man 68 med roguen då. Någon som vet något bra ställe med skön xp/h nu? tycker det är svårt att göra en bra glide i netherstorm men jag kanske har missat något ställe. iaf skulle vara schysst med tips =)

Du kan typ fortsätta i nagrand och grinda där, tar dock lite längre men bra xp och bra med mobs jag kör där från 66-70
2008-01-30, 21:19
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
bra och gratis kommer inte hand i hand

Hahaha de har du 100% rätt i, dock skulle det vara väldigt bra! gratis är gott .
2008-01-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Förstår ej hur man bindar, om jag tex. har Catform på CTRL+1, hur skriver jag det då i keys.xml?
Känner mig relativt retarderad, men whatever.

<Key KeyName="Druid.CatForm" BarState="Combat" ShiftState="CTRL" Char="1" />
eller?

Det där ser rätt ut, testa
2008-01-30, 21:35
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Det där ser rätt ut, testa
Fan vad bekvämt, funkade.
Nu slipper man ändra och skit när man väl ska spela själv
2008-01-30, 21:36