2008-02-02, 02:01
Medlem
ischs avatar
Tänkte bota upp en rouge. Någon som har några tipps? Känns inte som den optimala första klassen att testa med men jag kanske har fel?
2008-02-02, 02:09
Medlem
SinXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lynar
För din egen skull, och för andras, levla först upp en gubbe till 70 så du lär dig det mesta.

Kan även tilläggas att du inte är "fullärd" i level 70.

Att börja botta på sin första level 1 char är som att få körkortet i cornflakespaketet.

Har spelat en del EQ 2 tidigare, och det enda jag låter boten göra är allt det tråkiga, dvs sprina och döda tonvis med npcs. Vilka abilitys jag får osv bryr jag mig mer om. Hur som hellst. Visste du svaren på mina frågor?
2008-02-02, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lynar
För din egen skull, och för andras, levla först upp en gubbe till 70 så du lär dig det mesta.

Kan även tilläggas att du inte är "fullärd" i level 70.

Att börja botta på sin första level 1 char är som att få körkortet i cornflakespaketet.

Håller med här.
Har man inte kört wow förut så är det ju faktiskt ett jävligt kul spel från början till slut när man kör det första gången. (Med slut menar jag tills man gjort det mesta och tröttnat eller whatever).

Citat:
Ursprungligen postat av Mainhand
1.sa ja glider ?
Nej det gjorde du kanske inte nej, sorry. my bad.
2008-02-02, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tänkte bota upp en rouge. Någon som har några tipps? Känns inte som den optimala första klassen att testa med men jag kanske har fel?

Hmm... öppna inte combat med ranged, kan inte se bottigare ut än när man ser en rogue stå och pulla med thrown.

Rogues kan hålla sig stealthad mestadelen medans man botar, visst tar lite längre tid men du syns inte lika mycket och det är ju bra.

Finns nog bra custom class för rogue med, pouge tror jag nån heter har dock inte kört dom.
2008-02-02, 02:13
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Hmm... öppna inte combat med ranged, kan inte se bottigare ut än när man ser en rogue stå och pulla med thrown.

Rogues kan hålla sig stealthad mestadelen medans man botar, visst tar lite längre tid men du syns inte lika mycket och det är ju bra.

Finns nog bra custom class för rogue med, pouge tror jag nån heter har dock inte kört dom.

Får man fråga var man ställer in hur den skall öppna?
2008-02-02, 02:22
Medlem
Citat:

Finns inställningar för det när du laddat custom-classen, och kan verkligen rekommendera Pouge. Funkade skitbra när man kommit förbi de inledande första levlarna, levlade upp min till 20 på trialkonto över en natt!
2008-02-02, 02:22
Medlem
Citat:

Skickar pm
2008-02-02, 03:29
Medlem
Mainhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Håller med här.
Har man inte kört wow förut så är det ju faktiskt ett jävligt kul spel från början till slut när man kör det första gången. (Med slut menar jag tills man gjort det mesta och tröttnat eller whatever).

Nej det gjorde du kanske inte nej, sorry. my bad.

Lugnt, kommer svar i nyktert tillstånd
2008-02-02, 03:32
Medlem
Mainhands avatar
12

Ne ja ska svara nu. Alla ni som bottar e bara jävla töntar som inte vill spela , alltså botta till er gear pga 12 år och bedtime kl 21,00.
2008-02-02, 04:05
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ne ja ska svara nu. Alla ni som bottar e bara jävla töntar som inte vill spela , alltså botta till er gear pga 12 år och bedtime kl 21,00.
Tack för det konstaterandet.
2008-02-02, 04:33
Medlem
yoshimas avatar
oj skrev detta just i en anna wow tråd men vet inte vilken som passar bäst!

jag har en fråga! låt säga att man grindar hela vägen från level 1 till 50, och någon reportar en som bot, när man blir rapporterad som bot så kommer en GM skriva till en och fråga så man är närvarande, men vad händer ifall man verkligen inte har bottat och har stängt av sin chatt? någon som vet?

nu säger jag inte att jag har gjort detta för jag använder mmoglider själv.. men bara tänkte vad som händer?
2008-02-02, 09:26
Medlem
ischs avatar
Citat:

Jo så är det. Eller så är det så att vissa av oss har liv/jobb/familjer och inte kan spendera hela dagarna vid wow?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in