2008-02-21, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Finns det någon Fishing-bot? Det blir ju rätt tradigt att fiska efter ett tag..

Autofish: http://www.isxwow.net/forums/viewtopic.php?f=23&t=50
Kräver Innerspace.

Citat:
Ursprungligen postat av La_Resistance
160kr rakt i sjön borde aldrig köpt skiten från första början.

Vad babblar du om?
2008-02-21, 20:14
Medlem
Kromatozes avatar
Ingen som botar i WSG, AB eller EOTS? Vore ju helt jävla super om det fungerade!

Man kan ju bara skratta åt alla som gnäller över bots här inne Ni äro ena lustiga figurer. Jag har spelat detta spel sen tidiga betan, jag har raidat i en väldigt framgångsrik guild, högt rankad i EU, jag har pvpat väldigt hårt och anser mig själv kunna min klass perfekt (nej inte warlock) Nu har jag lagt ner allt. Lämnat guilden, skänk allt guld, ställde mig till och med i SW med mina sista tusen guld och lämnade 50g per trade. OJ vilken folksamling

Nu har jag skaffat ett liv. Har styrt upp liv med framgångar hos en tjej, ett bra jobb osv. Man kan som sagt inte nå nånstans i wow utan att lägga en massa tid. Om jag botar, och nån snorgärs reportar mig bryr jag mig inte, jag är mer fascinerad av själva tekniken! Dvs, ett dataprogram som fixar guld åt mig, som pvpar åt mig, som kanske till och med skrattar på kommando åt bot-hatare!

Tro vad ni vill.. men kom ihåg, det är ett spel boys! En samling av siffor i ett gigantiskt nätverk av servrar.. troll finns inte!
Senast redigerad av Kromatoze 2008-02-21 kl. 20:21.
2008-02-21, 20:18
Avslutad
tänkte ställe in glider så gubben står still när andra kommer in på skärmen. Men hur gör man detta? vad ska jag kryssa i?
2008-02-21, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kromatoze
Ingen som botar i WSG, AB eller EOTS? Vore ju helt jävla super om det fungerade!

WSG: Mjo, jag har inte fått karaktären att hoppa ner från GY på ett riktigt fungerande sätt. (om han tror att han kan ta den vägen så tror han också att vägen fungerar åt andra hållet, dvs uppför stupet). Så därför har jag gjort så att han bara försvarar flaggan. Problemet är att han bara står stilla en bit på flaggan om han inte hittar någon fiende. Om jag orkar så ska jag nog fixa så att han ibland går utanför eller upp en våning.

Eots: Inga problem

AB: Förlorade mina inställningar jag hade gjort och sedan dess har jag inte bottat i AB mer. Men när allt fungerade så gick karaktären till den flaggan som blev tagen av motståndarna och lite annat smått och gott som jag hade specificerat.

Om jag inte misstar mig så kan väl BGbot köa upp sig till alla BG och joina den första man kommer åt?

Mvh
2008-02-21, 20:46
Medlem
Kromatozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven Orvar
WSG: Mjo, jag har inte fått karaktären att hoppa ner från GY på ett riktigt fungerande sätt. (om han tror att han kan ta den vägen så tror han också att vägen fungerar åt andra hållet, dvs uppför stupet). Så därför har jag gjort så att han bara försvarar flaggan. Problemet är att han bara står stilla en bit på flaggan om han inte hittar någon fiende. Om jag orkar så ska jag nog fixa så att han ibland går utanför eller upp en våning.

Eots: Inga problem

AB: Förlorade mina inställningar jag hade gjort och sedan dess har jag inte bottat i AB mer. Men när allt fungerade så gick karaktären till den flaggan som blev tagen av motståndarna och lite annat smått och gott som jag hade specificerat.

Om jag inte misstar mig så kan väl BGbot köa upp sig till alla BG och joina den första man kommer åt?

Mvh

Coolt, då är det väl bara att köpa denna tjänst och snacka med er vidare sen om inställningar osv, du/ni verkar ju ha bra koll på detta!

FB for life..
2008-02-21, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kromatoze
Coolt, då är det väl bara att köpa denna tjänst och snacka med er vidare sen om inställningar osv, du/ni verkar ju ha bra koll på detta!

FB for life..

Vänta lite innan du köper, det finns inte alltid ett GUI som förklarar allt i minsta detalj. Man måste söka mycket och det är bra om man har liten erfarenhet av programmering.

Allt ska fungera från början men om du har problem med något så ska du först söka efter hjälp, sen försöka fixa det själv i källkoden. Och i sista steg fråga efter hjälp.

http://www.open-bot.net/forums/viewtopic.php?f=5&t=371
Så mycket "hjälp" får man om man inte försöker själv.

Mvh
2008-02-21, 21:05
Medlem
ShmotZs avatar
Får jag låna denna tråd en snabbis och höra, vad tycker ni. Är det säkert att byta sitt acc mot ett annat på blocket? eller..?
2008-02-21, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Får jag låna denna tråd en snabbis och höra, vad tycker ni. Är det säkert att byta sitt acc mot ett annat på blocket? eller..?

Nja, ägaren till kontot kan alltid hävda att det blev snott och försöka få tillbaka det ifrån blizzard. Egentligen lika "osäkert" som att köpa ett konto.
2008-02-21, 21:16
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven Orvar
Vänta lite innan du köper, det finns inte alltid ett GUI som förklarar allt i minsta detalj. Man måste söka mycket och det är bra om man har liten erfarenhet av programmering.

Allt ska fungera från början men om du har problem med något så ska du först söka efter hjälp, sen försöka fixa det själv i källkoden. Och i sista steg fråga efter hjälp.

http://www.open-bot.net/forums/viewtopic.php?f=5&t=371
Så mycket "hjälp" får man om man inte försöker själv.

Mvh
Dom på openbot verkar ju inte vara så snälla... MMOGlider 4 life
2008-02-21, 21:35
Medlem
Buttersss avatar
om jag inte pallar farma 5k guld till min main (suck, så jävla boring), är glider bra grejjer att dra runt med?

har använt pirox bott innan, men finns det inget bättre som går runt i BGsen och ser riktigt retard ut? kanske attackerar lite också? man vill ju inte stå i början och säga "hej jag bottar, jag gör ingeting och har 0 killingblows och 0 damage gjort"
2008-02-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
om jag inte pallar farma 5k guld till min main (suck, så jävla boring), är glider bra grejjer att dra runt med?

har använt pirox bott innan, men finns det inget bättre som går runt i BGsen och ser riktigt retard ut? kanske attackerar lite också? man vill ju inte stå i början och säga "hej jag bottar, jag gör ingeting och har 0 killingblows och 0 damage gjort"

Ja det fungerar utmärkt. Är du lat och inte läser på och bara laddar ner den bästa "OMG 1000G / PER EASY" profilen är du garanterat bannad inom kort eftersom det är ganska mycket att lära sig innan. Skulle rekomendera att du börjar med att köpa det och eventuellt skapa ett nytt konto för att lära dig lite om programmet innan nu riskerar ditt mainkonto.
Eller så gör du som alla andra och bottar en char från 1-70 och låter den farma guld åt dig. Använd separat kontokort (eller GTC) separat namn och email etc.

Pirox är värdelöst, openbot eller glider funkar betydligt bättre för det. Kan inget om openbot dock men Sven Orvar verkar ju vara kunnig.
2008-02-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ

Aldrig något säkert med att trada/köpa konton. Finns så mycket bluffar och annat som folk kör så låter det för bra för att vara sant så är det nog det med.

Ta kontakt med personen innan och kolla upp hans nummer på Hitta.se etc så du verkligen vet vem han är och var han bor, detta reducerar chansen att han blåser dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in