2008-03-29, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honxr
kan nån tipsa mig om ett bra bot ställe för en 53 paladin

Winterspring kanske? Mycket folk där vid vissa tillfällen/servrar, men prova det!
2008-03-30, 15:11
Medlem
Blokkets avatar
Har en druid på lvl 20, läst lite på gliders forum men får inga svar.

Vilken är den bästa formen för botting och hur skall man starta combat? Melee, moonfire?

För just nu så har jag melee och ser riktigt dumt ut när han springer fram till moben och skall starta combat, riktigt hackigt och mekaniskt.
2008-03-30, 15:19
Medlem
garybuseys avatar
Vilken metod brukar ni använda er av för att transfera guld och annat från era farmer bots till era andra karraktärer?

Jag har tidigare lagt upp typ en skitsak på AH för 5000g som min bot sedan har köpt, dock förlorar man ju lite guld på det.

Vågar inte använda mailen då blizz har väl stenhård koll på alla stora summor som åker genom där.
2008-03-30, 16:13
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garybusey
Vilken metod brukar ni använda er av för att transfera guld och annat från era farmer bots till era andra karraktärer?

Jag har tidigare lagt upp typ en skitsak på AH för 5000g som min bot sedan har köpt, dock förlorar man ju lite guld på det.

Vågar inte använda mailen då blizz har väl stenhård koll på alla stora summor som åker genom där.

De har precis lika hård koll på AH som på mail.. trade är säkrast.
2008-03-30, 18:31
Medlem
garybuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
De har precis lika hård koll på AH som på mail.. trade är säkrast.
Ah ok...

Riktigt tråkigt att sälja guld/konto nu när dollarn är så låg... Man får inte mycket pengar, dock mer än vad man har lagt ut men ändå... hehe...
2008-03-30, 18:43
Medlem
Tjena tjena, någon som vet en custom class för hunter Som INte är buggad, har testat ppl hunter å ooberhunter men båda två funkar inte ens ha igång, ppl hunter buggar när man ska ändra inställningar å ooberhunter får jag massa errors på Halp plx?
2008-03-30, 18:47
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefy
Tjena tjena, någon som vet en custom class för hunter Som INte är buggad, har testat ppl hunter å ooberhunter men båda två funkar inte ens ha igång, ppl hunter buggar när man ska ändra inställningar å ooberhunter får jag massa errors på Halp plx?

Du kan börja med att förklara vad det är för fel du får. Vad jag vet så funkar både cc klasserna för hunters mycket bra.
2008-03-30, 18:52
Avslutad
Citat:

ooberhunter funkar bra tycker jag. den senaste releasen som kom ut idag funkar prima. du får kolla inställningarna så du får de å funka så ska du se att det är prima
2008-03-30, 19:06
Medlem
http://bay01.imagebay.com/bay.php?view=29938_asfasgqwfas.jpg

där är pplhunter när jag försöker ändra i options typ.

och ooberhunter står bara still å säger att massa keys är fel när dom är rätt :/

Citat:
ooberhunter funkar bra tycker jag. den senaste releasen som kom ut idag funkar prima. du får kolla inställningarna så du får de å funka så ska du se att det är prima

ska testa den senaste versionen och får hålla tummarna

Edit : DEt funkar nu, fick ladda ner nyaste ooberhunter....Tack för hjälpen
Senast redigerad av Beefy 2008-03-30 kl. 19:20.
2008-03-30, 19:38
Medlem
Citat:
[url]
och ooberhunter står bara still å säger att massa keys är fel när dom är rätt :/

Låter som du glömt ladda keys.xml i glider. Brukar man missa ibland
2008-03-30, 19:58
Medlem
CheapAlerts avatar
Är det jag som är helt bäng? vad skriver man in på expiration date när man ska köpa glider, står ju MM/YY, ja det går ut 04-2012 men får ju liksom bara plats 2siffror under YY?
2008-03-30, 20:20
Medlem
Ok Problem igen :/ allt funkade normalt tills nu och då får jag detta.... Vafan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in