Tjena tjena, någon som vet en custom class för hunter Som INte är buggad, har testat ppl hunter å ooberhunter men båda två funkar inte ens ha igång, ppl hunter buggar när man ska ändra inställningar å ooberhunter får jag massa errors på Halp plx?
Tjena tjena, någon som vet en custom class för hunter Som INte är buggad, har testat ppl hunter å ooberhunter men båda två funkar inte ens ha igång, ppl hunter buggar när man ska ändra inställningar å ooberhunter får jag massa errors på Halp plx?
Du kan börja med att förklara vad det är för fel du får. Vad jag vet så funkar både cc klasserna för hunters mycket bra.
ooberhunter funkar bra tycker jag. den senaste releasen som kom ut idag funkar prima. du får kolla inställningarna så du får de å funka så ska du se att det är prima
där är pplhunter när jag försöker ändra i options typ.
och ooberhunter står bara still å säger att massa keys är fel när dom är rätt :/
Citat:
ooberhunter funkar bra tycker jag. den senaste releasen som kom ut idag funkar prima. du får kolla inställningarna så du får de å funka så ska du se att det är prima
ska testa den senaste versionen och får hålla tummarna
Edit : DEt funkar nu, fick ladda ner nyaste ooberhunter....Tack för hjälpen
Senast redigerad av Beefy 2008-03-30 kl. 19:20.
Är det jag som är helt bäng? vad skriver man in på expiration date när man ska köpa glider, står ju MM/YY, ja det går ut 04-2012 men får ju liksom bara plats 2siffror under YY?
Ok Problem igen :/ allt funkade normalt tills nu och då får jag detta.... Vafan?
* Exception in GlideThread: Data at the root level is invalid. Line 397, position 10.
at System.Xml.XmlTextReaderImpl.Throw(Exception e)
at System.Xml.XmlTextReaderImpl.Throw(String res, String arg)
at System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseRootLevelWhitesp ace()
at System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseDocumentContent( )
at System.Xml.XmlTextReaderImpl.Read()
at System.Xml.XmlLoader.LoadDocSequence(XmlDocument parentDoc)
at System.Xml.XmlLoader.Load(XmlDocument doc, XmlReader reader, Boolean preserveWhitespace)
at System.Xml.XmlDocument.Load(XmlReader reader)
at System.Xml.XmlDocument.Load(String filename)
at Glider.Common.Objects.OOberXEngine.OOberAI_LoadFro mFile(String pFile)
at Glider.Common.Objects.OOberXEngine.OnStartGlide()
at ag.n()
at ag.s()