2008-01-04, 01:02
Medlem
sporkehs avatar
Kör en rogue nu, är 38 atm.

Hjälpte min polare att komma igång också, han va helnöjd
2008-01-04, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypockets
ok om jag nu skulle ändra till fire är det då öppna med pyro sen spamma fireballs som gäller eller har du nåt annat som är bättre?

Det va ett tag sen ja körde men ja i princip.
Pyro,. fireballs & fireblast. Dom dör jävligt snabbt med fire, hinner oftast inte ens fram till dej innan dom är död.
2008-01-04, 19:32
Medlem
Socker-Connys avatar
nån som har lirat med en druid? jag kör med OOberDruid, men ja kan inte få de funka så bra. Drutten följer vägen jag har ritat upp, och inleder med faerie fire som jag vill, men sen så bara springar han vidare utan att slåss med moben. och när mobben sen hinner upp han så han stannar så bara står min lille drutte där, vänd åt fel håll och kan inte attackera. nån som har nått tips?
2008-01-04, 20:58
Medlem
En i min guild har en AV bott som springer omkring, dödar fiender och chattar tillbaka när man skriver till den.
2008-01-04, 20:58
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
En i min guild har en AV bott som springer omkring, dödar fiender och chattar tillbaka när man skriver till den.

Det har nog de flesta bottare som har hjärna och mmoglider.
2008-01-04, 23:59
Medlem
Emptypocketss avatar
Är det någon som har en bra AV profil för horde? Jag kör med parrior och spartacus allt sköts automatisk han köar och är aldrig afk men han går konstig o fastnar hela tiden. skulle behöva en där han bara gick till allies bas o vara med i gröten så att säga så man är i närheten när folk dör så man kan få lite honor. tack på förhand
2008-01-05, 10:20
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypockets
Är det någon som har en bra AV profil för horde? Jag kör med parrior och spartacus allt sköts automatisk han köar och är aldrig afk men han går konstig o fastnar hela tiden. skulle behöva en där han bara gick till allies bas o vara med i gröten så att säga så man är i närheten när folk dör så man kan få lite honor. tack på förhand

Finns en helt ok på mmogliders forum, eller är det den du kör med?
Jag funderar på att försöka göra en egen, måste läsa på lite mer om grupprofiler bara.
2008-01-05, 10:50
Medlem
Emptypocketss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Finns en helt ok på mmogliders forum, eller är det den du kör med?
Jag funderar på att försöka göra en egen, måste läsa på lite mer om grupprofiler bara.

Ja min är från mmogliders.com jag har både den som profilespack.com och en annan där både ab och av fanns. men den är inget bra och profiles pack har jag inte testat en längre tid får göra det nu.
2008-01-05, 22:47
Medlem
bump för det är kul med wow-botare
2008-01-05, 22:57
Medlem
Emptypocketss avatar
Har nu gjort ca 6k honor på några timmar. skulle kunna göra mer men har inget bra profil haha så om ni har en bra att dela med er så är det bara plus. Glöm inte köra med GliderMonkey v0.50 den loggar in automatisk åt dig ifall du skulle bli DC

Edit: skrev fel namn på glidermonkey haha
2008-01-06, 00:14
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
bump för det är kul med wow-botare

Allvarligt talat så har mmoglider gett mig en nytändning på wow.. Var lite less, men nu när jag slipper hora av dygnet runt för att byta ut non set epics och jag slipper grinda primals som en galning för att ha råd att raida så har det blivit roligt igen. Boten fixar det tråkiga så gör jag det roliga. Fast man kan ju bli bannad, men då är det väl bara att börja glida en ny char.
2008-01-06, 00:58
Medlem
Rangvalds avatar
Har ett gammalt acc som jag ger blanka fan i, så jag ska köpa tbc och glider och sen dra upp en rogue där. Levlat rogue förut och vet att det är en "lätt" klass att levla. Lite downtimes osv. Förutom hunter tror jag att det är det bästa alternativet att botta upp ^^

Ska testa först med ett Trial acc och demo glider, bara för att lära mig lite

Om någon har en bra 100% noob-guide att ge mig, så nås jag via ett snabbt pm

100% säkert att betala glider med sitt visa kort förresten? Har liksom inget Paypal account :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in