2008-01-28, 15:01
Medlem
negashs avatar
får man fråga vad nöjet är att man sen på lvl 70 har en gubbe som man praktiskt taget inte har någon aning om hur man ska köra med ? och att man förstör så jävla mycket för andra som spelar vanligt och lvlar up.
2008-01-28, 15:04
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negash
får man fråga vad nöjet är att man sen på lvl 70 har en gubbe som man praktiskt taget inte har någon aning om hur man ska köra med ? och att man förstör så jävla mycket för andra som spelar vanligt och lvlar up.

Man kanske har en lvl70 sedan tidigare och vet hur man spelar?
I annat fall så lär man sig.
På vilket sätt förstör man för andra?
Så länge jag slipper spendera flera dagar (speltid) framför wow för att få en lvl70 så struntar jag i om andra inte gillar det.

Mvh huh?
2008-01-28, 15:04
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Man lär sig snabbt att spela en ny klass och eftersom att det suger att levla så skiter man i att man "förstör" för andra.
2008-01-28, 15:32
Bannlyst
Någon som kan dela en gliderkey?

PM och se vad jag har att erbjuda

Har nämligen tagit 2 st till 70 utan "third part" programs så nu orkar jag inte sista biten på min 62 paladin
2008-01-28, 15:58
Medlem
Citat:

Tycker jag inte förstör så mycket för dom andra. Dom kan väl lvla någon annanstans ifall det inte passar sig att lvla bredvid mig.

När man kör glider så kommer andra roliga moment i spelet. T.ex. vad för spännande har min gubbe lootat medan man varit i skolan. Har jag rätt inställning och pull dist på profilen. Hur ska jag maxa xp/h osv...

Iaf med glider har man ett liv det är viktigast =)
2008-01-28, 16:00
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huh?
Man kanske har en lvl70 sedan tidigare och vet hur man spelar?
I annat fall så lär man sig.
På vilket sätt förstör man för andra?
Så länge jag slipper spendera flera dagar (speltid) framför wow för att få en lvl70 så struntar jag i om andra inte gillar det.

Mvh huh?

mjo man förstär på så sätt att man hamnar i instance grupper med folk som inte har en jävla aning om vad dom gör, tex antalet enh shamans som kör med snabb offhand. det kan iofs handa om noobiness, aja

Mvh Negash

ps: blizzard har nyligen sagt att det kommer börja perma banna när man bottar i bgs.
2008-01-28, 16:04
Medlem
sporkehs avatar
Hehe... kom precis hem och min gubbe har bottat BG hela dagen..
Massor av honor
2008-01-28, 16:05
Medlem
fuskas avatar
Citat:
mjo man förstär på så sätt att man hamnar i instance grupper med folk som inte har en jävla aning om vad dom gör, tex antalet enh shamans som kör med snabb offhand. det kan iofs handa om noobiness, aja

Mvh Negash

ps: blizzard har nyligen sagt att det kommer börja perma banna när man bottar i bgs.

Gör inte Blizzard det redan?

Sen finns det mer folk som har drivit upp sina chars till max sjävla som inte kan spela än folk som brukar bots.
2008-01-28, 16:06
Medlem
garybuseys avatar
Citat:

Mvh Negash

Om man har hjärna nog att kunna peta igång så Glider kan bota bra åt en så har man hjärna nog att lära sig att spela en klass relativt fort, jag tror du hatar 12åriga noobs mer än botare och ebayers faktiskt, för det låter som du beskrev en sån.

Angående Blizzards hot så känner jag bara det som en ny utmaning att försöka kringgå det!
Jag tycker det roligaste med att bota är att det är så spännande, man får en liten kick av att kunna ta sig förbi deras antibot-kontroll.
2008-01-28, 16:18
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garybusey
Om man har hjärna nog att kunna peta igång så Glider kan bota bra åt en så har man hjärna nog att lära sig att spela en klass relativt fort, jag tror du hatar 12åriga noobs mer än botare och ebayers faktiskt, för det låter som du beskrev en sån.

Angående Blizzards hot så känner jag bara det som en ny utmaning att försöka kringgå det!
Jag tycker det roligaste med att bota är att det är så spännande, man får en liten kick av att kunna ta sig förbi deras antibot-kontroll.
mjo
2008-01-28, 16:27
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sporkeh
Hehe... kom precis hem och min gubbe har bottat BG hela dagen..
Massor av honor

Hahaha, förstår dig . Men ta det lite lungt Blizzard övervakar BG's mer en utanför t ex bots som levlar
2008-01-28, 16:43
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:

Hela L2P biten är ganska mycket struntprat. För att lyckas botta en gubbe till 70 så krävs det att man fattar vad det handlar om precis lika mycket som om man ska spela gubben dit själv. Att folk inte vet hur man gruppspela beror oftast på att de inte spelat något i grupp under sin levlingstid.. det finns helt enkelt inte tillräckliga mängder tanks/healers för att kunna spela instancer på låglevel.

Ska nog ta att levla min warrior känner jag nu... ingen vidare botklass men tanka är skojj

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in