2008-01-09, 20:21
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Jag skulle nog inte vara så säker om jag körde en crackad version. Det finns en anledning till varför man köper ett medlemsskap, för att få ständiga uppdateringar och ta del av communityn. Detta är jävligt viktigt om du inte vill bli bannad.

aah, jag tänkte bara checka ut hur de såg ut och så hära . Men om man får fråga vilken version har ni?
2008-01-09, 20:23
Bannlyst
Glider. Utan glider skulle jag aldrig orka spela WoW. Vem orkar seriöst lägga ned flera timmar i veckan bara för att grinda pengar? Jag kör just nu den normala glider - och den fungerar utmärkt. Visst du kan få allt att flyta lite bättre med elite(customclass) men känner att det inte riktigt är värt det. Det finns i princip bara 3 elementära saker man ska tänka på;
1. läs på innan du börjar använda glider.
2. Vad du än gör - pvp:a inte med glider. Visst det funkar bra för vissa, men då ska du ha alla profiler osv perfekt inställda, o ha en jävla massa tur, läs bara lite på mmoglider.com/forum så förstår du.
3. När du grindar/levlar, ha en kort log out tid, dvs att om någon står o pratar med dig o misstänker att du är en bot så hinner du logga ut innan han rapporterat dig. Rekommenderad tid: 2-5 min.
Rekommenderar glider för alla som spelar WoW.
2008-01-09, 20:26
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mogge92
Glider. Utan glider skulle jag aldrig orka spela WoW. Vem orkar seriöst lägga ned flera timmar i veckan bara för att grinda pengar? Jag kör just nu den normala glider - och den fungerar utmärkt. Visst du kan få allt att flyta lite bättre med elite(customclass) men känner att det inte riktigt är värt det. Det finns i princip bara 3 elementära saker man ska tänka på;
1. läs på innan du börjar använda glider.
2. Vad du än gör - pvp:a inte med glider. Visst det funkar bra för vissa, men då ska du ha alla profiler osv perfekt inställda, o ha en jävla massa tur, läs bara lite på mmoglider.com/forum så förstår du.
3. När du grindar/levlar, ha en kort log out tid, dvs att om någon står o pratar med dig o misstänker att du är en bot så hinner du logga ut innan han rapporterat dig. Rekommenderad tid: 2-5 min.
Rekommenderar glider för alla som spelar WoW.

Tack för informationen! , bra info också ^^ ska tänka på det
2008-01-09, 20:35
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mogge92

Varför ska man inte PVPa med Glider?
2008-01-09, 21:07
Medlem
ShmotZs avatar
Vafan =P försöker uppdatera det men de går ju inte :/ får error ju >_< och då menar jag free version..
2008-01-09, 21:11
Medlem
Men om jag säger så här. Jag bryr mig inte om mitt acc blir bannat, och nöjer mig med vanliga (icke elite), finns det crackade man kan få tag på då? som ni kan skicka link i PM?
2008-01-09, 22:00
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huh?
Varför ska man inte PVPa med Glider?

Finns ingen anledning att INTE pvp'a med glider. Med tanke på hur många snåla människor som använder pirox och dylikt skräp så är glider elite hur säkert som helst i jämförelse. Med en bra cc och en bra profil så sticker man inte ut överhuvudtaget. Men håll er till av, där kan man hålla en låg profil lättast.
2008-01-09, 22:21
Medlem
ShmotZs avatar
Sorry men hitta ingen crackad version som funkade :/ den enda jag hitta den var ju så klart avstängd :/
2008-01-09, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Q
Jao, Det hade ju varit bra om det fanns något bot som var gratis, men man kunde få lite "extra" premium grejer om man betalade. Annars väntar jag nog tills jag hittar en crack till WoW Glider. För det lär väl komma förr eller senare, (har inte hittat ngt hittills)

Dom uppdaterar glider vid varje patchning som kommer till wow, vilket gör att det är måttligt säkert, räcker för mig att dom bryr sig iaf. Deras community bidrar mycket till att botten är säker som den är, dom tweakar profiler hela tiden, och dom håller utkik efter "crackade" versioner av glider, och hittas d 1, så patchas glider nästan direkt, så den blir obruklig, så tyvärr, tror inte det kommer komma 1 sådan version av glider.

Och för er som tycker att 250 spänn bränner ett för STORT hål i plånboken, inget som hindrar er att gå till de där urkassa bottarna som springer in i väggarna dagarna i ända, och oftast leder till en bann, det innebär köp av nytt wow konto, med till hörande tbc. Så gz, 350kr bara där ca, såvida ni vill börja lira igen dvs.
2008-01-09, 23:23
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrii
Dom uppdaterar glider vid varje patchning som kommer till wow, vilket gör att det är måttligt säkert, räcker för mig att dom bryr sig iaf. Deras community bidrar mycket till att botten är säker som den är, dom tweakar profiler hela tiden, och dom håller utkik efter "crackade" versioner av glider, och hittas d 1, så patchas glider nästan direkt, så den blir obruklig, så tyvärr, tror inte det kommer komma 1 sådan version av glider.

Och för er som tycker att 250 spänn bränner ett för STORT hål i plånboken, inget som hindrar er att gå till de där urkassa bottarna som springer in i väggarna dagarna i ända, och oftast leder till en bann, det innebär köp av nytt wow konto, med till hörande tbc. Så gz, 350kr bara där ca, såvida ni vill börja lira igen dvs.

Men saken är jag har ju inte tillgång till VISA det är de som är felet, jag har SEB :/. suger totalt -_-' och jobb = visa. Men hur mycket kostar då typ ska vi säga för en reg key? och sen är de 250kr/mån va?
2008-01-09, 23:28
Medlem
Emptypocketss avatar
Nej reg key kostar 25$ en gångs kostnad sen kan du välja o pröjsa för elite som kostar 5$/månad eller så köper du 60 dagars för 10$ eller så köper du lifetime för en årskostnad av vad det skulle kosta om du körde med månads betalningen.
2008-01-09, 23:29
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypockets
Nej reg key kostar 25$ en gångs kostnad sen kan du välja o pröjsa för elite som kostar 5$/månad eller så köper du 60 dagars för 10$ eller så köper du lifetime för en årskostnad av vad det skulle kosta om du körde med månads betalningen.

Okej och elit gav bara lite saker till eller hur? (ursäkta mina frågor)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in