Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Q
Jao, Det hade ju varit bra om det fanns något bot som var gratis, men man kunde få lite "extra" premium grejer om man betalade. Annars väntar jag nog tills jag hittar en crack till WoW Glider. För det lär väl komma förr eller senare, (har inte hittat ngt hittills)
Dom uppdaterar glider vid varje patchning som kommer till wow, vilket gör att det är måttligt säkert, räcker för mig att dom bryr sig iaf. Deras community bidrar mycket till att botten är säker som den är, dom tweakar profiler hela tiden, och dom håller utkik efter "crackade" versioner av glider, och hittas d 1, så patchas glider nästan direkt, så den blir obruklig, så tyvärr, tror inte det kommer komma 1 sådan version av glider.
Och för er som tycker att 250 spänn bränner ett för STORT hål i plånboken, inget som hindrar er att gå till de där urkassa bottarna som springer in i väggarna dagarna i ända, och oftast leder till en bann, det innebär köp av nytt wow konto, med till hörande tbc. Så gz, 350kr bara där ca, såvida ni vill börja lira igen dvs.