2008-01-28, 16:54
Medlem
Fan skönt ändå med folk som gnällspiken här ovan. Har inte alls något att göra med att vi förstör för andra som folk whinar, utan dom whinar för att dom sitter framför datorn hela jävla dagnara och blir fetare och fetare medans vi som glidar har ett liv och spelar när vi känner för det utan att hamna efter level & guld.
2008-01-28, 17:07
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Fan skönt ändå med folk som gnällspiken här ovan. Har inte alls något att göra med att vi förstör för andra som folk whinar, utan dom whinar för att dom sitter framför datorn hela jävla dagnara och blir fetare och fetare medans vi som glidar har ett liv och spelar när vi känner för det utan att hamna efter level & guld.

Jo jag håller klart med dig till 1000%! Medans man glidar kan man t ex träna, jobba, titta på en härlig film, spendera med killen/flickan sin. Eller liknande mna hinner med så mycket medans! . Så slipper man lägga ner fan 5h/dag med att sitta och springa fram och tillbaka med en gubbe
2008-01-28, 17:09
Medlem
Stewie_griffins avatar
Märker nu att jag den 22:e fått mail av blizzard. Tydligen har jag varit bannad i 3 timmar utan att veta om det. Så nu får botten ligga på hyllan i åtminstone ett par veckor.

Det är ju inte säkert att man kommer undan från vidare straff för det men det bör åtminstone göra saken något bättre.
Senast redigerad av Stewie_griffin 2008-01-28 kl. 17:16.
2008-01-28, 17:10
Medlem
Drog tyvärr igång gilder utan att läsa på något, så troligtvis hade jag någon inställning fel i början

Har använt glider i snart 1 vecka nu och undrar om jag kan känna mig "säker" från ban, men längre än 1 vecka borde det väl inte ta om dom har upptäckt glider?

/S1m0n
2008-01-28, 17:12
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S1m0n
Drog tyvärr igång gilder utan att läsa på något, så troligtvis hade jag någon inställning fel i början

Har använt glider i snart 1 vecka nu och undrar om jag kan känna mig "säker" från ban, men längre än 1 vecka borde det väl inte ta om dom har upptäckt glider?

/S1m0n

Du kan bli bannad efter ett halvår, eller ännu mer. Player reports kan ta lååång tid innan de går igenom.
2008-01-28, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Märker nu att jag den 22:e fått mail av blizzard. Tydligen har jag varit bannad i 3 timmar utan att veta om det. Så nu får botten ligga på hyllan i åtminstone ett par veckor.

Det är ju inte säkert att man kommer undan från vidare straff för det men det bör åtminstone göra saken något bättre.

Vad för class och vart blev du bannad och varför bara 3h?
2008-01-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Du kan bli bannad efter ett halvår, eller ännu mer. Player reports kan ta lååång tid innan de går igenom.

Okej men jag är ganska säker på att jag inte fått några player reports, tänkte mer ifall warden hade upptäckt gilder.
2008-01-28, 17:39
Medlem
Citat:
Okej men jag är ganska säker på att jag inte fått några player reports, tänkte mer ifall warden hade upptäckt gilder.

ingen warden update har gjorts för att upptäcka glider på länge.
2008-01-28, 17:40
Medlem
Flufffens avatar
Citat:

Hur kan du vara så säker?

ot: Jag har varit glider medlem sedan sommaren 06. Har fått upp några 70's. Dock blivit bannad också 1 gång
Har lite egna profiler som jag gärna delar med mig av. Om ni har något i utbyte
2008-01-28, 17:48
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
ingen warden update har gjorts för att upptäcka glider på länge.

Nä, men snart kommer det väl en banwave när man mist anar det
2008-01-28, 18:14
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Nä, men snart kommer det väl en banwave när man mist anar det

Ja, men du får vara lite försiktig då
2008-01-28, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Hur kan du vara så säker?

ot: Jag har varit glider medlem sedan sommaren 06. Har fått upp några 70's. Dock blivit bannad också 1 gång
Har lite egna profiler som jag gärna delar med mig av. Om ni har något i utbyte

hehe klart jag inte kan va säker men det känns inte som jag fått det,
har botat på ganska glestbefolkade ställen

Tar gärna några profiler om du har,
har tyvärr inte så mycket att byta med eftersom jag är en nybliven botare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in