2008-01-31, 18:41
Medlem
temp0s avatar
Bättre profil nån? än den där Bogflare needler då jag konstant loggas ut av att folk " following me " när dom är 150 yards bort eller nått, extremt irriterande.

Zangarmarsh alternativt Terrokar tack.
2008-01-31, 20:00
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Bättre profil nån? än den där Bogflare needler då jag konstant loggas ut av att folk " following me " när dom är 150 yards bort eller nått, extremt irriterande.

Zangarmarsh alternativt Terrokar tack.

Titta på sidan 65 så hittar du alla guider hur man gör
2008-01-31, 20:13
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Ni är lite roliga. Ni fortsätter spela ett spel, som känns som ett jobb. Sen betalar ni för att någon annan ska spela spelet åt en, som egentligen ska vara underhålnning och givande.

Om spelet är så tråkigt att man behöver en bot för att orka spela det, så är det kanske dags att lägga spelet på hyllan? Och nä, jag spelar själv inte WoW, jag ledsnade på det efter 3 månader.
2008-01-31, 20:26
Medlem
Emptypocketss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Ni är lite roliga. Ni fortsätter spela ett spel, som känns som ett jobb. Sen betalar ni för att någon annan ska spela spelet åt en, som egentligen ska vara underhålnning och givande.

Om spelet är så tråkigt att man behöver en bot för att orka spela det, så är det kanske dags att lägga spelet på hyllan? Och nä, jag spelar själv inte WoW, jag ledsnade på det efter 3 månader.

Du kanske inte har tänkt på att vi bottar för att få ihop guld till olika pots, enchants, repairs och dylikt. Sen kan vi göra det som är roligt så som instancer eller raid? För hur kul är det att farma 5000g för en epic flyingmount? Eller fixa 500-600g till en mongoose enchant till vapnet man precis lootat från BT?
2008-01-31, 20:26
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Titta på sidan 65 så hittar du alla guider hur man gör

Va?, jag har tittat på dem men det är profiler jag letar efter inte guider
2008-01-31, 20:34
Medlem
Citat:

Fan folk som du är ju så jävla tröga.
Det finns många anledningar att bota.
  • Tjäna pengar på sälja konton
  • Tjäna pengar på sälja guld
  • Eller helt enkelt så har man tröttnat på att göra samma quest 1000 ggr och bara vill köra på lvl 70, eller rent av köra från outlands.
  • Tjäna guld till sin main

Listan kan göras lång, men det är skönt med sånna whiners som dej som inte har bättre saker för sig än att komma hit och gnälla, mind your own fucking business.
2008-01-31, 22:05
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Va?, jag har tittat på dem men det är profiler jag letar efter inte guider

Aha, jag säger att du borde skapa en egen profil
2008-01-31, 22:08
Medlem
Ingen som vill dela med sig av en bra AV profil för horde?
Pm'a mig om du inte vill lägga ut offentligt, vore oerhört tacksam.

Tack på förhand.
2008-01-31, 22:54
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Aha, jag säger att du borde skapa en egen profil
jag vet hur man gör profiler ^^ Mrn jag måste ju ha någonstans jag kan göra den på också? med najs xprate och lite folk?
Senast redigerad av temp0 2008-01-31 kl. 22:56.
2008-02-01, 02:46
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Fan folk som du är ju så jävla tröga.
Det finns många anledningar att bota.
  • Tjäna pengar på sälja konton
  • Tjäna pengar på sälja guld
  • Eller helt enkelt så har man tröttnat på att göra samma quest 1000 ggr och bara vill köra på lvl 70, eller rent av köra från outlands.
  • Tjäna guld till sin main

Listan kan göras lång, men det är skönt med sånna whiners som dej som inte har bättre saker för sig än att komma hit och gnälla, mind your own fucking business.
Tuffa killen, vad fina förolämpningar du lyckades komponera ihop. Fick du stärkt självkänsla nu? Men du lyckades faktiskt få in lite konstruktiv skrift mellan ordbajset också, jobba på det.

Jag tror knappast någon större part av spelarna använder bots till att tjäna pengar IRL, åtminstone inte i några I-länder. Efter det är avbetat från listan, återstår argumentet "tröttnat", samt fuska ihop lite guld, som är för tråkigt och enformigt för att göra själv.

Visst, pvp och en och annan raid för 505:e gången för att få ihop DKP är säkert jätteroligt, men när ett spel är konstruerat så att spelarna inte orkar spela det för att det är alltför enformigt och tråkigt, så börjar det likna ett arbete och inte ett spel som underhåller en, vilket är hela poängen med ett spel. Men en sådan debatt ska jag knappast starta här.

I övrigt är fusk i spel som förstör för andra tämligen smaklöst.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2008-02-01 kl. 02:51.
2008-02-01, 08:19
Medlem
temp0s avatar
Citat:

Hur förstör det för andra?
2008-02-01, 08:48
Medlem
ap3s avatar
Citat:

Jag farmar inte primals för att tjäna guld och fucka upp ekonomin. Jag bottar för att levla nya karaktärer eftersom jag tycker spelet är roligt på lvl70 men jag är så jävla trött på levlandet. Hur förstör jag då för andra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in