2011-02-05, 17:51
Medlem
DioPerdonas avatar
Den senaste realesen av HB, fyfan den suger ju balle vad gör dom när dom patchar skiten? det blir ju bara sämre hela tiden-

Botten springer ju runt i circlar strafar vänster stannar alldrig nu ser det verkligen ut some n bot.
2011-02-05, 18:17
Medlem
Har ett problem med Honorbuddy, när jag börjat köra en profile för 58-71 med min DK som är 64, då startar jag botten och sen står det "Activity: Initializing Flight Paths"
Vad kan detta bero på? :S
2011-02-05, 18:51
Medlem
planeraDs avatar
Vad gör height modefier i GB2?
2011-02-05, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD
Vad gör height modefier i GB2?

Du bestämmer hur högt sen ska flyga..
2011-02-05, 19:09
Medlem
planeraDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Du bestämmer hur högt sen ska flyga..
Ok, den slickar typ marken nu(0) vilket ser lite konstigt ut, någon som kan tipsa om ett bra värde att ha den på?
2011-02-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av planeraD
Ok, den slickar typ marken nu(0) vilket ser lite konstigt ut, någon som kan tipsa om ett bra värde att ha den på?

Testa dig fram!
2011-02-05, 19:41
Medlem
Racar003s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerothlol
Jag har inte testat Pirox till 100%, men jag kan säga att Honorbuddy är jävligt bra, särskilt nu när du också har ArcheologyBuddy och Gatherbuddy 2.

Nu säger du visserligen att du inte prövat Pirox till 100% har har då säkert inte använt Pirox Premium?

Självklart förstår jag att många använder HB/GB för att det är gratis, men om man vill betala måste jag påstå att Pirox är mkt bättre och enklare, allt finns i samma bot och du kan farma mining eller archeology medans du väntar på bg kön och sen äga sönder i bgs och även ta flaggor och baser etc

Istället för att behöva ha olika bots för varje sak man ska göra och inte kunna göra flera saker samtidigt.
2011-02-05, 20:09
Medlem
Om man vill ha alla dom funktionerna så måste man väl dock ha Basic, Elite OCH Premium? eller misstar jag mig?

Det här är vad som står när jag försöker köpa Pirox:
Angivet kort kan inte användas för den här betalningen. Ange ett annat kredit- eller betalkortsnummer.
Senast redigerad av Hling 2011-02-05 kl. 20:23.
2011-02-05, 20:31
Medlem
Racar003s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hling
Om man vill ha alla dom funktionerna så måste man väl dock ha Basic, Elite OCH Premium? eller misstar jag mig?

Svar ja.
2011-02-05, 22:27
Medlem
Någon annan som har problem med att starta Gatherbuddy2? Står något om objektsreferensen
Hade det problemet förut, räckte med ominstallation bara men nu vetefan..
2011-02-06, 01:14
Medlem
Andrechawlas avatar
Citat:
Någon som har kunskapen till att cracka HB och GB? Känns lamt att donera pengar till dem när deras motto från början var att det skulle vara gratis och att uppnå 100 inlägg är ganska svårt om man inte ska hålla på att förpesta forumet med värdelösa inlägg.. Är inte fem personer bara som behöver 100 inlägg, snarare 200 personer vilket blir en jävla massa onödigt skit där hälften kommer bli raderat..

Tror det blir svårt då den nu är kopplad till dina inloggningsuppgifter. Tror inte det går med ett crackat konto då man måste ha connection till WCs servrar?
Jag donerade 5 dollar och fick allt på en gång. välspenderade 30 kr
2011-02-06, 02:48
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Någon som har kunskapen till att cracka HB och GB? Känns lamt att donera pengar till dem när deras motto från början var att det skulle vara gratis och att uppnå 100 inlägg är ganska svårt om man inte ska hålla på att förpesta forumet med värdelösa inlägg.. Är inte fem personer bara som behöver 100 inlägg, snarare 200 personer vilket blir en jävla massa onödigt skit där hälften kommer bli raderat..

Själva crackandet är nog inte så svårt egentligen, att ha en server som funkar med tripwire tror jag blir svårare ?

Btw, vi snackade om det ett par inlägg bak, druider måste ner på marken i flight form för att kunna herba.
Tauren racial + epic kråka = win

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in