2011-01-31, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffgurkan
Haha, du är rolig du.

Sluta tro att du vet något
2011-01-31, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Sluta tro att du vet något
Det var ett tag sedan detta var "offentligt", att man visste att det fanns en keylogger i den, så man e inte helt säker på om den finns kvar. Dessutom så (tror jag) connecter den crackade boten till WCCheats server och alltså inte till Piroxs server.
2011-01-31, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToGreedy
Det var ett tag sedan detta var "offentligt", att man visste att det fanns en keylogger i den, så man e inte helt säker på om den finns kvar. Dessutom så (tror jag) connecter den crackade boten till WCCheats server och alltså inte till Piroxs server.

Fanns i 4.0.3an också, men som du säger så connectar den till WWCs servrar, men det fanns fortfarande till 4.0.3, eller finns är lite osäkre då jag inte har wow på datorn för att min E disk krascha, och har inte plats på min SSD.
2011-01-31, 23:01
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crim2
Sitter nu och bottar GB med mining, bara farmat i Hyjal en men det går fint. Men jag tycker jag tjänar ruskigt lite. Ca 10 Timmars botting om inte mer har gett mig so far runt 5k Guld. Bara jag eller tjänar alla andra mycket mer en mig :O? Vad gör jag fel? Några knep?

Mining/Jewelcrafting så jag kan prospecta.

Mitt bästa tips är att sluta vara girig.
Girighet är oftast det som fångar de som bottar.
2011-02-01, 00:30
Medlem
Men det är väl ingen fel att fuska? Jag kommer ihåg när jag körde CS, speed hack + aim bot
2011-02-01, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Un-named
Men det är väl ingen fel att fuska? Jag kommer ihåg när jag körde CS, speed hack + aim bot
Jahopp
2011-02-01, 19:06
Medlem
Kan man hitta en mer korkad bot en min? Satte igång den då jag skulle vara borta i 24 timmar, den han kanske farma ett par timmar och sen då? Jo, det skickar iväg mining picken samtidigt då den skickar iväg Ores... Dumma bot!

Föresten, kan man få volatile fire ifrån obsidium?

Och hur mycket mer pengar får jag ifrån Mining/Herb? Utan en prospecter då, men om jag har en prospecter och miller, kan det bli seriösa penga boost?
Senast redigerad av Crim2 2011-02-01 kl. 19:17.
2011-02-01, 20:11
Medlem
Citat:
Kan man hitta en mer korkad bot en min? Satte igång den då jag skulle vara borta i 24 timmar, den han kanske farma ett par timmar och sen då? Jo, det skickar iväg mining picken samtidigt då den skickar iväg Ores... Dumma bot!

Föresten, kan man få volatile fire ifrån obsidium?

Och hur mycket mer pengar får jag ifrån Mining/Herb? Utan en prospecter då, men om jag har en prospecter och miller, kan det bli seriösa penga boost?

Är du säker på att du har mining pick som protected items?

HUR mycket mer du får ifrån herb med mining går inte att svara på! Och du kommer troligen få en fin penga boost om du prospectar, något snack om att epic gems kommer kunna bli prospectad från den högst skillkrävande vein, vilket det nu är, tog ju ett tag för att man skulle kunna prospecta epic från titanium, så spara och prospecta då vetja..

Edit : http://www.wowhead.com/object=202736 http://www.wowhead.com/object=202739
Senast redigerad av Tropikhoe 2011-02-01 kl. 20:14.
2011-02-01, 20:37
Medlem
Citat:
Är du säker på att du har mining pick som protected items?

HUR mycket mer du får ifrån herb med mining går inte att svara på! Och du kommer troligen få en fin penga boost om du prospectar, något snack om att epic gems kommer kunna bli prospectad från den högst skillkrävande vein, vilket det nu är, tog ju ett tag för att man skulle kunna prospecta epic från titanium, så spara och prospecta då vetja..

Edit : http://www.wowhead.com/object=202736 http://www.wowhead.com/object=202739

:O hur protectar jag!?
2011-02-01, 20:57
Medlem
Citat:
:O hur protectar jag!?

Finns en fil som heter "Protected items.xml" om jag minns rätt, kolla så mining pick finns där, annars får du lägga till det själv, itemID och namnet, bara kopiera något annat och byta ut namnet och ID.

Edit : Någon som är vip/donor på WWC och skulle kunna skicka senaste versionen i PM?
Senast redigerad av Tropikhoe 2011-02-01 kl. 21:32.
2011-02-02, 00:12
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Finns en fil som heter "Protected items.xml" om jag minns rätt, kolla så mining pick finns där, annars får du lägga till det själv, itemID och namnet, bara kopiera något annat och byta ut namnet och ID.

Edit : Någon som är vip/donor på WWC och skulle kunna skicka senaste versionen i PM?
Menar du w*******c******g.com? Skickar den via PM.

edit: snart, kom in i random dungeon
2011-02-02, 01:00
Medlem
Citat:
:

Hittar inte filen, vart finns den? I mappen? I så fall, hittar inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in