2011-02-02, 01:18
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crim2
Hittar inte filen, vart finns den? I mappen? I så fall, hittar inte
Finns i mappen där allt annat finns, den första mappen alltså.
2011-02-02, 07:33
Medlem
Någon som är vip i *******c******g.***
som kan skicka senaste vipa pm :/?
2011-02-02, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerothlol
Finns i mappen där allt annat finns, den första mappen alltså.

Badnodes
Config
Debug
Fastmdll_managed
GB
Paths

Det är de jag har..
2011-02-02, 11:30
Medlem
Öppna notepad, kopiera texten från http://pastebin.com/s2E4ETZR , spara som Protected Items.xml.
2011-02-02, 15:17
Medlem
Skitonds avatar
Dingade precis 85 på min priest endast genom att botta mining/herbing. Har inte gjort en enda quest
(70 - 85)
Har använt HB och HB ett bra tag nu och tycker att det fungerar riktigt bra, men tycker ändå att ett sådant smart program skulle kunna bete sig ännu bättre. Jag var alltid sugen på att prova på GatherChum, men har inte haft versionen som krävs då jag inte är vip på WCC eller köpt lifetime.

Någon som har provat GatherChum eller något liknande? Finns det någon annan bot eller plugin till HB som fungerar enligt samma princip? En kombination av HB/GB vore ju awesome imo.

EDIT: Vore schysst om någon kunde linka .3895-bilden/rar via PM.
2011-02-02, 15:18
Bannlyst
Någon som kan länka en Crackad version av honorbudy

Tack i förväg
2011-02-02, 15:55
Medlem
Racar003s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond
Dingade precis 85 på min priest endast genom att botta mining/herbing. Har inte gjort en enda quest
(70 - 85)
Har använt HB och HB ett bra tag nu och tycker att det fungerar riktigt bra, men tycker ändå att ett sådant smart program skulle kunna bete sig ännu bättre. Jag var alltid sugen på att prova på GatherChum, men har inte haft versionen som krävs då jag inte är vip på WCC eller köpt lifetime.

Någon som har provat GatherChum eller något liknande? Finns det någon annan bot eller plugin till HB som fungerar enligt samma princip? En kombination av HB/GB vore ju awesome imo.

EDIT: Vore schysst om någon kunde linka .3895-bilden/rar via PM.

En kombination av HB/GB är ju vad Pirox Premium är men om du inte vill betala kanske det blir svårt :P Men fungerar jävligt bra att tex flyga runt och mina medans den väntar på att komma in i bg's tex.

Edit: men kanske inte va så du menade iof då jag inte är insatt i hb/gb
2011-02-02, 16:02
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racar003
En kombination av HB/GB är ju vad Pirox Premium är men om du inte vill betala kanske det blir svårt :P Men fungerar jävligt bra att tex flyga runt och mina medans den väntar på att komma in i bg's tex.

Edit: men kanske inte va så du menade iof då jag inte är insatt i hb/gb

Det jag menade med kombination är ju att GB är riktigt bra på att farma nodes medans HB har ett jävligt bra combatsystem. Det funkar att farma nodes med GB fast det skulle bli så mycket bättre om man kunde använda de profilerna till HB eftersom att combatsystemet på GB är rätt kasst, Pirox kanske är något att titta in i, har inte kollat på det så mycket.

Hur mycket kostar Pirox Premium?
2011-02-02, 16:46
Medlem
Racar003s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond
Det jag menade med kombination är ju att GB är riktigt bra på att farma nodes medans HB har ett jävligt bra combatsystem. Det funkar att farma nodes med GB fast det skulle bli så mycket bättre om man kunde använda de profilerna till HB eftersom att combatsystemet på GB är rätt kasst, Pirox kanske är något att titta in i, har inte kollat på det så mycket.

Hur mycket kostar Pirox Premium?

Pirox Basic Lifetime 15€ , Pirox Elite Lifetime 10€ , Pirox Premium 6€/månad och sen nåt lifetime pris jag inte minns. Iof är inte Pirox combatsystem riktigt perfekt det heller, men tycker det fungerar bra med några simpla macros.
2011-02-02, 18:04
Medlem
Jag har spelat wow i ca 2 år och blivit less på att dra upp gubbar. Så jag tittade hit och såg många som letade efter ett gratis bot eller liknande, men de blev bara tillsagda att kolla längre bak i tråden, vilket jag också gjorde.

Efter litet sökande (inte så jobbigt) hittade jag den gyllene länken till HB. Jag sökte runt på deras forum och fick snabbt ett hum om programmet, dessutom hittade jag en fin leveling profil på deras hemsida som är sjukt bra.

Men nu är det inte så att jag vill prata om allt jag "lyckats" med. Jag har gediget försökt att leta på deras forum efter någon "1-525(300, 400etc)" mining/herbalism/skinning profil. Det jag nu undrar, finns det någon sådan? Eller är jag för dålig på att leta? Eller är det så enkelt att dess kostar?

Mvh, en undrande

Skulle även jag vilja ha det nya HB.
Senast redigerad av Nyschke 2011-02-02 kl. 18:48.
2011-02-02, 18:21
Medlem
planeraDs avatar
Någon VIP som kan ge mig senaste versionen?
2011-02-02, 18:22
Medlem
Gathering professions använder du dig till hjälp av Gatherbuddy. Finns profiles om det på Gatherbuddy tråden i buddyforum.de

EDIT: Skulle samt vara fint ifall någon snäll ängel skulle kunna skicka nya HB till mig
Senast redigerad av TheBoomer 2011-02-02 kl. 18:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in