2011-02-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrechawla
Men läs på då ditt mongo? Finns 561 sidor. De sista 100 är de jag skulle rekommendera om du vill ha info om de botar som fungerar nu.. Eller vänta lite, testa glider på mmoglider.com ....

Eller så brukar det finns vänliga själar som brukar kunna sammanfatta allt ganska bra och kortfattat så man slapp läsa 100 sidor, men inte det så jag får väl läsa 100 sidor då.
2011-02-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evil1
Eller så brukar det finns vänliga själar som brukar kunna sammanfatta allt ganska bra och kortfattat så man slapp läsa 100 sidor, men inte det så jag får väl läsa 100 sidor då.

Dessa vänliga själar har försvunnit nästan helt tack vare alla newfags som kommer hit, tex.. du..
2011-02-08, 17:52
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Slänger iväg ett PM.

För er som diskuterade straffen för bottning, eftersom att Blizzard förlorar pengar på att banna spelare permanent så antar jag att det är deras sista lösning, du får troligtvis ett antal varningar och ett antal timmars bann istället.
2011-02-08, 17:53
Medlem
maitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerothlol
Vad är det snabbaste sättet att lvla på:

- Grinding
- Archeology
- Herb & Mining

Har inte tagit med Questing pga att det är ganska ostabilt just nu, och heller inte PvP eftersom att det är ganska beroende på vem som vinner, och i min Battlegroup har vi en förmåga att inte vinna.

Ska tillägga att jag är lvl 60.

Är du seriös kompis? Levla är så otroligt snabbt och lätt just nu. förstår inte varför du ska köra allt skit, Professions ger väl ca 2000xp @level 80+ vad jag vet. Att questing är ostabilt är skitsnack...
2011-02-08, 18:05
Medlem
Emil99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Dessa vänliga själar har försvunnit nästan helt tack vare alla newfags som kommer hit, tex.. du..

+1
2011-02-08, 19:46
Medlem
Smerothlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maitan
Är du seriös kompis? Levla är så otroligt snabbt och lätt just nu. förstår inte varför du ska köra allt skit, Professions ger väl ca 2000xp @level 80+ vad jag vet. Att questing är ostabilt är skitsnack...
Får väl ta och prova det igen då senare, alla profiler jag testat än så länge har bara buggat.
2011-02-08, 19:56
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerothlol
Får väl ta och prova det igen då senare, alla profiler jag testat än så länge har bara buggat.
Profiler? Dra bara och questa sluta vara så lat
2011-02-08, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googla

Du har kommit helt fel om du tänker sitta och kasta moralkakor på oss och berätta att man är lat för att man botar.
Skaffa ett socialt umgänge så förstår du nog varför man väljer att bota, vissa har prioriteringar som är viktigare än wow Kan man tänka sig?!
Senast redigerad av Tropikhoe 2011-02-08 kl. 20:37.
2011-02-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googla

De flesta bottar för att tjäna pengar eller för att man inte helt enkelt hatar att levela. Moraltanter kan hålla sig utanför denna tråd.
2011-02-08, 21:55
Medlem
Någon annan som har stött på att boten försöker ta upp ALLT på marken, dvs items..
Tex en mailbox, en lampa, ett staket allt liksom, men inte gräset eller marken ofc..
Den springer fram och försöker tre gånger att ta upp den och byter sedan ställe, helt kasst!

Har laddat ner HB igen och testat en ny profil och CC, men hjälpte inte! Så några förslag?
2011-02-08, 23:42
Bannlyst
Citat:
Nån som vet om man först får en varning?
Samt kan nån länka en bra sida med botar? (pm om ni inte vill skriva här)
Och kanske lite material om boting?
För folk har ju kommenterat i tråden att man ska läsa på massa!

www.Warcraftcheating.com är sidan du söker, bry dig inte om idioterna som känner sig tvingade att skriva nedvärderande kommentarer.
2011-02-09, 06:56
Medlem
Citat:
Nån som vet om man först får en varning?
Samt kan nån länka en bra sida med botar? (pm om ni inte vill skriva här)
Och kanske lite material om boting?
För folk har ju kommenterat i tråden att man ska läsa på massa!

Checka in http://MMOwned.com . Därifrån kommer de flesta som har utvecklat Honorbuddy och Gatherbuddy.
Stör mig lite på att folk inte kan köpa bra mjukvara som uppdateras ständigt, istället för att köra på någon skum crackad version som möjligtvis kan ha något skit i sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in