2010-11-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
BE = Blood elf.
Du ska skaffa en annan CustomClass / CC så din hunter pullar flera mobs.

okej har fixat mig en modiferad version utav samma profil som ska ha bättre grindspots.. skall kolla upp cc:n också vill ha en hunter! 3 dagar utbildning i stockholm , wifi i hotellet och datorn med mig tror ni ja kommer bota ^^ ?
2010-11-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjSmurfish
okej har fixat mig en modiferad version utav samma profil som ska ha bättre grindspots.. skall kolla upp cc:n också vill ha en hunter! 3 dagar utbildning i stockholm , wifi i hotellet och datorn med mig tror ni ja kommer bota ^^ ?

http://www.thebuddyforum.com/honorbuddy-forum/classes/hunter/12039-fpsware-hunter.html
Har använt Fpsware paladin CC, fungerar prima så antar att hans hunter är lika bra, mycket alternativ
2010-11-20, 18:00
Medlem
Zikk3sts avatar
Tropikhoe, du som är lite aktiv, har du någon aning om varför CXP är nere? vore nice o veta om den kommer upp igen
2010-11-20, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zikk3st
Tropikhoe, du som är lite aktiv, har du någon aning om varför CXP är nere? vore nice o veta om den kommer upp igen

Boten i sig är inte nere, sidan bröt emot Wordpress regler, troligen har Bossland varit i farten och hotat med anmälning emot Wordpress ifall dom inte stänger ner deras blogg.
Ang. CX så hade han inte råd att driva sidan.
Vet nte vad du ville veta, varför hans blogg var nere eller CX i sig var nere.
2010-11-20, 18:11
Medlem
vitryssns avatar
Han lär ju uppdatera dirrmode om det händer nått.
På twitter alltså.
Nu ska vi se om man har nån tur med sig, farma captured firefly. Azzom
2010-11-20, 18:34
Bannlyst
Sätt din gubbe när den är 50 på att lvla där du farmar Golden Pearls, drog 48-54 där och tjänare 2k g
2010-11-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitryssn
Han lär ju uppdatera dirrmode om det händer nått.
På twitter alltså.
Nu ska vi se om man har nån tur med sig, farma captured firefly. Azzom

Jo, vi får hoppas det, surt om han stänger ner hela skitet fan! Blir nog att försöka köpa den igen om det skulle gå ner, har trots allt pengarna, men inte möjligheten om man säger så

Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Sätt din gubbe när den är 50 på att lvla där du farmar Golden Pearls, drog 48-54 där och tjänare 2k g

Blir nog att göra så, länka profil i PM är du schysst?
Tror att jag blir tvungen att grinda, boten skippade att ta en jävla quest typ, en kedjaquest tydligen så den stänger av sig själv när jag startar boten för att den saknar questen.
Senast redigerad av Tropikhoe 2010-11-20 kl. 18:39.
2010-11-20, 18:51
Medlem
Zikk3sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Boten i sig är inte nere, sidan bröt emot Wordpress regler, troligen har Bossland varit i farten och hotat med anmälning emot Wordpress ifall dom inte stänger ner deras blogg.
Ang. CX så hade han inte råd att driva sidan.
Vet nte vad du ville veta, varför hans blogg var nere eller CX i sig var nere.

Aha, var bara de jag ville veta, kör just nu med en köpt version av HB, så de inte ska kruxa sig i framtiden.

Tänkte bara på om CX kom upp i framtiden kanske man kunde få Hordeversionen av Zygor's guide crackad, om man vill levla på egen hand dvs.
2010-11-20, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zikk3st
Aha, var bara de jag ville veta, kör just nu med en köpt version av HB, så de inte ska kruxa sig i framtiden.

Tänkte bara på om CX kom upp i framtiden kanske man kunde få Hordeversionen av Zygor's guide crackad, om man vill levla på egen hand dvs.

O fyfan!
Zygors finns på TPB ju.. Bara att läsa kommentarerna.
Edit : Antar du menar för Cata, nvm

Edit 2 : Någon skrev att dom inte får sin IB att fungera när den har joinat, för mig så måste jag klicka fram den ett steg när tanken har pullat, testade nyss i DM, fungerar bra so far, får se när jag kommer längre in, top dmg också med quest gear.
Senast redigerad av Tropikhoe 2010-11-20 kl. 19:34.
2010-11-20, 20:36
Medlem
Men fyfan alltså honorbuddy är fan THE shit! Den nya versionen är ju hur bra som helst i pvp! Targetar som i pve , ja helt klockren.
Kan du länka profilen som du lvlade med 48-52? har en 49 warlock
2010-11-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazeus
Kan du länka profilen som du lvlade med 48-52? har en 49 warlock

Vem frågar du?
2010-11-20, 21:49
Medlem
Så questing fungerar bra med HB nu? Den funktionen var buggig förut nämnligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera