2010-12-28, 23:53
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Tänka och tänka på...
Ja är målet att skaffa guld under lvlingens gång så är ju mining/herb/skinning att föredra, 4 stycken STORA väskor, guld, träna var femte/tioende lvl, ha addon som lägger ut talents, köpa gear var femte lvl ungefär..
Sen så är ju heirlooms att föredra, speciellt shoulders o chest, är du warrior så ger dig en 2h yxa ett riktigt övertag med en enchant på..
Ja, du one-shottar mobs på low level med crusader enchant på yxan.
2010-12-29, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Ja, du one-shottar mobs på low level med crusader enchant på yxan.

Ja, grymt op.
Har köpt till stav med 30 sp enchant på min mage, dog ju på en hit som arcane tills jag vart 20!

*Fast nu ska jag lägga mig och låter boten stå på hela natten med IB på som DPS, får se hur det går för min shaman!
2010-12-29, 00:46
Medlem
Citat:
Ja, grymt op.
Har köpt till stav med 30 sp enchant på min mage, dog ju på en hit som arcane tills jag vart 20!

*Fast nu ska jag lägga mig och låter boten stå på hela natten med IB på som DPS, får se hur det går för min shaman!

Jag skulle rekommendera dig att inte bota! Blizzard har fått betydligt bättre koll på det. Jag skulle i alla fall aldrig bota några av mina chars. Lite tråkigt om hela ditt account blir borttaget för en sådan skitsak
2010-12-29, 02:31
Medlem
Johanboyboys avatar
Största wow nooben här. Lite frågor; Lirar min första preist nu, hur ska man specca, fick min första talent point nu

"F.d pro" polare frågor samtidigt om det är "beast mastery(?)" som fortfarande är det snabbaste levlingsspeccet för hunters?
2010-12-29, 02:37
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanboyboy
Största wow nooben här. Lite frågor; Lirar min första preist nu, hur ska man specca, fick min första talent point nu

"F.d pro" polare frågor samtidigt om det är "beast mastery(?)" som fortfarande är det snabbaste levlingsspeccet för hunters?
Här är WoW-tråden https://www.flashback.org/t1258783. Just nu befinner du dig bland folk som botar.
2010-12-29, 02:38
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Här är WoW-tråden https://www.flashback.org/t1258783. Just nu befinner du dig bland folk som botar.
Red bullen, var är du?
2010-12-29, 03:23
Medlem
Citat:
http://www.thebuddyforum.com/honorbuddy-forum/profiles/alliance/70-80/8500-%5Bquesting-order%5Dalliance-68-a.html Använde jag på min shaman lite fungerade okej förutom 'useitem' som verkar bugga helt, blev tvungen att vakta den, vilket inte gjorde något när jag spela cs under tiden.

Och 1-80 ally http://www.thebuddyforum.com/honorbuddy-forum/profiles/alliance/9319-bpalphas-1-80-compilation-hb-1-9-5-8-a-11.html
Tack skall testa dessa imorgon
2010-12-29, 11:48
Medlem
Tarmtryckarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanneOlle
Jag skulle rekommendera dig att inte bota! Blizzard har fått betydligt bättre koll på det. Jag skulle i alla fall aldrig bota några av mina chars. Lite tråkigt om hela ditt account blir borttaget för en sådan skitsak

Man får ju ha det i åtanke. Botar man får man ju räkna med att det finns en chans att bli bannad.
2010-12-29, 11:56
Medlem
Citat:

enligt vem, vad jag har märkt så verkar det som att dom som gör botarna har fått bättre koll på hur blizzard upptäcker botar, personligen har jag bottat upp 8 charechters i samma konto samtliga är 82 idag och det har inte tagit mig värst lång tid, jag spelar ett par timmar när jag gör dungens,

har till och med ett addon som gör att datan pratar ut ur högtalarna som varnar om någon är för nära, eller om man blir förföljd eller om någon whisprar.

att kunna koppla boten till mobilen visar bara hur jäkla bra koll dom här killarna har, att om man får ett tell så får man ett sms med bild på vad det står, nu vill jag inte påstå att det är säkert, men jag tror inte på det du skriver om du inte kan baka upp det med bevis.
2010-12-29, 17:58
Medlem
Citat:

Sluta skriva skit är du snäll..
2010-12-29, 18:08
Medlem
Hallu

är det någon som har

http://www.thebuddyforum.com/honorbuddy-forum/profiles/horde/80-85/14598-liquidfire-volatile-air-%7C-1000-1500g-hour-%7C-300-500k-xp-hour.html

som kan ladda upp den?

tack
2010-12-29, 22:27
Medlem
Krukmakarns avatar
Citat:
Ja, grymt op.

Hur gick det för den?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in