2010-09-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Nej, skulle inte förvåna mig då det var en banwave innan wotlk, även någon par dagar efter wotlk kom ut, sen någon månad senare.

Jaha, då får man helt enkelt passa sig ett tag då ;D

Min plan är att försöka dra upp en warlock och kanske en DK till 80 innan Cata kommer. Vet inte om det finns tid så det räcker till.
2010-09-04, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoffan
Jaha, då får man helt enkelt passa sig ett tag då ;D

Min plan är att försöka dra upp en warlock och kanske en DK till 80 innan Cata kommer. Vet inte om det finns tid så det räcker till.

Om du kan nu, så gör en DK och ta till 80, går mycket snabbare så kan du köpa BoA gear till din warlock, tror att det kommer vara mer skoj att lvla i Cata i de nya zonerna
2010-09-04, 23:49
Medlem
Tänkte kanske börja lite med WoW igen men då jag sålde mitt förra konto vet jag inte om jag pallar levla från level 1 igen.

Några frågor.

Om man blir tagen med botten i WoW och blir bannad, bannas hela battle.net kontot då? Dvs om jag har Starcraft2 på kontot så blir jag bannad från SC2 ocksÅ? : /

Vilken bott är den bästa för att levla från level 1-80? Ni har säkert fått den här frågan 100 gånger redan men läst igenom ett par sidor men svårt att bestämma mig. Alla snackar om olika hela tiden, BG, GB, Honorbuddy och allt vad det heter.
2010-09-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwepps
Tänkte kanske börja lite med WoW igen men då jag sålde mitt förra konto vet jag inte om jag pallar levla från level 1 igen.

Några frågor.

Om man blir tagen med botten i WoW och blir bannad, bannas hela battle.net kontot då? Dvs om jag har Starcraft2 på kontot så blir jag bannad från SC2 ocksÅ? : /

Vilken bott är den bästa för att levla från level 1-80? Ni har säkert fått den här frågan 100 gånger redan men läst igenom ett par sidor men svårt att bestämma mig. Alla snackar om olika hela tiden, BG, GB, Honorbuddy och allt vad det heter.

Om du inte har ett konto redan, varför då ha wow och sc2 på samma?

Jag skulle vilja påstå att Honorbuddy (www.honorbuddy.de) är den bästa. Köpte den igår och har på 14h played blivit lvl 15. Men då jag hållt på att configa lite. Dessutom finns det många bra profiler att lägga in i Honorbuddy som innebär att det enda du behöver göra är att starta WoW och Honorbuddy och trycka på start sen sköter allt sig självt.
2010-09-04, 23:54
Medlem
Citat:

Några frågor.

Hur det är när du blir bannad så kan jag inte svara på.

Honorbuddy är bäst för lvling med en bra profil och en bra customclass.
Gatherbuddy och Honorbuddy har samma utvecklare men är inriktade på olika saker : Honorbuddy kan lvla och PvPa, samtidigt mina/herba/skinna.
Gatherbuddy farmar herbs, ores och gas clouds (engi).

Men till PvP så är Pirox/PvPtool den bästa.

Edit : Och innan du börjar bota så borde du 'läsa på'.
2010-09-04, 23:57
Medlem
Okej tack, får väl bli honorbuddy då. Får försöka hitta nån gratis version.(Har det lite snålt med pengar atm)

Anledningen till varför jag har både WoW och SC2 på samma konto är för att jag fick ett gammal vanilla wow konto som jag kunde attacha till mitt battlenet konto. Då hade jag inga planer på att botta, lite dumt så här i efterhand kanske men vad ska man göra? ^^
2010-09-05, 00:00
Medlem
Citat:
Okej tack, får väl bli honorbuddy då. Får försöka hitta nån gratis version.(Har det lite snålt med pengar atm)

Anledningen till varför jag har både WoW och SC2 på samma konto är för att jag fick ett gammal vanilla wow konto som jag kunde attacha till mitt battlenet konto. Då hade jag inga planer på att botta, lite dumt så här i efterhand kanske men vad ska man göra? ^^

Finns postat tidigare i tråden, någon sida tillbaka bara.
Om du behöver göra survey så låt mig veta, laddar upp den imorgon på Fuskbugg och PMar dig om så behövs.
2010-09-05, 00:01
Medlem
megaman9s avatar
Edit: Jag borde inte posta något då jag inte har någon koll atm
Senast redigerad av megaman9 2010-09-05 kl. 00:13.
2010-09-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/HonorbuddyCracked.rar

Det är inte den senaste, har inte laddat upp den senaste, så tar ner den och lägger upp en nya snart..
2010-09-05, 00:09
Medlem
Citat:
Om du kan nu, så gör en DK och ta till 80, går mycket snabbare så kan du köpa BoA gear till din warlock, tror att det kommer vara mer skoj att lvla i Cata i de nya zonerna

Bra förslag! Men tyvärr är dygnet bara 24h och min tid räcker inte riktigt till för att sitta och farma emblems.
2010-09-05, 00:10
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Det är inte den senaste, har inte laddat upp den senaste, så tar ner den och lägger upp en nya snart..
Är det därför den inte funkar?
"The HTTP connection failed! Are you sure you are connected to the internet?"
2010-09-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
Är det därför den inte funkar?
"The HTTP connection failed! Are you sure you are connected to the internet?"

Ja..

Edit : I lol/d

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera