2010-11-24, 22:02
Medlem
Som sagt, du behöver lägga ner lite tid på den. Som den fantastiska bot det är, finns det massvis med inställningar för att den ska passa just din karaktär så bra som möjligt, istället för att dra igång direkt med något lite halvbra. Läs en guide eller två, finns hur många som helst. Borde nämnt att det inte är någonting för nybörjare, my bad (Dessutom är pirox basic ganska lame )
2010-11-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Vafan, har dom 1 månads refund så är det bara att 'refunda' lol, speciellt om du inte är nöjd.
Inte det jag menade , vad jag menade var att jag har halvt använt den i en ... hmm 2-4 veckor.
Men äsch, den kan va go o använda medans man väntar på att honorbuddy skall bli crackad
2010-11-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaedjedivisionen
Som sagt, du behöver lägga ner lite tid på den. Som den fantastiska bot det är, finns det massvis med inställningar för att den ska passa just din karaktär så bra som möjligt, istället för att dra igång direkt med något lite halvbra. Läs en guide eller två, finns hur många som helst. Borde nämnt att det inte är någonting för nybörjare, my bad (Dessutom är pirox basic ganska lame )
honorbuddy är inte halvbra , den nyaste som jag använde förut var i helvete helt klockren i både pvp och pve.
DIREKt efter den har dödat en mob fortsätter den , skit lätt att göra egna grinding profiler , den är helt enkelt go.
Pvptools basic som jag fick iaf halvordning på , hade setup och allt , några grinding profiler också var ganska seg , tog tid på sig att gå till ny mob , gjorde fel spells ibland , fortsatte clicka spells efter mobben var död och många sånna där problem.
2010-11-24, 22:11
Medlem
Citat:

Ja just det MASSVIS med inställningar.
Du har knappt 10 simpla inställningar med HB utan en CC, laddar du ner en CC så kan den passa dig PERFEKT och tar cirka.. 2 minuter att 'configa'.
2010-11-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Ja just det MASSVIS med inställningar.
Du har knappt 10 simpla inställningar med HB utan en CC, laddar du ner en CC så kan den passa dig PERFEKT och tar cirka.. 2 minuter att 'configa'.
Han pratar om pirox elite eller?
2010-11-24, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kazeus
Han pratar om pirox elite eller?
Jaa, men Tropikhoe förklarar att man har 10 inställningar med HB

Alltså är HB bättre än Pirox, men jag tänker inte utala mig i frågan då jag bara har testat HB och var skit nöjd
2010-11-24, 22:17
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Eller så säger vi att vi ljög om banwaves! Så bottar han och blir bannad

Inte för att skryta men jag har bottat professionellt sedan wowglider tiden (Augusti 06, kan skriva ett PM från mmoglider forumet om du vill ha konkret bevis) och jag har varit med om flera banwaves (blev bannad en gång tror det var 08 Sommaren? 10 farming accs borta). Banwaves har inte kommit i ett regelbundet mönster. Gör om gör rätt.

Detsamma gäller dig Hoe.

Vänliga Hälsningar
Type!
2010-11-24, 22:17
Medlem
Citat:

Ok, kul med nån som har erfarenhet av pirox också!

Vad menar du med lite tid? Är det sjuktligt massa inställningar eller är det som med glider att man fick ställa in olika inställningar i sina classes?

Från produktbeskrivningen känns det som att både elite och premium är ett måste för att få ut det man vill av botten (grind, quests, gathering, background mode, multibotting etc.). Har du samma uppfattning eller har jag tolkat det fel? Sen att Spirithealer rezz supported kommer först på premium är ju lite lol.

Jag antar att båda bottarna använder sig av något navigationssystem som liknar ppath för glider eller är det profiler med fasta waypoints (lol) som gäller?
2010-11-24, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Inte för att skryta men jag har bottat professionellt sedan wowglider tiden (Augusti 06, kan skriva ett PM från mmoglider forumet om du vill ha konkret bevis) och jag har varit med om flera banwaves (blev bannad en gång tror det var 08 Sommaren? 10 farming accs borta). Banwaves har inte kommit i ett regelbundet mönster. Gör om gör rätt.

Detsamma gäller dig Hoe.

Vänliga Hälsningar
Type!
Hur bottar man professionellt?
2010-11-24, 22:20
Medlem
Typemynames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglarnagbg
Hur bottar man professionellt?

Professionellt i den mening att jag bottar för ekonomiska vinster.
2010-11-24, 22:22
Bannlyst
Citat:
Sedär ja, aja jag har läst på bland annat Honorbuddy forumen att dom alltid brukade ha banwaves någon vecka innan release samt efter realese. Men aja, jag har bara bottat i 1-2 månader samt en kort stund under TBC.. så du har väl kanske rätt då
2010-11-24, 22:27
Medlem
Citat:

Detsamma gäller dig Hoe.

Vänliga Hälsningar
Type!

Jag har botat professionellt sedan i år
Så bara för att du har ett account på Mmoglider från aug 06 så betyder det att du är professionell botare? Och att du fick 10 accounts rykta i en banweave?

Sen så banweaves kommer efter varenda patch, och kom även en innan wotlk.
Sen vem sa att banweaves kommer i ett regelbundet mönster?

Citat:

Finns ju inte några 'professionella' botare då, med tanke på hur många som lvlar upp gubbar, säljer dem, säljer guld och sånt skit.
Sluta förlöjliga dig genom att kalla dig professionell botare, men om vi går efter den 'linje' så är alla som går på bidrag/arbetar professionella bidragssniffare eller arbetare? Med tanke på att det får bidrag/lön för att tjäna pengar..
Senast redigerad av Tropikhoe 2010-11-24 kl. 22:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in