2010-08-21, 02:32
Medlem
frallan1234s avatar
Lyckas inte och få ett CXpoint på den där sidan ! antingen kostar surveyn elller är det en toolbar med virus i man måste ladda ner
2010-08-21, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frallan1234
Lyckas inte och få ett CXpoint på den där sidan ! antingen kostar surveyn elller är det en toolbar med virus i man måste ladda ner

Samma här, provade med toolbaren men funkade inte ändå -.-
2010-08-21, 17:50
Medlem
KythErs avatar
Ja, jävla skit toolbars med virus.
2010-08-22, 16:47
Medlem
frallan1234s avatar
Lyckades att få 53 points idag! gjorde surveyn "hur facebook kåt är du" eller nått, skrev in fake information och gick tillbaka till sidan där det står att man inte klarat surveyn sen poppa det upp 53 points!
2010-08-22, 18:07
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Lyckades att få 53 points idag! gjorde surveyn "hur facebook kåt är du" eller nått, skrev in fake information och gick tillbaka till sidan där det står att man inte klarat surveyn sen poppa det upp 53 points!

Vad ska man skriva i telefonnumer och address och sånt? Jag vill ju inte att någon stackare i Småland ska få nå jävla reklam.
2010-08-22, 19:46
Medlem
Krids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Säg det då
Tyvärr så tjänar man nästan mer på att smälta saronite till bars, priset går upp och ner hela tiden och man blir undercuttad nästan direkt!
Själv använder jag två sessioner utav Gatherbuddy och en utav Honorbuddy.
Väldigt bra med pengar om man säger så!

Jag smälter bara till bars för det finns på tok för många som bottar på min server. Är hopplöst att ens försöka lista. Nu snackar jag om säkert 20+ 24/7 bots bara på hordesidan.

Har fått tre polare inklusive mig själv att reporta samtliga, men de kör fortfarande för full rulle i skrivande stund <.<

Citat:
Säg det då

Tack för informationen, ska genast lägga på minnet!
Förövrigt vem använder Pirox till farming när Gatherbuddy utklassar den, och kostar 250 kr lifetime enligt Krid :0

Lifetime kostar 800kr, men är ÖVERLÄGSEN jämfört med pirox. De 800kronorna tjänar du snabbt tillbaka om du säljer ditt guld till stabila privata köpare. Jag får 2 dollar / 1000 guld atm
2010-08-22, 20:30
Medlem
Eftersom vissa har klagat på att man behöver CXPoints för att ladda ner Gatherbuddy/Honorbuddy så linkar jag båda!

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/HonorbuddyCracked.rar
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/GatherbuddyCracked.rar

Jaha, visste inte att ni behövde CXPoints för att starta det, trodde det bara behövdes för nedladdning -.-
Senast redigerad av Tropikhoe 2010-08-22 kl. 20:35.
2010-08-22, 20:37
Medlem
Citat:

Kör du med proxy eller dylikt? För att jag hittar bara två saker som kostar, sedan denna 'virus toolbar'
Skulle vara skoj att samla på sig lite CXPoints.
2010-08-22, 20:47
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Kör du med proxy eller dylikt? För att jag hittar bara två saker som kostar, sedan denna 'virus toolbar'
Skulle vara skoj att samla på sig lite CXPoints.

Jag undrar också om man ska ha proxy, alltså om dom gör något åt att man använder falsk info?
2010-08-22, 21:08
Bannlyst
Får snart spasmer, försöker öppna filerna igenom GatherBuddy men då kan jag inte logga in, då står det bara "AUTH BAD", när jag öppnar Gatherbuddy utan Path så går det att logga in.
Vad göra?
2010-08-23, 15:59
Medlem
Historiks avatar
ååh vad man saknar glider, den va så perfekt, anyhow så blire till o testa pirox :P

någon som kan ge ett tips på vilken som är egentligen bäst??

priox lr honorbuddy?

ska främst lvla iaf 1 char -> 1-80 sen bg botta en hel del
2010-08-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Historik
ååh vad man saknar glider, den va så perfekt, anyhow så blire till o testa pirox :P

någon som kan ge ett tips på vilken som är egentligen bäst??

priox lr honorbuddy?

ska främst lvla iaf 1 char -> 1-80 sen bg botta en hel del

Honorbuddy, i alla fall när deras quest system funkar till 99%, kommer flyga då!
I BG Priox.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in