2010-09-11, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IFKGBG1904
Tack så mycket!

Ska titta igenom detta nu. Hur är det i AV? Kan man använda booten där utan att risken att man blir upptäckt är stor?

Jag tänkte lägga mig i soffan och se på tvn medans den farmar och då kan jag ju ha texten på skitstor så ser jag om någon /W mig

Vad tror du om det?

Te.x om någon skriver te.x" Hey you booting" kan jag skriva.. "No i dont.. "

Beror på.
Min autojoinar inte
Men den gör det för vissa, sen så körde jag tidigare idag med 7 andra spelare, alla hade samma profil och vi sprang i ett 8-manna led fram och tillbaka.
Så yea.. man såg direkt att vi 8 botade..
2010-09-11, 12:52
Bannlyst
Okej, är det någon som har testat att lvla 1-80 med en profile. Det känns rätt sjyst

En annan fråga, kan man ha andra program och spela med samtidigt? Säg att jag vill spela Call of duty samtidgt som boten kör, kan man det eller måste man ha WoW uppe?

För jag hade tänkt att se på lite filmer och ha boten igång
Senast redigerad av IFKGBG1904 2010-09-11 kl. 12:54.
2010-09-11, 12:55
Medlem
Citat:
Okej, är det någon som har testat att lvla 1-80 med en profile. Det känns rätt sjyst

En annan fråga, kan man ha andra program och spela med samtidigt? Säg att jag vill spela Call of duty samtidgt som boten kör, kan man det eller måste man ha WoW uppe?

För jag hade tänkt att se på lite filmer och ha boten igång

Du kan ha wow nertabbat.
Men enligt mig själv så går det sämre, får mycket mindre exp/hr och sådant om man jämför när den är uppe..
Men med CoD så kommer det nog lagga..
2010-09-11, 12:59
Bannlyst
Bara tog något random. Spelar inte CoD ens

Men te.x facebook osv
2010-09-11, 13:04
Medlem
Citat:
Bara tog något random. Spelar inte CoD ens

Men te.x facebook osv

Internet surfande lär fungera.
2010-09-11, 13:06
Bannlyst
Okej, kan du tipsa om några sjysta profiler ?

Mining är det enda farming proffet jag har

Funderar dock att lvla en ny char, kanske en druid. Kan man ha igång farming proff och lvling samtidigt ? Tänkte dra upp kanske Herbalism och Skinning på den isåfall samtidigt som den levlar
2010-09-11, 13:08
Medlem
Citat:
Okej, kan du tipsa om några sjysta profiler ?

Mining är det enda farming proffet jag har

Funderar dock att lvla en ny char, kanske en druid. Kan man ha igång farming proff och lvling samtidigt ? Tänkte dra upp kanske Herbalism och Skinning på den isåfall samtidigt som den levlar

Du får leta själv :P
Leta efter någon som är ratad med 5 stjärnor och har bra kommentarer så går det bra.

Ja, det går, fast kommer minska exp/hr för dig.
2010-09-11, 13:15
Bannlyst
Okej, hittade Tittade i fel kategori!!

En sista fråga, hur blir man bannad? För jag har för mig att Honorbuddy har någon grej som gör att BLizzard inte kan se att man bootar, utan det är om många reportar en Har jag rätt
2010-09-11, 13:21
Medlem
Citat:
Okej, hittade Tittade i fel kategori!!

En sista fråga, hur blir man bannad? För jag har för mig att Honorbuddy har någon grej som gör att BLizzard inte kan se att man bootar, utan det är om många reportar en Har jag rätt

Dom har "Warden check" eller något som kollar ifall Warden har ändrats innan man startar programmet, om så kan man inte starta Honorbuddy då man kanske blir bannad.
Finns olika teorier om allting, men jag står fast vid att man blir bannad om man använder en public profil som går på samma ställen.
Vissa säger att dom kollar hur många mobs man dödar per dag, hur mycket herbs man plockar osvosv..
Om det är högre än vanligt så blir du bannad.. Men det tror inte _JAG_ på.

Edit : Ni som har laddat ner HB 1959 och får Autojoin att fungera, gjorde ni något speciellt?!
Senast redigerad av Tropikhoe 2010-09-11 kl. 13:26.
2010-09-11, 13:30
Bannlyst
http://www.buddyforum.de/showthread.php?7884-Av-weekend-!!!!&p=114803#post114803

Titta längst upp där det står
My Dk has been Mixed' Grinding + AV for 27Hours now
Levelled 71»80 Atm <33
Let him grind some more honour than Buy Furius Set or sum Starter thingies.
Than Going to bot my Rogue towards 80 b4 CTA Ends..
lvl 51 atm.

+ Grab This Profile Altaric Valley !!

Jag får autojoin att fungera där
2010-09-11, 13:31
Medlem
Citat:
http://www.buddyforum.de/showthread.php?7884-Av-weekend-!!!!&p=114803#post114803

Titta längst upp där det står
My Dk has been Mixed' Grinding + AV for 27Hours now
Levelled 71»80 Atm <33
Let him grind some more honour than Buy Furius Set or sum Starter thingies.
Than Going to bot my Rogue towards 80 b4 CTA Ends..
lvl 51 atm.

+ Grab This Profile Altaric Valley !!

Jag får autojoin att fungera där

Jo jag vet..
Men den joinar AV, men teleporterar den sig själv in till AV? >.< Det är det den inte gör för mig.
2010-09-11, 13:37
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Dom har "Warden check" eller något som kollar ifall Warden har ändrats innan man startar programmet, om så kan man inte starta Honorbuddy då man kanske blir bannad.
Finns olika teorier om allting, men jag står fast vid att man blir bannad om man använder en public profil som går på samma ställen.
Vissa säger att dom kollar hur många mobs man dödar per dag, hur mycket herbs man plockar osvosv..
Om det är högre än vanligt så blir du bannad.. Men det tror inte _JAG_ på.

Edit : Ni som har laddat ner HB 1959 och får Autojoin att fungera, gjorde ni något speciellt?!
Nej, satte bara på HB, ändrade mount settings och valde AV PvP...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in