2009-11-25, 09:22
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snibelsnor
har kört boten ett tag nu. från 1-300 i herbalism på en dag inte illa. men jag undrar HUR kommer blizzard på att du bottar?

botten jag kör rör sig stora sträckor och beter sig mycket mänskligt
Dom två största anledningarna är antingen att Warden uppdateras (anti-bot program i wow kan man säga) eller player reports, och vanligt bland player reports är tyvär att vänner/guildies reportar en.
(Fick lära mig det den hårda vägen, eftersom jag nästan alltid brukar ha mina bottar i "social guilds" för att det ser bättre ut med ett respekterat guildnamn.)
2009-11-25, 12:29
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Dom två största anledningarna är antingen att Warden uppdateras (anti-bot program i wow kan man säga) eller player reports, och vanligt bland player reports är tyvär att vänner/guildies reportar en.
(Fick lära mig det den hårda vägen, eftersom jag nästan alltid brukar ha mina bottar i "social guilds" för att det ser bättre ut med ett respekterat guildnamn.)

Player-reports ger nästan aldrig ban.
2009-11-25, 13:30
Medlem
Snibelsnors avatar
humm börjar bli rädd för bli upptäckt. men om jag sitter hela tiden och kollar när botten spelar hur kan jag se om dom e på väg komma på mig? måste finnas nått sätt.

vill inte losa min main
2009-11-25, 13:50
Medlem
Ariathaxxs avatar
Citat:
humm börjar bli rädd för bli upptäckt. men om jag sitter hela tiden och kollar när botten spelar hur kan jag se om dom e på väg komma på mig? måste finnas nått sätt.

vill inte losa min main

Man får alltid en varning först utav Blizzard. Utav alla konton jag har haft, och utav alla mina vänner som bottar / hackar så får de alltid en varning. Du kan få upp till 3 varningar innan perm ban, men det beror på vilket humör GM är på.
2009-11-25, 14:20
Medlem
Snibelsnors avatar
okej har ju betalat pengar till dom i 5 år trogen kund som jag är

men nu har jag råd göra raid igen så nu behöver jag inte bota 500g på 1 dag
2009-11-25, 16:12
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
okej har ju betalat pengar till dom i 5 år trogen kund som jag är

men nu har jag råd göra raid igen så nu behöver jag inte bota 500g på 1 dag
vilken bot kör du med?
2009-11-25, 18:47
Medlem
Snibelsnors avatar
mmototus e nojig för dom kommer på mig bara så fort jag får 5k och epic flying ska jag sluta med den radera den totalt

nojig för dom hittar mig
2009-11-25, 18:52
Bannlyst
Citat:
har kört boten ett tag nu. från 1-300 i herbalism på en dag inte illa. men jag undrar HUR kommer blizzard på att du bottar?

botten jag kör rör sig stora sträckor och beter sig mycket mänskligt

Folk som ser rapporterar, det har även jag gjort.
2009-11-25, 19:07
Medlem
Snibelsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
Folk som ser rapporterar, det har även jag gjort.

vad gör du på denna tråd då den fest förstörare!. jag har inte tid samla pengar 24/7 för att kunna raida i bland så jag e tvungen
2009-11-25, 19:20
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariathaxx
Man får alltid en varning först utav Blizzard. Utav alla konton jag har haft, och utav alla mina vänner som bottar / hackar så får de alltid en varning. Du kan få upp till 3 varningar innan perm ban, men det beror på vilket humör GM är på.

Du får ALDRIG en varning om du bottar. Det är ban direkt på bots.
2009-11-25, 19:22
Medlem
Snibelsnors avatar
nu blev jag mera skraj
2009-11-25, 21:17
Bannlyst
Citat:
vad gör du på denna tråd då den fest förstörare!. jag har inte tid samla pengar 24/7 för att kunna raida i bland så jag e tvungen

Jag rapporterade en bög som farmade mina mobs och sprang runt i en cirkel på 6 yards. Det var irriterande. Annars bryr jag mig inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in