2009-11-18, 13:16
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hans88
har du testat boten? funkar den bra?

mmototus är sjukt bra för att vara gratis. den har fjärrstyrning via MSN (!status för uppdatering, !stop osv...) och lägger alla dina herbs/ores automatiskt i guildbanken.

rekommenderar starkt
2009-11-19, 18:31
Medlem
FuckThePolices avatar
Är det nån här som har testat WowRobot? http://www.mmowned.com/forums/bots-programs/256512-beta-wowrobot-flying-farm-xp-bg-pvp-ppather-like.html
2009-11-19, 22:35
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjonen
mmototus är sjukt bra för att vara gratis. den har fjärrstyrning via MSN (!status för uppdatering, !stop osv...) och lägger alla dina herbs/ores automatiskt i guildbanken.

rekommenderar starkt
Sjukt bra -för att vara gratis-?
Nej. Den är SJUKT BRA. Den är bättre än GatherBuddy - utan tvekan.
2009-11-22, 18:18
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
MMOTotus http://mmototus.com/
Är den säker och använda?

Btw finns det nån guide hur man får det och fungera? För när jag öppnar MMOTotus så står det såhära
Kod:
Message: Objektreferensen har inte angetts till en instans av ett objekt.
Inner exception: 
Source: MMOTotus
Stack trace:    vid ​ .(Object , EventArgs )
   vid System.Windows.Forms.Control.OnResize(EventArgs e)
   vid System.Windows.Forms.Form.OnResize(EventArgs e)
   vid System.Windows.Forms.Control.OnSizeChanged(EventArgs e)
   vid System.Windows.Forms.Control.UpdateBounds(Int32 x, Int32 y, Int32 width, Int32 height, Int32 clientWidth, Int32 clientHeight)
   vid System.Windows.Forms.Control.UpdateBounds(Int32 x, Int32 y, Int32 width, Int32 height)
   vid System.Windows.Forms.Control.SetBoundsCore(Int32 x, Int32 y, Int32 width, Int32 height, BoundsSpecified specified)
   vid System.Windows.Forms.Form.SetBoundsCore(Int32 x, Int32 y, Int32 width, Int32 height, BoundsSpecified specified)
   vid System.Windows.Forms.Control.ScaleControl(SizeF factor, BoundsSpecified specified)
   vid System.Windows.Forms.ScrollableControl.ScaleControl(SizeF factor, BoundsSpecified specified)
   vid System.Windows.Forms.Form.ScaleControl(SizeF factor, BoundsSpecified specified)
   vid System.Windows.Forms.Control.ScaleControl(SizeF includedFactor, SizeF excludedFactor, Control requestingControl)
   vid System.Windows.Forms.ContainerControl.Scale(SizeF includedFactor, SizeF excludedFactor, Control requestingControl)
   vid System.Windows.Forms.ContainerControl.PerformAutoScale(Boolean includedBounds, Boolean excludedBounds)
   vid System.Windows.Forms.ContainerControl.PerformNeededAutoScaleOnLayout()
   vid System.Windows.Forms.ContainerControl.OnLayoutResuming(Boolean performLayout)
   vid System.Windows.Forms.Control.ResumeLayout(Boolean performLayout)
   vid ​ .()
   vid ​ ..ctor(  )
   vid  ..ctor()
   vid .()
Target site: Void (System.Object, System.EventArgs)
Data: System.Collections.ListDictionaryInternal
Link: 
Senast redigerad av FuckThePolice 2009-11-22 kl. 18:57.
2009-11-23, 22:54
Medlem
Ariathaxxs avatar
tja tja, har bläddrat igenom typ 20 sidor och letat efter en simpel bot som endast grindar och autolootar, följer waypoints och alternativt säljer looten/repair och fortsätter med samma princip igen.

Finns det något program som är gratis för detta?
2009-11-24, 09:55
Medlem
Snibelsnors avatar
om jag kör mmototus hur stor e risken dom kommer på mig?
2009-11-24, 10:29
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariathaxx
tja tja, har bläddrat igenom typ 20 sidor och letat efter en simpel bot som endast grindar och autolootar, följer waypoints och alternativt säljer looten/repair och fortsätter med samma princip igen.

Finns det något program som är gratis för detta?
Om du är för snål för att köpa en bot så är du förmodligen också för snål för att köpa ett nytt konto om du blir bannad..

Citat:
Ursprungligen postat av Snibelsnor
om jag kör mmototus hur stor e risken dom kommer på mig?
Omöjligt att säga. Om du inte har råd att bli bannad, använd inte en bot..
2009-11-24, 10:32
Medlem
Snibelsnors avatar
testade lite fort men han vill inte följa waypointsen bha
2009-11-24, 10:38
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snibelsnor
testade lite fort men han vill inte följa waypointsen bha
Flying eller ground?
2009-11-24, 10:58
Medlem
Snibelsnors avatar
så där efter lite mera pillande och läsande e det flying som gäller och nu verkar det funka hoppas dom inte kommer på mig
2009-11-24, 11:02
Medlem
Nisseman-s avatar
Har en OmegaBot-key med 28 dagar playtime om någon är intresserad av eventuellt byte mot någonting... PM.
2009-11-25, 06:34
Medlem
Snibelsnors avatar
har kört boten ett tag nu. från 1-300 i herbalism på en dag inte illa. men jag undrar HUR kommer blizzard på att du bottar?

botten jag kör rör sig stora sträckor och beter sig mycket mänskligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in