2010-10-25, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Jag trodde Pirox var värdelöst? Det är vad jag fått för intryck utav de flesta här i tråden iaf...

Leveling delen är värdelös, det som bara är bra med den är att den är grym i PvP.
Medans HB är bäst i lvling just nu, och värdelös i pvp.

Hb har inget bra PvP system, springer efter hotpoints och sånt skit.
Om det är fem botare i samma BG så kommer alla springa efter varandra, var med om det, fast då var det ett tiotal personer.
2010-10-25, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crim2
Fungerar GB bra med att åka tillbaka till en by och maila iväg all loot?

tack i förhand!

Beror på profilen, men fö så ja..
2010-10-25, 22:47
Medlem
Aldrig testat pirox, kanske ska göra det
2010-10-26, 06:58
Medlem
På CodeXPlosion snackade de om att Honorbuddy skulle släppas nu på onsdag/torsdag får fan hoppas det! tills dess ska jag mina och herba själv så jag kan testa de grymma outland profilerna!
2010-10-26, 07:56
Medlem
Citat:
På CodeXPlosion snackade de om att Honorbuddy skulle släppas nu på onsdag/torsdag får fan hoppas det! tills dess ska jag mina och herba själv så jag kan testa de grymma outland profilerna!

Gatherbuddy funkar bäst för flying tror jag, det enda jag kört men men...
2010-10-26, 12:42
Medlem
vitryssns avatar
Crackade versionen av qwerxy givetvis!
Mja, hade en nyckel hos pirox sen tidigare och nu när inte hb finns ute än så äre lika att köra med den.
Fungerar helt ok iaf..
2010-10-26, 17:53
Medlem
adets avatar
Jag har dragit upp ett tiotal gubbar med hjälp av Pirox. Sen som många säger PVPa med pirox är sjukt effektivt!
2010-10-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adet
Jag har dragit upp ett tiotal gubbar med hjälp av Pirox. Sen som många säger PVPa med pirox är sjukt effektivt!
Jag tänkte mest på pvp
2010-10-26, 18:26
Medlem
naborus avatar
finns det en crackad version av Pirox sålänge innan honorbot släpps lite sugen på att testa
2010-10-26, 18:32
Medlem
vitryssns avatar
Det finns det inte vad jag vet.
2010-10-26, 19:59
Medlem
Zikk3sts avatar
Citat:

Citat:
dont worry about it, ive donated and i started talking to high about various things. i asked him about the HB 2.0.0.3013 and he said that he was going to wait for the final version to be released because cracking the [test] would be a waste of time due to the amount of faults and i have to say i agree with him on that front. Also, judging by how the buddy forum uploaded the first test on the 23rd and did a major update fixing a lot of the bugs uploading it only one day later on the 24th. It is now the 26th coming to 11:30 PM as i am in singapore. If it is coming up to the third day that they have not updated i would guess that either on the 27th which is tomorrow or the 28th the final release will have been attached. This should be more than enough information. i know everyone is excited, as am i, but try to contain yourself on the forum and only ask necessary questions please.
thanks (:

Jag tror att det som han försöker säga är att de INTE tänker cracka förräns nästa version kommer, vilket är Onsdag/Torsdag. När nya versionen kommit kan det ta ett bra tag tills cracken kommer, skulle syfta på helgen eller möjligtvis i början på nästa vecka om High6 gör sitt jobb rätt
2010-10-27, 15:56
Medlem
Går det fortfarande att använda Gatherbuddy säkert nu? Tänkte eftersom det har varit patch?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in