2008-05-24, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Någon som börjat botta igen? tänkte sätta in tid på mitt obannade account med en 70 lock som jag tänkte bot farma med

Stötte på en nyss i AB..så några gör det säkert :P
2008-05-24, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillmar
Stötte på en nyss i AB..så några gör det säkert :P

Okey bra man pallar ju inte bli bannad igen ;P efter att ha addat ett game card. Detta ska bli nice nu ska botta primals fyfan va dyra dom blivit!!

$$$$$$$ for me =D
2008-05-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Någon som börjat botta igen? tänkte sätta in tid på mitt obannade account med en 70 lock som jag tänkte bot farma med

Yes 24/7, dom verkar inte kunna detecta 1.6.2 iaf
2008-05-24, 13:53
Bannlyst
vad har dom lagt/förbättrat i glider 1.6.2 ? och finns de någon som sitter påf ett grym task så man bara kan loada i PPather så man dinagr 70 på 3veckor typ ? vad är de man ska göra ingame för att glider ska veta vilken map den är och vart den är ??
2008-05-24, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbay
vad har dom lagt/förbättrat i glider 1.6.2 ? och finns de någon som sitter påf ett grym task så man bara kan loada i PPather så man dinagr 70 på 3veckor typ ? vad är de man ska göra ingame för att glider ska veta vilken map den är och vart den är ??

kolla runder på deras forum istället, du lär hitta alla svar där väldigt lätt...
2008-05-24, 18:22
Medlem
temp0s avatar
Flashbay påminner om en person tidigare i tråden.... alrikzzon hette han försökte få folk att dela med sig av sina glider keys till han :P
2008-05-24, 18:52
Medlem
LéKrisss avatar
Jag kan inte få igång openbot av någon anledning, någon annan som har problem (har funkat förut)?

/Program Files/InnerSpace/Scripts/openbot/openbot.iss(20): Could not locate file
routines/NULL.iss for preprocessing
Preprocessing failed on E:\Program Files\InnerSpace\Scripts\openbot\openbot.iss
Failed to parse script 'E:\Program Files\InnerSpace\Scripts\openbot\openbot.iss'
RunScript 'openbot/openbot' failed

2008-05-25, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Jag kan inte få igång openbot av någon anledning, någon annan som har problem (har funkat förut)?

/Program Files/InnerSpace/Scripts/openbot/openbot.iss(20): Could not locate file
Failed to parse script 'E:\Program Files\InnerSpace\Scripts\openbot\openbot.iss'

fel forum !!!!
2008-05-25, 01:38
Medlem
Citat:
fel forum !!!!
Är det väll inte?
2008-05-25, 10:55
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
fel forum !!!!

Senast jag kollade så hette den här tråden "World of warcraft bots?".

Så nej, det är fan inte fel forum. Börjar bli less på dina fjortisfasoner i den här tråden...
2008-05-25, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss

http://www.wowbootybay.com/2008/02/18/wow-guide-to-setup-for-innerspaceopenbot-wow-bot/

Läst den?

Du har inte råkat flytta mappen eller nåt?
Ser ut som om den inte hittar filerna på E:\Program...
2008-05-25, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grosen
Är det väll inte?

aja okej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in