Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Blev bara lite nyfiken när jag läste tråden. Men vad är syftet med att använda botprogram? Är det för att kunna sälja "guld"?
Själv spelar jag lite för att det är skoj att spela med kompisar, förstår inte poängen med att ha ett program som spelar åt en.
Men det verkar ju vara rätt vanligt med botar, man mäsker att det finns mycket folk som inte kan spela sina karaktärer för att dom haft program som spelat åt sig.
Prova köra raid med nån som köpt/botat upp sin gubbe...
Är det inte lite som att ha någon som knullar åt en?
Jo det skulle man kunna säga. Men om du knullar 12 timmar om dagen varje dag i tre år så är du nog trött på att knulla sen och vill hellre göra annat. Bara göra de riktigt bra knullen och skippa alla de halvtaskiga
EDIT: blev visst #3000 xD
Dessutom kan jag lova att trots att jag inte äger klass X spela den i en raidmiljö utan större problem och att nån skulle fatta misstankar om att jag köpt karaktären. Har man erfarenhet sen betan så bör man ha koll på hur alla klasser funkar så pass bra att man kan spela den klassen i en 25-manna raid.
Att man inte klarar av att spela den fläckfritt i PVP är en annan sak. Men att spela PVE handlar om scriptade scenarion, som visserligen kan vara väldigt svåra men samtidigt förutsägbara.