2008-01-02, 21:21
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrii
Om du inte vill bli bannad, så råder jag dig att gå igenom guiderna.

Mmm.. sitter och läser guider för fullt, tänker inte börja glida förens jag fått lite koll.

edit: Fan det var ju inte så lätt det här. :P
Om någon sitter på en vettig horde av profile och vill dela med sig så skicka ett pm.

edit2: Nej nu jäklar funkar det.
2008-01-02, 22:16
Medlem
Emptypocketss avatar
Jag köpte också precis en glider key med och en 60 dagars elite kod men engelska är inte min starka sida måste jag erkänna så vill någon vänlig själ hjälpa mig med en setup som fungerar för en lvl 55 mage så jag får fanskapet till lvl 70. tack på förhand
2008-01-03, 00:24
Medlem
ap3s avatar
Hade gärna hjälpt dig, men efter att ha plöjt igenom otaliga trådar om warriors, priests och bgs så orkar jag fan inte sätta mig in i hur man glidar mages också.
2008-01-03, 01:36
Medlem
Phatmaths avatar
Funderar på att testa Glider verkar riktigt roligt att leka med botten! Men jag undrar om jag och mina kompisar kan använda samma Glider key för flera wow accounts samtidigt?
2008-01-03, 02:26
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phatmath
Funderar på att testa Glider verkar riktigt roligt att leka med botten! Men jag undrar om jag och mina kompisar kan använda samma Glider key för flera wow accounts samtidigt?

Kan ni använda samma key till Onlinespel X ?
2008-01-03, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phatmath

Den är låst till en aktiv körning åt gången.
2008-01-03, 10:03
Medlem
ap3s avatar
Nu har jag fått lite snurr på det här.. kör glider elite med parrior, av-profil som springer runt och mountar och slåss samt spartacus för att joina av osv. Tycker man ser lite robotaktig ut men inte alls så farligt egentligen.. Man ser nog mer ut som en noob än en bot antagligen. Är dock jävligt nojig så jag vågar inte riktigt köra på för fullt, sitter och vaktar datorn och lyssnar efter gliders ljudvarningar hela tiden.

Men iofs, hade jag verkligen brytt mig om att inte bli bannad hade jag inte köpt glider från första början heller.

Vad kör ni andra för profiler och custom classes o grejer när ni horar honour?
Kör ni tweakade gratisvarianter eller har ni köpt profiler etc?
Finns ju en hel del att välja på....

edit: En sak jag märker i av är att man titt som tätt åker på folk som kör follow på en.. Folk som inte ens är i närheten av en själv. Är det en bugg i glider eller vad fan gör folk?
2008-01-03, 10:20
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
edit: En sak jag märker i av är att man titt som tätt åker på folk som kör follow på en.. Folk som inte ens är i närheten av en själv. Är det en bugg i glider eller vad fan gör folk?

Att glider varnar för followers är helt enkelt folki närheten
2008-01-03, 10:37
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Att glider varnar för followers är helt enkelt folki närheten

Kan man kringå detta? Glider vill ju logga ut när någon kör follow.
2008-01-03, 10:45
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:

Finns under detection.
2008-01-03, 10:46
Medlem
Citat:

då får du höjja logout timern, men vill du vara någorlunda så kör du ju med logout. Jag har glidat mycket och körde oftast med 1-3 minuters logout.
De bästa profilerna har inte så mycket folk som passerar och då behöver du inte helelr bekymmra dej för att bli utloggad.

Vill du dock prompt inte bli utloggad? Ställ in avoid same & other faction. Höj logout timern till 6, 7 minuter.

Då kommer din char stå still så fort någon är i närheten och fortsätta när dom dragit. Kommer helt enkelt se ut som att du är AFK.

Jag körde dock oftast med avoid same & other faction och logout 2 min.
2008-01-03, 10:48
Medlem
Jimskis avatar
Jag har slutat spela WoW. Men kanske ska börja igen o bota upp en gubbe. Hatar och levla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in