2008-01-08, 06:43
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
En fråga, vad händer ifall man dör när man botar? Hur vet boten vilken väg den ska springa tillbaks för att ressurecta, och sen ressar den pettet osv? Eller måste man "ställa in detta" själv?

Du skapar waypoints från graveyard, sen så klarar boten sig själv.
2008-01-08, 12:11
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Japp, om man kollar mmogliders forum på vilka som blir bannade så är det folk som farmar 25 primal waters per dag och förstör marknaden för alla andra. Ett mycket intressant faktum som jag är ganska intressad av. Är det så att blizzard kontrollerar AH eller bannar de "misstänkta" bottar som pajjar ekonomin.. men inte de som bara levlar runt?

Vad fan är det där?
När jag spela så farmade jag water hela tiden när vi inte raida och genom några väl valda lån av guld från vänner så kunde jag köpa upp alla Primal waters i AH och sälja bra mycket dyrare. Så fort nån la upp sina så köpte jag och sålder dyrare. Höll på så kanske 4-5 månader för att sedan kunna slappa med en härlig pengasäck på banken.
Så jag skulle kunnat bli bannad för det då? Blizzard och wow är ett skämt.
2008-01-08, 12:28
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Vad fan är det där?
När jag spela så farmade jag water hela tiden när vi inte raida och genom några väl valda lån av guld från vänner så kunde jag köpa upp alla Primal waters i AH och sälja bra mycket dyrare. Så fort nån la upp sina så köpte jag och sålder dyrare. Höll på så kanske 4-5 månader för att sedan kunna slappa med en härlig pengasäck på banken.
Så jag skulle kunnat bli bannad för det då? Blizzard och wow är ett skämt.

Vad är det som är fel? Blizzard såg att du inte var en bot och bannade inte.
2008-01-08, 12:31
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huh?
Vad är det som är fel? Blizzard såg att du inte var en bot och bannade inte.

Är delvis sant. Dom prata med mig och jag fick ett mail från support där dom "kollad extra noga" Tror det finns nån fraps när vi raidar när jag får /w från en GM Så jag blev inte bannad men tydligen kunde jag blivit det. Nu i efterhand kan jag inte förstå varför jag inte bottade, flera i guildet som gjorde det.
2008-01-08, 12:54
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Är delvis sant. Dom prata med mig och jag fick ett mail från support där dom "kollad extra noga" Tror det finns nån fraps när vi raidar när jag får /w från en GM Så jag blev inte bannad men tydligen kunde jag blivit det. Nu i efterhand kan jag inte förstå varför jag inte bottade, flera i guildet som gjorde det.

Då hade jag ju rätt trots allt.. visst om man som spelare klarar av det så kan de inte göra mycket. Men de verkar som sagt ha bra koll på AH och kolla upp de som är misstänka att sälja för mycket... så ett tips till alla som bottar är att inte farma för hårt på samma ställe
2008-01-08, 14:40
Avslutad
Om man köper detta och installerar detta på en dator med key och hela köret, sen formaterar datorn. Måste man då köpa ny key igen?
2008-01-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj
Om man köper detta och installerar detta på en dator med key och hela köret, sen formaterar datorn. Måste man då köpa ny key igen?

Nej fan heller! Se till att skriva upp keyn så du inte slarvar bort den bara.
om inte annat brukar de flesta registrera sin gliderkey under sin profile i gliderforumet för att få tillgång till member forumet så isf behöver du bara logga in på fumet och kolla din key under din profil sen.
2008-01-08, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Nej fan heller! Se till att skriva upp keyn så du inte slarvar bort den bara.
om inte annat brukar de flesta registrera sin gliderkey under sin profile i gliderforumet för att få tillgång till member forumet så isf behöver du bara logga in på fumet och kolla din key under din profil sen.

jaha, smidigt.
Men om jag köper en key, kan både jag och sambon använda den utan problem? för om det borde gå att installa efter formatering så kan man ju installa de på två datorer också?
2008-01-08, 20:17
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj
jaha, smidigt.
Men om jag köper en key, kan både jag och sambon använda den utan problem? för om det borde gå att installa efter formatering så kan man ju installa de på två datorer också?

Ja, sitter ni på samma IP så tror jag de(gliderkillarna) tror att ni helt enkelt dual bottar.. men ni kommer nog behöva ha elite(vilket nästan är ett måste i alla fall)
2008-01-08, 20:48
Medlem
ap3s avatar
Har stött på problem med ooberpriest custom class,
http://img209.imageshack.us/my.php?image=oobererrorrq6.jpg

Vad fasen är fel? Jag har gjort allt korrekt rätt enligt guiden. Har ni uppfattat mig korrekt rätt?

Med vänlig hälsning Karl-Ap3.
2008-01-08, 21:44
Medlem
dantisens avatar
Har en bot som heter pirox men när jag startar programmet så spammar den internet explorer Någon som vet hur man fixar det?
2008-01-08, 21:53
Medlem
huh?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dantisen
Har en bot som heter pirox men när jag startar programmet så spammar den internet explorer Någon som vet hur man fixar det?

Pirox? Har jag aldrig hört. Har du någon hemsida till boten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in