2008-01-01, 19:35
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
"Måste" man ha elite eller funkar den vanliga versionen bra?
Pallar inte riktigt att både betala månadsavgift för spelet OCH fusket.

Förr va elite gratis, innan det var helt färdigutvecklat. Nu kostar det tyvärr en liten månadsavgift, men om man ska bota seriöst tycker jag det är värt det, speciellt om man ska bota för att tjäna pengar.

Du kan inte köra backgroundmode utan elite, vilket betyder att du inte kan göra något annat med datorn medans du botar.

Du kan inte köra custom classes utom elite, vissa klasser är enligt mig beroende av custom classes, medans vissa klarar sig galant utan. Med custom classes hanterar du ofta adds bättre, massor med settings & tweaks som gör att det är svårare att se att du är en bo0t.
2008-01-01, 20:24
Medlem
Dr.Zoidbergs avatar
Hur gäller detta, Blir man bannad på gubben eller hela accountet?
2008-01-01, 20:33
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Zoidberg
Hur gäller detta, Blir man bannad på gubben eller hela accountet?

Hela accountet.. om du inte vill bli bannad köper du ett nytt konto för 129:- eller liknande. Såvida du inte tänkt botta din main char.. hur som helst så blir man ju inte permbannad för PVP-bottning... konsekventhet är inte blizzards starka sida.
2008-01-01, 21:55
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Better_Half
Förr va elite gratis, innan det var helt färdigutvecklat. Nu kostar det tyvärr en liten månadsavgift, men om man ska bota seriöst tycker jag det är värt det, speciellt om man ska bota för att tjäna pengar.

Du kan inte köra backgroundmode utan elite, vilket betyder att du inte kan göra något annat med datorn medans du botar.

Du kan inte köra custom classes utom elite, vissa klasser är enligt mig beroende av custom classes, medans vissa klarar sig galant utan. Med custom classes hanterar du ofta adds bättre, massor med settings & tweaks som gör att det är svårare att se att du är en bo0t.

Seriöst och seriöst det vettifan, tänkte mest hora honour i AV.. har dragit upp en till char till 70 som behöver lite wellfare epix.
2008-01-01, 22:03
Medlem
PyR0s avatar
Botta i AV är nog det enklaste man kan göra i dagsläget. Se bara till så att du följer alla steg som krävs för att göra din bot "stealth". Jag har bottat ihop 2st gladiatorset samt full vindicator's på drygt två veckor. Se bara till så att din bott springer ut ur grottan (att vara horde underlättar), för det är alla som står i grottan och ugglar som blir reportade.
2008-01-01, 22:11
Medlem
BlackMetals avatar
Vill inte leka moralkärring men gör det iaf.
Bryr ni er någon gång om att ni förstör för alla andra som faktiskt har lust att spela spelet?
2008-01-01, 22:13
Medlem
PyR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Vill inte leka moralkärring men gör det iaf.
Bryr ni er någon gång om att ni förstör för alla andra som faktiskt har lust att spela spelet?
Klart att man lackade på de som bottade innan man själv kom på att det var jävligt effektivt "If you can't beat them - join them."

Blizzard ger ju blanka fan i leechers för tillfället iaf.
2008-01-01, 23:20
Medlem
Ska man bota i AV eller andra BG's så är Glider ingen höjdare..
bättre att köra på rena honor bots tex. PiroX
Drog själv ihop 70K på två veckor med PiroX
2008-01-01, 23:23
Medlem
Twoswordss avatar
Personligen anser jag att bottare är ena jävla fittor som förtjänar stryk.
2008-01-01, 23:27
Medlem
Dynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Se bara till så att du följer alla steg som krävs för att göra din bot "stealth".

Vilka är dessa?

Citat:
Ursprungligen postat av Twoswords
ok
2008-01-01, 23:37
Medlem
Better_Halfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twoswords

Du kan inte sett många fittor.
2008-01-01, 23:40
Bannlyst
finns det inga gratis eller crackade gliders? har använt piroX men inte fått den å funka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in