2008-01-27, 21:05
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
asså tror du ja pallar sitta och skriva sarriöst här elr ? :P hahahaa... aja kan väl göra de då..

Jag tycker du skall lägga på dig några år och även några kilo när du ändå håller på och komma tillbaka när du har åldern inne
2008-01-27, 21:10
Medlem
PrettySneakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkanperkan
'Sarriöst' är väl precis det du skriver. Heh. Hehehe. Hehehehehe.

Det stavas faktiskt så på göteborgska.. :P
2008-01-27, 21:10
Medlem
Kan någon länka bra Warlock specc lvl 60? Ska questa o levla fort men även köra instancer.
2008-01-27, 21:12
Bannlyst
sorry ;p ska vara sarriös nu ;P men här kommer en sarriös fråga då kan gliderboten gå ins å sånt? questar den åt en, elr farmar den bara?
2008-01-27, 21:13
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temp0
Jag tycker du skall lägga på dig några år och även några kilo när du ändå håller på och komma tillbaka när du har åldern inne

Jag håller med dig, Fast Glider är toppen, men har ju vissa buggar tyvärr . Jag har lvlat från lvl 66-68 snart 69
2008-01-27, 21:16
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
sorry ;p ska vara sarriös nu ;P men här kommer en sarriös fråga då kan gliderboten gå ins å sånt? questar den åt en, elr farmar den bara?

Den farmar, men du kan ju sätta den på att farma just den sortens saker, som t ex droppar eller som du ska döda på ett quest så klarar du ju questet.
2008-01-27, 21:31
Bannlyst
okej, men aa vore skönt om den kudne questa för quest rw kan vara fina .. men vadå hru vet den vem somd roppar typ e.x *linne cloths* ? kan du hjälpa mgi du verkar bra för du använder ju glider ShmotZ
2008-01-27, 21:35
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
okej, men aa vore skönt om den kudne questa för quest rw kan vara fina .. men vadå hru vet den vem somd roppar typ e.x *linne cloths* ? kan du hjälpa mgi du verkar bra för du använder ju glider ShmotZ

hehe, men de får du ställa in, du får köpa glider, sedan så ställer du in så den gör egna way points som den följer, och sedan så ställer du bara igång den på kanske Defias gubbar som oftas droppar väldigt mycket "linnen cloth", och då dödar den dem, och lootar och sen när du är hemma ller kollat klart en film så har du kanske mycket linnen cloth. förstår du typ?
2008-01-27, 21:35
Medlem
temp0s avatar
Du verkar inte speciellt smart, du mappar waypoints den ska följa runt ett område där de fiender som droppar tex linen cloth finns och sen ställer du in så att den bara plockar upp linnen.
2008-01-27, 21:39
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Du verkar inte speciellt smart, du mappar waypoints den ska följa runt ett område där de fiender som droppar tex linen cloth finns och sen ställer du in så att den bara plockar upp linnen.

Menar du mig?
2008-01-27, 21:42
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Menar du mig?

haha varför skulle jag mena dig? :P Självklart menar jag alrikzzon.
2008-01-27, 21:49
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
haha varför skulle jag mena dig? :P Självklart menar jag alrikzzon.

Jaha aja, men vi får vara en ANING snäll mot honom jallefall . Alla är nybörjare någongång

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in