2008-05-15, 16:18
Bannlyst
sorry måste skriva ett inlägg till..
gjorde exakt som en Guide för att duel glidra men får shaodow driver error medelande när ja öppnar bat filen ? och sen startar ja båda spartacusen men bdå asnluter till min priest bara ena wow rutan hur fan ska dom kunna ansluta varsitt ? Guiden var med 1.5.7 men de kan väl inte vara någon skillnad på settings på 1.5.7 och 1.6.0 =/ kan någon adda mig på msn å hjälpa mig med allt ? typ fjärrstyra min dator..
2008-05-15, 16:57
Medlem
Och så var det det där med att redigera sitt tidigare inlägg ledsen men jag har varken ork eller tid att hjälpa dig flash, sen har jag ingen vidare erfarenhet av multigliding.. testat fråga i officiella forumet?

Anyway jag har börjat pathera lite i Zangarmarsh idag, får se hur det går... är inget fan av pather då jag tycker den grindar segare än vanliga profiler, och så måste den ju gå igenom stället ett par gånger innan den får in snitsen.. men vi får se, det kanske vägs upp av vendorandet.
2008-05-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J3Z
För er som vill ha gratis mmoglider keys så kan ni göra en sökning på
glider.profle(eller vad sjutton det nu hette) på Limewire eller DC och
hoppas på att folk är så dumma att de delar ut sin dator. Har fått ungefär
5 glider keys på det här sättet.
Wow, du är ju bara så smart. Lycka till med att glida ifred nu när alla går in och använder samma nycklar som du.
2008-05-15, 17:11
Medlem
Citat:
För er som vill ha gratis mmoglider keys så kan ni göra en sökning på
glider.profle(eller vad sjutton det nu hette) på Limewire eller DC och
hoppas på att folk är så dumma att de delar ut sin dator. Har fått ungefär
5 glider keys på det här sättet.

Bara så du vet så spärras keyn om 2 personer från olika IP's använder den.
2008-05-15, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grosen
Wow, du är ju bara så smart. Lycka till med att glida ifred nu när alla går in och använder samma nycklar som du.

Fortfarande bättre än att behöva betala för skiten, man kan vara ett antal på samma nyckel faktiskt (Vanligtvis två, fyra för glider elite har jag för mig).

Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Bara så du vet så spärras keyn om 2 personer från olika IP's använder den.

Synd för personen som delade ut sin glider profile?
2008-05-15, 17:29
Medlem
För att använda Ppather och Spartacus (eller vad tilläggen heter som man använder för att kunna BG botta), behöver man Glider Elite då?
2008-05-15, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grosen
För att använda Ppather och Spartacus (eller vad tilläggen heter som man använder för att kunna BG botta), behöver man Glider Elite då?

För att använda custom-classes så har jag för mig att det är elite som gäller.

Edit: Allt står i FAQ
Senast redigerad av J3Z 2008-05-15 kl. 17:32.
2008-05-15, 17:47
Medlem
ischs avatar
Glider och fiske, låter som en bra kombo men jag får lite problem. Han vill inte använda bete. Det ligger så fint på bar 6 och plats 9. Han fiskar på men när det är dax att slänga på beter så får jag meddelande "Lure stack is empty, oh well". Någon som har någon aning. Kör Pogue CC:n om det skall spela någon roll.
2008-05-15, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Glider och fiske, låter som en bra kombo men jag får lite problem. Han vill inte använda bete. Det ligger så fint på bar 6 och plats 9. Han fiskar på men när det är dax att slänga på beter så får jag meddelande "Lure stack is empty, oh well". Någon som har någon aning. Kör Pogue CC:n om det skall spela någon roll.

Testa byta till en annan klass (tex. default paladinen) bara när du fiskar, det löste det för vissa iaf.
2008-05-15, 19:31
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricken
Testa byta till en annan klass (tex. default paladinen) bara när du fiskar, det löste det för vissa iaf.

Har för mig att jag har testat det men att det inte händer något alls då. Men kan testa igen. Fishing är annars något som jag aldrig hade haft ork att skilla upp.
2008-05-16, 00:03
Medlem
helsjuks avatar
Ny Botting Blog!

Hejsan Allihopa, tänkte tipsa om min nya botting blog.
På sidan kommer ni kunna följa hur det går för mina bots + få en del tips etc.

Adressen är: http://helsjuk.blogspot.com/

Tipsa gärna om era egna blogs eller om ni känner till nån bra.

Enda jag har kollat på är Bico's.
2008-05-16, 00:42
Bannlyst
Citat:
Fortfarande bättre än att behöva betala för skiten
Vilken skit?
Det är klart den bästa botten ute på marknaden, så förstår inte vad du snackar om... betala för "skiten" istället för o sno andras som har betalat för den...

Det är faktiskt inte så dyrt som du verkar tro, speciellt nu när dollarn är så låg, cheap ass.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in