2008-05-16, 08:10
Bannlyst
kan någon linka några riktigt bra AB och WSG profiler asså hittar typ bra raddishs och måste PGEDIT.
Jag orkar faktiskt inte lägga ner mördan på att krongla med de då jag sitter dagar in och ut för att fixa duel glide med 1.6.0 som inte verkar funka.
Snälla skicka färdiga AB och WSG profiler med group profile hela kittet bara att loada AB group profilen och sedan ställa sig vid AB tjejen i ORG och trycka start med spartacus.. TACK i förhand
2008-05-16, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjarne
Vilken skit?
Det är klart den bästa botten ute på marknaden, så förstår inte vad du snackar om... betala för "skiten" istället för o sno andras som har betalat för den...

Det är faktiskt inte så dyrt som du verkar tro, speciellt nu när dollarn är så låg, cheap ass.

Jag ber så mycket om "ursäkt", jag menade inte att botten var kass utan mera som ett uttryck. Om jag har förstört ditt eller någon annan wowglideranvändares liv genom att inte bidra Mercury med lite mer pengar eller för att jag snackade "skit" så är jag också väldigt ledsen, det måste vara synd om dig.
Själv har jag redan köpt glider för en stund redan fast när jag hade kört upp ett antal gubbar och gjort mig av med dem så orkade/vågade jag inte längre då jag inte har lust att bli bannad.

Är det inte lite "cheap ass" att botta i huvudtaget?
Senast redigerad av J3Z 2008-05-16 kl. 08:20.
2008-05-16, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbay
kan någon linka några riktigt bra AB och WSG profiler asså hittar typ bra raddishs och måste PGEDIT.
Jag orkar faktiskt inte lägga ner mördan på att krongla med de då jag sitter dagar in och ut för att fixa duel glide med 1.6.0 som inte verkar funka.
Snälla skicka färdiga AB och WSG profiler med group profile hela kittet bara att loada AB group profilen och sedan ställa sig vid AB tjejen i ORG och trycka start med spartacus.. TACK i förhand

Ska jag tugga maten åt dig också?

Det är bara att ändra path-file i Group Filen till där dina profiles finns! Det tar ca 40 sekunder om du inte är utvecklingsstörd.
2008-05-16, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InteVanligDag
Ska jag tugga maten åt dig också?

Det är bara att ändra path-file i Group Filen till där dina profiles finns! Det tar ca 40 sekunder om du inte är utvecklingsstörd.

hur ändrar jag den då? och hur ska ja veta hur man ändrar den? jag kör ej med PPather iallefall men aah?
har PGEditor och öppnade raddish group profile och den hade samma setting som duckys av som funkar ?

Men ja mountar inte så ofta hur ska ja göra så när den går utanför grottan i e.x AV så mountar den direkt har startable nu ska man ha Moont during travel i kryssat ?

och kan någon hjälpa mgi så ja kan duel glidra med glider 1.6.0 funkar fan ej plz någon..

ädnrade dom sakerna i gldier.config som raddish sa men funkade ej får detta medelande hela tiden
No closest profile!
Gliding started
* Exception in GlideThread: Objektreferensen har inte angetts till en instans av ett objekt.
vid ah.q()
vid ah.v()
Senast redigerad av Flashbay 2008-05-16 kl. 16:42.
2008-05-16, 16:25
Medlem
Typemynames avatar
Flashbay, får man fråga hur gammal du är? Borde du verkligen hålla på med WoW och bottar. Du verkar ha mycket problem med att få glider att funka.
2008-05-16, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Flashbay, får man fråga hur gammal du är? Borde du verkligen hålla på med WoW och bottar. Du verkar ha mycket problem med att få glider att funka.

lungan tror ja fattat allt nu men undrar bara hur man vet vilken ordning mans ka lägga profilerna i group profilen ? hur vet man vilken som är 2:a 3:a osv först vet man ju..

På denna så hade bara han lagt dom i fel ordning första var fel sedan bara att flytta resten men annars kanske man bara ha profilerna :/
ska strax se ifall mina ändringar gör resultat
Senast redigerad av Flashbay 2008-05-16 kl. 17:11.
2008-05-16, 16:59
Medlem
CheapAlerts avatar
kan man spara hur man lagt spells/skills på nåt sätt? Så slipper jag ändra om varje gång jag bottar.
2008-05-16, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CheapAlert
kan man spara hur man lagt spells/skills på nåt sätt? Så slipper jag ändra om varje gång jag bottar.

menar du in game? dom ska sparas auto om du inte flyttar runt dom ?
2008-05-16, 18:02
Bannlyst
den gjrode resultat men den byter inte profil så snabbt atr 5sec sen byter den profil :/

asså någon som ahr en Costum class för Hunters har PPl hunter 1.3 får bara error medelande och OoberXhunter springer bara runt utan att attackera någon !?
2008-05-16, 18:27
Medlem
Oneofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheapAlert

Det ska finnas en mod för detta, så det går. Dock kommer jag inte ihåg vad den heter, sorry :/
2008-05-16, 18:47
Bannlyst
någon som vet hur man duel glidrar flera acc med gldier 1.6.0 vill veta hur man gör gjorde en guide för glider 1.5.7 men de funkade ej shadow driver fail
2008-05-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbay
någon som vet hur man duel glidrar flera acc med gldier 1.6.0 vill veta hur man gör gjorde en guide för glider 1.5.7 men de funkade ej shadow driver fail
Har du inte frågat det typ 100 gånger snart?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in