2008-05-14, 14:46
Bannlyst
kan någon hjälpa mig med Ppather läst några guider men fattar inte allt.. får upp Ppather rutan å så men hur ska man gå till vägar sen ? så att den ej springer in i samma träd 2ggr ?? och hur använder man den i BG å allt fattar inte det.. är de som att lägga nya profiler du gå till stälelt å lägger ut 2st hospot ? :S och vart ska hotspotten ligga isåfall?

Bild:
http://img507.imageshack.us/img507/5188/wowgp0.jpg
2008-05-14, 15:22
Bannlyst
kan någon ge mig en bra Bg profiler kör Duckys nu
och kör danpriest nu och den buffar sig men går ej in i shadow form? är felet i key.xml. elr?
men ja vill ha hjälp med PPather gö en svensk guide om någon vet elr har en för fattar inte redigt vissa guide på gldier forumet
om man ska lägga in massa scripts å sånt vart ska man lägga i allt fattar nada ;P
Senast redigerad av Flashbay 2008-05-14 kl. 15:40.
2008-05-14, 16:40
Bannlyst
fått ett problem med glider :/ täntke sätta på glider på min rogue sammtidigt som ja bottar i av gjort 2 mappar emd gldier ena heter glider och den andra glider2 men när ja öppant och försöker sätta på glider så står de 2500yards away när ja står på stället ? å yardsen rör sig utan att min gubbe rör sig? vad är felet? :S kan vara 2500 ibland å sen 2min senare 5000 :/
2008-05-14, 18:46
Medlem
Typemynames avatar
Checka om du satt rätt profile in.
2008-05-14, 18:48
Medlem
moshkas avatar
Flashbay: Istället för att skriva 3 inlägg irad kan du inte edita dina inlägg till ett ända ? Så dumt att skriva 3 inlägg inom 2 timmar irad. Och snälla rara skriv så jag förstår. Brukar inte heller klaga på andras stavfel med din text är som 1 ända smörja.
2008-05-14, 20:47
Medlem
Luffsens avatar
Ni som bottar och säljer era accounts. Säljer ni accounten direkt när ni tagit 70? Farmar ni ihop till epic mount innan ni säljer accountet för att trissa upp priset? Hur går ni tillväga och hur bra betalt får ni?
2008-05-14, 21:56
Medlem
nobles avatar
Jag hade sålt mitt illa kvickt iaf

Snart 58, ska bli sjukt kul att få lira lite Outlands med min rogue!
2008-05-15, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noble
Jag hade sålt mitt illa kvickt iaf

Snart 58, ska bli sjukt kul att få lira lite Outlands med min rogue!
heh det gjorde jag idag, gick från början av 58 till början av 60 i hellfire på några quests, tog bara ett par timmar. Gick från 3.4 till 4.8k hp, riktig gearskillnad =)

Angående accounten, när man grindat med glider till 70 så har man råd med epic flying kan jag garantera, så länge man skinnat och sålt hyffsat bra iaf =)
2008-05-15, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moshka
Flashbay: Istället för att skriva 3 inlägg irad kan du inte edita dina inlägg till ett ända ? Så dumt att skriva 3 inlägg inom 2 timmar irad. Och snälla rara skriv så jag förstår. Brukar inte heller klaga på andras stavfel med din text är som 1 ända smörja.

okej kolla här behöver hjälp med duel glidning, följt guiden men de funkar ändå inte.. kan du inte adda mig på msn och fjärrstyra elr nått så ja får allt gjort sammtidigt som ja ser hur du gör !!(kan spela in film sammtidigt som du fixar allt)
sen behöver jag hjälp med Ppather.. fattar inte hur man installerar.
Men hur fan ska jag få det att funka? hur gör man med alla settings å skit ?
Sen ett annat problem jag märkte igår.. när ja tänkte botta min rogue och sammtidigt hade på glider på min priest.
Så funkade de ej, jag bytte till rätt profil för roguen i the barrens men när jag visste att jag var på rätt ställe så stod de 5000yards ibland 2500yards yardsen ändrades hela tiden ?
Kan de vara för att jag inte fixat så ja kan glidra med 2 acc och 2 glider uppe? Glider2 kanske tror att den men ska ansluta AV och min priest fast ja vill att den ska ansluta roguen och the barrenss?
2008-05-15, 10:24
Medlem
För er som vill ha gratis mmoglider keys så kan ni göra en sökning på
glider.profle(eller vad sjutton det nu hette) på Limewire eller DC och
hoppas på att folk är så dumma att de delar ut sin dator. Har fått ungefär
5 glider keys på det här sättet.
2008-05-15, 11:18
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J3Z
För er som vill ha gratis mmoglider keys så kan ni göra en sökning på
glider.profle(eller vad sjutton det nu hette) på Limewire eller DC och
hoppas på att folk är så dumma att de delar ut sin dator. Har fått ungefär
5 glider keys på det här sättet.
ärligt? haha vilka stolpskott.

@ Flashbay, kom igen, läs guiderna på gliderforumet eller lägg bara ner, du kommer ändå bli bannad.
2008-05-15, 14:35
Bannlyst
snälla hjälp mig !!! kolla vad ja skrev där uppe..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in