2008-04-10, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Kanske inte är något för dig men jag körde 65-70 i Death's Door i BEM, helt oslagbar grinding. Hundratals marks of sargeras per dag och massa annat, flera blåa items t.ex. Dock skall du vara lite försiktig beroende på hur befolkad din server är, det kan vara lite folk som springer igenom där för att questa. Jag kör dock på en ganska populated server och det har inte varit några problem alls

Jag har den profilen på datorn, ska testa det när jag är lite högre level för jag har dålig gear för min level, springe rrunt i lvl 40 greens typ.

Citat:
Ursprungligen postat av kryptonajt
Nice, körde Dead Mire jag med till 64, sen upp till 65 i Vile Resk. En jädra massa Arakkoa Feathers fick jag, tror 30st ger 250rep med lower city.

Provade i Nagrand på 64, men det gick inte speciellt bra. Var i Nagrand kör du för shadows? Är det Voidspawns där vid Oshu'gun? Du får gärna langa länk till den profilen i.s.f.

Ja, det är voidspawns, sök på "Nagrand primal shadow" på mmoglider forumet, topics only. så hittar du den! GL!
2008-04-10, 19:06
Bannlyst
köpt glider nu dick inte elite så har lite frågor
1 vad är skillnaden mellen elite och vanlig?
2 hur många kan anväda glider keyn har hört att 3st kan men inte säker!
3 har en 44 horde druid som jag tänkte levle upp, använder även ooberdruid och fattar inte hur man ska lägga sina keys(spells) (om nån kunde ladda upp en bild?)
4 har ett annant problem när jag är cat form så springer gubben inte fram till gubben han ska döda, prescis som om han skulle vara i vanlig form?

väldigt tacksam för svar ; )
2008-04-10, 19:48
Medlem
Nappjucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babybirdman
Någon som har fått Pather att funka bra? eller har lite tasks att bjuda på

Svar på frågor om PPather, det är en Addon för Eliteversionen som tillsammans med de flesta Pather-enabled Custom Classes gör den oslagbar!

Istället för att kuta omkring i Waypointscirklar så sätter du 2-3 "hotspots", med hjälp av koordinationer, och faction på de mobs som ska dräpas. Sen kutar botten omkring och ser och går själv utan predefined routes. En sofistikerad egen hjärna. Den följer ett spår så länge önskade mobs (lvl etc) finns, sen drar den mot andra hotspoten.

Tar ett tag att läsa på hur man ska göra och det är klyddigt i början, men om JAG har fått det att fungera flawless borde ni också klara det!
2008-04-11, 13:02
Medlem
Ibland kan min hero ser en mob "genom väggen" och försöka attackera den... Hoppas ni förstår vad jag menar. Nån som vet vad det beror på?
2008-04-11, 15:14
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeWaterMyFriend
Ibland kan min hero ser en mob "genom väggen" och försöka attackera den... Hoppas ni förstår vad jag menar. Nån som vet vad det beror på?

För lång pull range/walk to pull range.
2008-04-11, 15:23
Medlem
kryptonajts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaXXton
köpt glider nu dick inte elite så har lite frågor
1 vad är skillnaden mellen elite och vanlig?
2 hur många kan anväda glider keyn har hört att 3st kan men inte säker!
3 har en 44 horde druid som jag tänkte levle upp, använder även ooberdruid och fattar inte hur man ska lägga sina keys(spells) (om nån kunde ladda upp en bild?)
4 har ett annant problem när jag är cat form så springer gubben inte fram till gubben han ska döda, prescis som om han skulle vara i vanlig form?

väldigt tacksam för svar ; )

Vad är skillnaden mellen elite och vanlig?
-Just nu är det ingen skillnad då dom har gjort glidern open-source.
om jag inte har helt fel. Så man betalar bara "one-time-fee" för själva glidern. Jag kan ha fel.

Hur många kan anväda glider keyn har hört att 3st kan men inte säker!
-Tre klienter per key.

..fattar inte hur man ska lägga sina keys(spells)
-Kolla hjälpfilen, sök i indexet efter Druid.

..när jag är cat form så springer gubben inte fram till gubben han ska döda.
-Ändra melee pullrange, eller bocka i "walk to pull". Tror det finns i settings för cc.

Någon kommer säkert rätta mig, men jag försökte iallafall!
2008-04-11, 15:35
Medlem
Fin Fishing bot till wow?

Tänkte fixa epic flying på min main nu men är sjukt less på att farma. Har dock 375 fishing och tänkte köra med en sån bot tills man har pengar. Någon som kan rekomendera en enkel och bra bot? OFC virusfri! Jag är beredd att lägga ut en slant.
2008-04-11, 16:09
Medlem
Glider går att fiska med vettja, har en kompis som tjänade 400 g mellan 12 och 6 när han sov iaf..

EDIT: Kom att tänka på mmowned.com också, bättre sida för botting och hacks får man leta efter när det gäller WoW (sidan kräver förövrigt reg)
2008-04-11, 16:53
Medlem
Nappjucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonajt
Vad är skillnaden mellen elite och vanlig?
-Just nu är det ingen skillnad då dom har gjort glidern open-source.
om jag inte har helt fel. Så man betalar bara "one-time-fee" för själva glidern. Jag kan ha fel.

Någon kommer säkert rätta mig, men jag försökte iallafall!

FEL. Glider är INTE Open Source, det var aprilskämtet xD
Annars hade ju hela deras verksamhet kreverat.
2008-04-11, 20:56
Medlem
Jag råkar ha en "vanlig" nyckel och en Elite, båda fick jag av nån skum kille som hade "hackat glider's smtp server". Anyhow, nycklarna funkar fint och nu rollade jag en ny mage som jag bottar. MEN till problemet.. Glider forumet kräver att man lägger in nyckeln på sitt forum konto för att man ska kunna ta del av "Members only" delen. Nycklarna jag har är redan reggade. Så, skulle någon kunna låna ut kontouppgifter till forumet? Vill gärna ta del av de forum som jag inte kan läsa nu, och profilerna är ju inte tillgängliga för mig. Skicka ett PM!

Bästa hälsningar,
Ziwe
2008-04-11, 21:15
Medlem
Nån som har problem med Warlocks?

Jag har ställt in alla action bars rätt nu. Men när jag ska döda moobs så skjuter jag "Shadow Bolt" en gång bara. Sen händer attackera jag inte mer. Den enda som attackera monsterna är min pet.
2008-04-11, 21:23
Medlem
kryptonajts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nappjuck
FEL. Glider är INTE Open Source, det var aprilskämtet xD
Annars hade ju hela deras verksamhet kreverat.

Vilken miss.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in