2008-03-24, 16:24
Medlem
Vilken är den bästa warlock custom classen?
2008-03-24, 17:03
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X4rtiZ
Vilken är den bästa warlock custom classen?
PicLock för att levla med tycker jag, Oober för att pvpa med.
2008-03-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jo men du sålde inte 300 primals på 9 dagar etc. 100 är mycket och tillräckligt mycket för att det skall få upp Blizz ögon. Dock vet jag inte hur det funkar om man sprider ut det på x antal bank alts.

På grund av detta har jag 200 primal mana i banken. Sjukt jobbigt att bli av med dom.
Orkar ju inte direkt sitta och övervaka AH ifall någon säljer lägre än ens egna
2008-03-24, 23:06
Medlem
Exabytes avatar
Jag ska börja variera lite och börja farma Water runt Halaa nu. Dela gärna med er ifall ni hittat fina farmplatser.
2008-03-25, 09:43
Medlem
Blokkets avatar
Tjena

Har glidat ett tag men stött på ett riktigt irriterande problem, när jag ställer den innan jag går och lägger mig och smådrömmer om vilken level charen kommer va imorrn, men så vaknar jag sedan upp sen för att se "Disconnected from the server".

Vart så här nästan varje natt de senaste 2 veckorna. Har telia som bedbandsleverantör och har haft strul me dem förut att jag blev disconnectad en gång i halvtimman. Nu händer det inte lika ofta, kanske nån gång var 4e timme men vet inte om det beror på telia men internet är iaf dött i nån minut.

Har glider elite så har ställt in relog on disconnect osv. men det vill inte funka ändå
"ReadProcessMemory [BuffSpell0] failed to read @ 1505a5d0 - did WoW exit?
Never got to char select or realm wizard after login, dang!"
Har ställt in allt rätt.

Så till frågan, finns det nåt bra program eller tillägg som loggar in och sätter igång glidern åt mig? Läste lite om glidermonkey men låter ju precis som glider elite.
2008-03-25, 11:04
Medlem
En liten fråga, kan man köra background mode när man glidar pvp med spartacus? verkar inte funka för mig
2008-03-25, 11:25
Medlem
cammos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
En liten fråga, kan man köra background mode när man glidar pvp med spartacus? verkar inte funka för mig

Du måste ha Glider Elite.
2008-03-25, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Du måste ha Glider Elite.

Jag har det men det verker inte funka med Spartacus jag kansek gör nått fel (group profiles)
2008-03-25, 12:37
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Jag har det men det verker inte funka med Spartacus jag kansek gör nått fel (group profiles)

Det går men eftersom glider startas om hela tiden när du dör så kommer glider rutan poppa upp överst igen för att spartacus ska kunna starta om det.
2008-03-25, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Det går men eftersom glider startas om hela tiden när du dör så kommer glider rutan poppa upp överst igen för att spartacus ska kunna starta om det.

Aha därför det blev så tackar för svaren
2008-03-25, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blokket
Tjena

Har glidat ett tag men stött på ett riktigt irriterande problem, när jag ställer den innan jag går och lägger mig och smådrömmer om vilken level charen kommer va imorrn, men så vaknar jag sedan upp sen för att se "Disconnected from the server".

Vart så här nästan varje natt de senaste 2 veckorna. Har telia som bedbandsleverantör och har haft strul me dem förut att jag blev disconnectad en gång i halvtimman. Nu händer det inte lika ofta, kanske nån gång var 4e timme men vet inte om det beror på telia men internet är iaf dött i nån minut.

Har glider elite så har ställt in relog on disconnect osv. men det vill inte funka ändå
"ReadProcessMemory [BuffSpell0] failed to read @ 1505a5d0 - did WoW exit?
Never got to char select or realm wizard after login, dang!"
Har ställt in allt rätt.

Så till frågan, finns det nåt bra program eller tillägg som loggar in och sätter igång glidern åt mig? Läste lite om glidermonkey men låter ju precis som glider elite.

Ladda ner glidermonkey basics
http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=115669

Löst
2008-03-25, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin

Höger klicka på gliderfönstret och ta minimize to tray så gör det inte det längre.
Ska väl inte skapa några problem med background mode dock?

Är du säker att du valt background mode i glider Deco?

Bloggen uppdaterad med en guide hur man installerar CC's

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in