2008-04-07, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiggly
Vi utnyttjar bara systemet, jag tycker det är åt helvete mycket roligare att vara ute på staden och flänga exempelvis än att sitta framför en jävla skärm massa timmar om dagen, då kan lika gärna en bot göra det.

Och vadå inte kan spela? Varför skulle vi inte kunna det? Det är ju inte världens svåraste spel att greppa direkt.

Bidrar till haxade konton, sabbad ekonomi...???

Ja, men du ska ju inte kunna spela om du är ute på stan heller, eller hur?
När ni köper/säljer i extrema mängder kan ekonomin rasa på en server. Så allting blir svindyrt eller svinbilligt.
Du kan inte spela eftersom du inte gör det. Du skulle bli ägd i PVP tex, även om du har bra gear som du bottat fram.

edit: Ni bidrar till haxade konton gemon att ni säljer guld. Goldsellers använder sig nästan uteslutande av haxade konton.
2008-04-07, 10:44
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Ja, men du ska ju inte kunna spela om du är ute på stan heller, eller hur?
När ni köper/säljer i extrema mängder kan ekonomin rasa på en server. Så allting blir svindyrt eller svinbilligt.
Du kan inte spela eftersom du inte gör det. Du skulle bli ägd i PVP tex, även om du har bra gear som du bottat fram.

Kan bara tala för mig själv. Har spelat sedan betan, och har ett antal gubbar som jag själv har spelat upp manuellt. När jag bottar använder jag detta till att farma guld, som jag sedan säljer vidare. Inte mer med det.

Du drar alla över en kant och säger att vi inte kan spela? Tänk om, tänk rätt.
2008-04-07, 10:46
Medlem
Citat:
Kan bara tala för mig själv. Har spelat sedan betan, och har ett antal gubbar som jag själv har spelat upp manuellt. När jag bottar använder jag detta till att farma guld, som jag sedan säljer vidare. Inte mer med det.

Du drar alla över en kant och säger att vi inte kan spela? Tänk om, tänk rätt.

Nej, inte alla, men i stort sett. Sen att du har några 70isar berättigar ju itne att du ska botta. Åker du dit ryker alla dina 70isar.
2008-04-07, 10:47
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Nej, inte alla, men i stort sett. Sen att du har några 70isar berättigar ju itne att du ska botta. Åker du dit ryker alla dina 70isar.

Det är ju min ensak. Skit helt och hållet i det du.

Överlag tycker jag inte att du ska bry dig det minsta om botar, det påverkar ju inte dig i så stor utsträckning som du verkar tro. Låt oss hålla på med det, så kan du hålla på med ditt.
2008-04-07, 10:54
Medlem
Randomizers avatar
Men vad i helvete....

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=3545525578&sid=1
2008-04-07, 11:01
Medlem
Jigglys avatar
Men vad i helvete.. finner inga ord.
2008-04-07, 11:04
Medlem
Det påverkar förjävla mycket och det måste få ett slut.
2008-04-07, 11:08
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Det påverkar förjävla mycket och det måste få ett slut.

Okej, för mig låter det som att du är en Messias sänt från himlen och måste kämpa ner dessa botar utsprungna från helvetet för att de (i din mening) förstör ett jävla spel för dig.

Edit: Kollade in din gubbe (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered%20Hand&n=Draell) nu, och så som du säger att vi inte kan spela, spelar det ju inte så stor roll om man hade mött dig ändå. Din gear var ju inte mycket att hänga i granen, kanske dags att börja botta? Kunde bara inte hålla mig..
Senast redigerad av Jiggly 2008-04-07 kl. 11:12.
2008-04-07, 11:11
Medlem
Citat:
Okej, för mig låter det som att du är en Messias sänt från himlen och måste kämpa ner dessa botar utsprungna från helvetet för att de (i din mening) förstör ett jävla spel för dig.

Jag spelar för att det ska vara roligt. Sen finns det en anledning till att bottning är förbjudet. Jag rapporterar alla botar jag ser och kommer alltid göra det.
Har man inte möjlighet/lust att spela ska spelet vara avstängt, inte styrt av en bot.
2008-04-07, 11:13
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Jag spelar för att det ska vara roligt. Sen finns det en anledning till att bottning är förbjudet. Jag rapporterar alla botar jag ser och kommer alltid göra det.
Har man inte möjlighet/lust att spela ska spelet vara avstängt, inte styrt av en bot.

Jag utnyttjar bara spelet för att tjäna en hacka, du skulle kanske göra det också?
2008-04-07, 11:16
Medlem
PyR0s avatar
Citat:

Edit: Kollade in din gubbe (http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered%20Hand&n=Draell) nu, och så som du säger att vi inte kan spela, spelar det ju inte så stor roll om man hade mött dig ändå. Din gear var ju inte mycket att hänga i granen, kanske dags att börja botta? Kunde bara inte hålla mig..
Ja, har man sin karaktär som avatar så måste det onekligen vara jävligt viktigt.
2008-04-07, 11:19
Medlem
Citat:

Ah, jag har inte vigt mitt liv åt spelet, men jag tär lätt ner en bottfarmad S2 rogue/lock. Ja, jag gissar iaf att folk med S2 som för spö av mig har bottat fram gearen, eller e-bayat.
Det tar tid att få gear, därför bottar ni, men när ni väl har gearen får ni ändå stryk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in