2008-08-06, 23:11
Medlem
moshkas avatar
Okey. Köpte precis gladiator staven. Älskar att BG botta. Synd att jag ska bort 4 dar bara, annars kunde man få tag på lite fler delar.
2008-08-07, 00:22
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samuzmd
Läste lite om det på hemsidan och detta reagerade jag på:
  • Randomized undetectable WoW Addon with many pvp functions
Blir man reportad och en GM ser att man har ett addon som heter "agjdgsdjfgsdjf" så ser det inte direkt bra ut.

Nej, jag skulle köra på Glider istället.

Döp den till något finurligt då
2008-08-07, 01:52
Medlem
Siljas avatar
Otroligt irriterande att Glidern inte fungerar till 64 bitars.

Ingen som har ett sätt att gå runt det?
2008-08-07, 02:17
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshka
Tycker att det har varit lite dött här ett tag så tänkte kolla hur det går för alla. Vad har ni lyckats glida till er?

Jag dingade ju som sagt 70 på min mage och farmar honor nu, får in ca 23k per dag. Har börjat lite på en rogue också som är level 31.

Har lagt mitt bottingkonto på is. Tycker inte att det är värt att ha två olika konton då jag överväger att lägga ner spelet helt. Nu för tiden lirar jag enbart instanser.
2008-08-07, 11:30
Medlem
?

varför betala för ett spel om ni ska låta ett program spela det åt er?
jag vet att ni antagligen har spelat dom första 20 lvl: arna med alla olika raser och sen tröttnat men är det inte bättre att byta spel då?
kanske ska köra lite tibia som omväxling??
2008-08-07, 12:21
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panda212
varför betala för ett spel om ni ska låta ett program spela det åt er?
jag vet att ni antagligen har spelat dom första 20 lvl: arna med alla olika raser och sen tröttnat men är det inte bättre att byta spel då?
kanske ska köra lite tibia som omväxling??

För att man väljer bort de tråkiga delarna för att kunna lägga sin tid på det i spelet som man fortfarande tycker är kul? För att man inte har tid att levla upp en ny char eller inte tycker det är givande att göra det för 3,4 eller 5 gången? För att det är skittråkigt att farma honor/motes?
2008-08-07, 12:29
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silja
Otroligt irriterande att Glidern inte fungerar till 64 bitars.

Ingen som har ett sätt att gå runt det?

Du får göra som jag, använda sig utav dualboot. Dvs ha både 64bit och 32bit operativsystem installerade och välja när jag startar datorn vad man vill använda.
2008-08-07, 17:42
Medlem
fjiskens avatar
Hur säkert är det att botta? är de värt att botta på sitt main acc? hur kommer dom på en?
2008-08-07, 19:20
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Hur säkert är det att botta? är de värt att botta på sitt main acc? hur kommer dom på en?

Då chansen finns att du kan bli av med ditt main account så måste du ställa dig frågan själv om du tycker det är värt.

Hur de kommer på en varierar, oftast är det andra spelare som reportar dig och sedan kollar GM upp dig, dock vet jag flera som blivit reportade för jätte längesen och fortfarande inte har blivit bannade så frågan är hur heta GMs är på gröten på EU servrar.

Sen så har Blizzard lite då och då kunnat upptäcka/se när bot programmet körs och bannat flera hundratusen på det sättet.

Måste lägga till en sak, tar man inga onödiga risker, inte ha ställt in botten dumt samt tar det lungt så blir man inte bannad.

Har själv bottat sedan 05 och aldrig blivit bannad.
2008-08-07, 19:44
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Då chansen finns att du kan bli av med ditt main account så måste du ställa dig frågan själv om du tycker det är värt.

Hur de kommer på en varierar, oftast är det andra spelare som reportar dig och sedan kollar GM upp dig, dock vet jag flera som blivit reportade för jätte längesen och fortfarande inte har blivit bannade så frågan är hur heta GMs är på gröten på EU servrar.

Sen så har Blizzard lite då och då kunnat upptäcka/se när bot programmet körs och bannat flera hundratusen på det sättet.

Måste lägga till en sak, tar man inga onödiga risker, inte ha ställt in botten dumt samt tar det lungt så blir man inte bannad.

Har själv bottat sedan 05 och aldrig blivit bannad.

Okej tack för svaren. Har funderat på att botta upp ett nytt acc, men vet inte va ja ska göra me den gubben sen, kan blizz se att det är från min data ja bottar och på de viset banna mitt main acc? är det svårt att komma på en om man pvp bottar?
2008-08-07, 20:27
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Okej tack för svaren. Har funderat på att botta upp ett nytt acc, men vet inte va ja ska göra me den gubben sen, kan blizz se att det är från min data ja bottar och på de viset banna mitt main acc? är det svårt att komma på en om man pvp bottar?

Då information sparas om de olika kontona man är inne på i WTF-mappen så har Blizzard säkert flera sätt att knyta ihop konton. Där lär IP/Mac adresser vara ett, dock vet jag flera som bara fått ett konto bannat etc, det är lite random.

Men om du ska köpa ett nytt konto där du ska botta, ha ett annat namn på kontot och använd inte samma kontokort när du laddar på tid etc om du vill vara absolut säker.

Ställer du in botten korrekt så är det _mycket_ svårt att se att det är en bot måste jag säga, dock om man inte svarar på whispers etc så är det rätt avslöjande.

Rekommenderar inte att man ska helt AFK-botta.
2008-08-08, 12:58
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Då information sparas om de olika kontona man är inne på i WTF-mappen så har Blizzard säkert flera sätt att knyta ihop konton. Där lär IP/Mac adresser vara ett, dock vet jag flera som bara fått ett konto bannat etc, det är lite random.

Men om du ska köpa ett nytt konto där du ska botta, ha ett annat namn på kontot och använd inte samma kontokort när du laddar på tid etc om du vill vara absolut säker.

Ställer du in botten korrekt så är det _mycket_ svårt att se att det är en bot måste jag säga, dock om man inte svarar på whispers etc så är det rätt avslöjande.

Rekommenderar inte att man ska helt AFK-botta.

Finns ju dock inget skönare än att dra ut på en helkväll och komma hem för att se resultatet av kvällens botting ;D

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in