2008-03-22, 15:16
Medlem
maCKEEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Verkar ju som att den inte länkar profilen eftersom den säger "closest profile"
Har du provat en annan AV group profile? Har länkat en på bloggen någonstans under pvpbottning.
Duckys av group. Prova den och kolla om samma fel återkommer

Samma fel igen Stänger bara ner glider
2008-03-22, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maCKEEE
Samma fel igen Stänger bara ner glider

Posta om det under support fliken på mmoglider
Dom brukar vara snabba med att svara där
2008-03-23, 16:06
Medlem
Exabytes avatar
Ni som är bot-veteraner kan väl tipsa om bra platser att farma på?

Kan själv bidra med Fungal Giants stället under Zabrajin i Zangar. Underbart bra ifall man är en herbalist då man även kan herba fienderna efter att man dödat dem.

Farmar ofta där på nätterna. Det är aldrig någon där i princip. Mycket plan mark som boten kan springa på utan att fastna och massvis med mobs som går runt & spawnar nästan direkt efter att de dött.

De droppar mycket grönt, samt cenarion-rep blommorna som säljer ganska bra. Men klart störst vinst gör man på alla mote of life som droppar, både från fiendernas lik och genom herbalism efteråt. Har sålt över 100 primal life på 3 dagar nu.
2008-03-23, 16:08
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Ni som är bot-veteraner kan väl tipsa om bra platser att farma på?

Kan själv bidra med Fungal Giants stället under Zabrajin i Zangar. Underbart bra ifall man är en herbalist då man även kan herba fienderna efter att man dödat dem.

Farmar ofta där på nätterna. Det är aldrig någon där i princip. Mycket plan mark som boten kan springa på utan att fastna och massvis med mobs som går runt & spawnar nästan direkt efter att de dött.

De droppar mycket grönt, samt cenarion-rep blommorna som säljer ganska bra. Men klart störst vinst gör man på alla mote of life som droppar, både från fiendernas lik och genom herbalism efteråt. Har sålt över 100 primal life på 3 dagar nu.

BYT STÄLLET ILLA KVICKT!

Är det något man inte ska göra så är det att farma samma saker/vara för mycket på samma ställe. Då poppar varningsflaggorna upp hos blizzard...

Men Socrethar's seat för Aldor rep saker och Mote of Mana i NS är ganska nice.
2008-03-23, 16:19
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
BYT STÄLLET ILLA KVICKT!

Är det något man inte ska göra så är det att farma samma saker/vara för mycket på samma ställe. Då poppar varningsflaggorna upp hos blizzard...

Men Socrethar's seat för Aldor rep saker och Mote of Mana i NS är ganska nice.

Aj då. Jag trodde att man var ganska säker så länge ingen reportade men Blizzard har alltså någon slags tröskel för hur mycket av samma items man lootar innan det går till utredning?
2008-03-23, 16:26
Medlem
Stewie_griffins avatar
Citat:
Aj då. Jag trodde att man var ganska säker så länge ingen reportade men Blizzard har alltså någon slags tröskel för hur mycket av samma items man lootar innan det går till utredning?

De har troligen filter som söker igenom AH/mail. Men med tanke på att folk här på FB som aldrig bottat i hela sitt liv haft GMs efter sig som PMat och kollat upp dem flera gånger för att de farmat så mycket av sak X. Så är det mycket troligt att blizzard har ständig koll på AH och när en person langar upp på tok för mycket saker av en sort så åker varningsflaggan upp.
2008-03-23, 16:34
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
De har troligen filter som söker igenom AH/mail. Men med tanke på att folk här på FB som aldrig bottat i hela sitt liv haft GMs efter sig som PMat och kollat upp dem flera gånger för att de farmat så mycket av sak X. Så är det mycket troligt att blizzard har ständig koll på AH och när en person langar upp på tok för mycket saker av en sort så åker varningsflaggan upp.

Okej. Tack för varningen. Har farmat en del scryer ringar/tomes också. Det gav rätt bra med guld, men långt ifrån så bra som alla primal life.
2008-03-23, 21:46
Medlem
Citat:
Okej. Tack för varningen. Har farmat en del scryer ringar/tomes också. Det gav rätt bra med guld, men långt ifrån så bra som alla primal life.

Har farmat badges i blades edge i 3 veckor 24/7 tror jag.
Inte en whisper eller annat som dykt upp.

GM's har själva sagt att dom inte söker efter folk men dom har koll på AH. Säljer man då med lite förstånd så håller man sig under deras radar. 100 primals på 3 dagar är lite väl mycket skulle jag tro
2008-03-23, 22:00
Medlem
Jolle103s avatar
100 Primals på 3 dagar grindade jag nog när det var dags för epic flying ;o)
2008-03-23, 23:53
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle103
100 Primals på 3 dagar grindade jag nog när det var dags för epic flying ;o)

Jo men du sålde inte 300 primals på 9 dagar etc. 100 är mycket och tillräckligt mycket för att det skall få upp Blizz ögon. Dock vet jag inte hur det funkar om man sprider ut det på x antal bank alts.
2008-03-24, 02:04
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jo men du sålde inte 300 primals på 9 dagar etc. 100 är mycket och tillräckligt mycket för att det skall få upp Blizz ögon. Dock vet jag inte hur det funkar om man sprider ut det på x antal bank alts.

Lyckligtvis så sålde jag inte allt genom AH, utan även genom gamla goda trade's. Hitills har ingen misstänkt att jag är en bot (enligt loggarna över viskningar osv) så på den fronten känner jag mig ganska lugn. Har haft en del offline-tid på sistone nu för att inte väcka allt för höga misstankar.

Fast inatt är det dags igen. Tänker farma efter sällsynta recept på olika random platser nu.
2008-03-24, 02:37
Medlem

Någon som vet vad som är fel? /:

Nvm, hittade felet.

Någon som vet hur man sätter någon healing limit på Glider? Alltså på vilket hp den ska heala när man kör "dedicated" på party mode?
Senast redigerad av Exp0ze 2008-03-24 kl. 03:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in